Waarschijnlijk gaat ze wel winnen met die jurk en gaat ze zich nog vervelender gedragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Marléne vind ik echt ee super onsympatheik persoon
Daar is een reden voor....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Er worden duizenden stemmen uitgebracht bij SBS6 whatsapp... Demi en Geert hebben beiden net 100 stemmen en staan troosteloos onderaan.
Roma denkt dat het een luxeprobleem is als je voor iedereen je benen wijd doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Als che nou maar liet weten
nou eehhhh vraag het hem dan muts
maar goed we weten al wat che gaat doen
Nee, Julia loopt moeilijk te doen over de muziek en nu is iedereen boos en is ons feestje verpestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Zo kom eens even kijken of iedereen zich gedraagt hier
Ik hoor dat Elche alleen maar Roma neukt als hij zin heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Julia loopt moeilijk te doen over de muziek en nu is iedereen boos en is ons feestje verpest
Doe er wat aan!
Ik hoor dat El Che ook naar het toilet moetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor dat Elche alleen maar Roma neukt als hij zin heeft
Ik heb hem maar achter gemeld
volgens mij is de sfeer nog nooit zo slecht geweest tijdens een feestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jeetje warm weer een alcohol
Sfeertje wel
Ik voel de spanning hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is de sfeer nog nooit zo slecht geweest tijdens een feest
Serena weet dat met haar dronken bakkus ook wel te creërenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik voel de spanning hier
Agressief sfeertje ook wel
Kan dat wel waarderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serena weet dat met haar dronken bakkus ook wel te creëren
Ik zag toch duidelijk elche proberen en zij hield de bood af, want dat kon ze niet maken tegen over ( dat verstond ik niet)quote:
ik heb echt een hekel aan mensen die dronken zich niet kunnen gedragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan dat wel waarderen
Het is wel echt
Ja dat begrijp ik, hoeft geen vrijbode te zijn voor aso gedrag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan mensen die dronken zich niet kunnen gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |