Haha inderdaad. De hypocrisie spat er vanafquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
die smoelen
allemaal de hele dag lullen over elkaar![]()
![]()
maar selectief verontwaardigd zijn
Die zou ik echt als eerste over die schutting gooien door de poort naar buiten rollen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Serena weerlegt even goed dat ze nooit een grote mond heeft.
mwahh Julia mag dan wel meteen meequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zou ik echt als eerste over die schutting gooien door de poort naar buiten rollen.
serena is wel het toppunt van hypocrietquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Serena is top, lekker een knuppel in die hoenderhok pluren.
Ze is direct, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
serena is wel het toppunt van hypocriet
naar eng mens die Juliaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh Julia mag dan wel meteen mee
Marco is 'n soort van Chihuahua, keft als de neten maar als het er op aan komt met de staartquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Marco staat wel een beetje nerveus te trillen.
Serena moet zich er niet mee bemoeien, ze zijn samen die relatie aangegaan om sex te hebben, verder niks. Dat Serena daar wat van vindt is haar probleem.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
serena is wel het toppunt van hypocriet
maar dit wat ik nu zie, neequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is direct, daar hou ik wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |