quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind eigenlijk de Slangen nog steeds mooier.
Beter niet teveel voorover bukken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Vosjes hebben wel het mooiste decollete
Mart leek ook wel weg van het modelquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Vosjes hebben wel het mooiste decollete
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beter niet teveel voorover bukken.
Was een "De Waard" ritsquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef spapaars het volgende:
4e.
Niet zo gek, rits was aan de buitenkant genaaid.
ik denk zonder strikkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
idd weg met die strikken, het is geen kadoverpakking
Greys, die nog steeds vastklampt aan het idee dat Marlene had kunnen verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk zonder strikken
hadden ze misschien wel gewonnen
was wel een momentje geweest denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Greys, die nog steeds vastklampt aan het idee dat Marlene had kunnen verliezen
Die strikken zijn denk ik om wat afwerk fouten te verbergen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk zonder strikken
hadden ze misschien wel gewonnen
ja daar heb je denk ik wel gelijk inquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die strikken zijn denk ik om wat afwerk fouten te verbergen.
Oh, dan kunnen ze ook een grote strik voor Serena maken. Graag over d'r mond.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar je wordt er uiteindelijk toch op afgerekendquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mot watquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar je wordt er uiteindelijk toch op afgerekend
Ooit een patroonfout in een jurk voor een bruidsmeisje, echt nog nagekeken maar dat deel was te smal en had niet genoeg stof over om een nieuwe te knippen, twee spietjes erin en een bloemenrand langs het lijfje wat eroverheen viel en er was niets van te zien.quote:
Beetje overdreven ja. Duurt normaal toch echt zo'n 9 maanden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Roma moet er nog een maand inzitten met hem
ehhh
dus noog 1 cyclus en dan is 1 van beide weg
Ja prima toch, misschien zaten die schouderbandjes wel met plakband vast, prima oplossingquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooit een patroonfout in een jurk voor een bruidsmeisje, echt nog nagekeken maar dat deel was te smal en had niet genoeg stof over om een nieuwe te knippen, twee spietjes erin en een bloemenrand langs het lijfje wat eroverheen viel en er was niets van te zien.
Omdat ik geen TV kijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |