abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218591608
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Volgens mij is TV programma's kijken een typisch boomerdingetje, dus hou je koest oma. Lekker op de bank hangen :')
tis geen tv programma :D
tis een streamprogramma
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218591614
quote:

[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Volgens mij is TV programma's kijken een typisch boomerdingetje, dus hou je koest oma. Lekker op de bank hangen :')
Is juist begonnen op Youtube _O-
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:11:39 #253
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218591616
Roma eist even alles voor zichzelf omdat ze gedumpt is _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218591626
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk! StukTV is gaaf
deze wordt ook echt leuk :Y _O_
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:13:34 #256
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218591632
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
tis geen tv programma :D
tis een streamprogramma
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet van ;)
pi_218591641
quote:

[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Ik ken het ook niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218591642
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet van ;)
helaas opa(blijkbaar is boomer een gevoelig snaartje ) ik ken het van youtube
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:14:34 #259
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218591643
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:09 schreef StephanL het volgende:
Jachtseizoen :D
Nog zo'n fakeprogramma.
pi_218591646
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
iedereen aan de kant voor roma
Ik geef haar gelijk in deze, Floris wil alles wel doen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218591656
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Werd. Laatste was op Videoland.
pi_218591657
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geef haar gelijk in deze, Floris wil alles wel doen.
ik vind het deze cyclus echt meevallen
geert heeft meer opgeeist dan ieder ander in dat bondje
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:16:06 #263
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218591662
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
helaas opa(blijkbaar is boomer een gevoelig snaartje ) ik ken het van youtube
Sure, sure ;)
COSmeubulair is ineens superhip omdat ze een TV show kijkt die ooit op youtube was. Is goed hoor :P
pi_218591683
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Sure, sure ;)
COSmeubulair is ineens superhip omdat ze een TV show kijkt die ooit op youtube was. Is goed hoor :P
ook van jou :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218591688
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind het deze cyclus echt meevallen
geert heeft meer opgeeist dan ieder ander in dat bondje
Ja dan Demi en Roma de poort uit.
pi_218591805
Nou, de grote 'Roma ik ben gekwatst' show. El Che heeft niets verkeerds gezegd waar zij gewoon weet van heeft en waar hij heel duidelijk in was. Wel mooi dat hij gelijk tussen de klamme lappen duikt op de bank met Fatima. Top script! Wat er ook gebeurd, of niet gebeurd is. Dis Is TV men!
Die Kim is tegenwoordig wel weer heel mild naar Marco. Een hele rant vorige week en Serena deed vrolijk mee, maar die blijft er in maar Kim hoor je er niet meer over.
Dat die Haaien de jurknaaiopdracht zouden winnen was ook geen rocket science en een bovendien niet echt objectief want Marlene had naai ervaring. Ook de Vossen zijn gematst vanwege hetzelfde geval namelijk het beetje ervaring van Geert had. Ik vond de Slangen qua stijl niet slecht, alleen de kleur niet mooi. Die had ik zeker hoger zien eindigen.
Morgen Demi en Roma de poort uit voor de promotie van Jachtseizoen. Nog zo iets opvallends. Een programma gebruiken ter promotie van een ander programma op dezelfde zender.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218592083
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, de grote 'Roma ik ben gekwatst' show. El Che heeft niets verkeerds gezegd waar zij gewoon weet van heeft en waar hij heel duidelijk in was. Wel mooi dat hij gelijk tussen de klamme lappen duikt op de bank met Fatima. Top script! Wat er ook gebeurd, of niet gebeurd is. Dis Is TV men!
Die Kim is tegenwoordig wel weer heel mild naar Marco. Een hele rant vorige week en Serena deed vrolijk mee, maar die blijft er in maar Kim hoor je er niet meer over.
Dat die Haaien de jurknaaiopdracht zouden winnen was ook geen rocket science en een bovendien niet echt objectief want Marlene had naai ervaring. Ook de Vossen zijn gematst vanwege hetzelfde geval namelijk het beetje ervaring van Geert had. Ik vond de Slangen qua stijl niet slecht, alleen de kleur niet mooi. Die had ik zeker hoger zien eindigen.
Morgen Demi en Roma de poort uit voor de promotie van Jachtseizoen. Nog zo iets opvallends. Een programma gebruiken ter promotie van een ander programma op dezelfde zender.
Die uitdagingen of spellen zijn nooit objectief. Er is altijd wel één iemand die ergens goed in is of ervaring mee heeft. Demi weet alles van het songfestival b.v. En iemand anders kan goed jongleren. Gewoon verdient deze keer.
pi_218592236
Mag toch hopen dat Demi en Roma de poort uit mogen, leuk het jachtseizoen😉
pi_218592805
Volgens Eline in Shownieuws kunnen ze beter de naam Bondgenoten veranderen in BonKgenoten O-)
pi_218592816
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens Eline in Shownieuws kunnen ze beter de naam Bondgenoten veranderen in BonKgenoten O-)
Ik hou van Eline, ik kijk en luister altijd naar haar en Patrick. Ze kan zo lekker dommig zijn.
pi_218592822
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mag toch hopen dat Demi en Roma de poort uit mogen, leuk het jachtseizoen😉
Ga dat maar eens opzoeken morgen op YT, ik heb géén idee wat het inhoud.
  maandag 25 augustus 2025 @ 23:40:21 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218592853
Briljante zet van El_Verlullo.. Of Slooma nog iets te zeggen heeft.. nee? en daarna gelijk met Faatje op bank.. En helaas gebruikt Faat de NeukPil niet ;)
pi_218592857
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Briljante zet van El_Verlullo.. Of Slooma nog iets te zeggen heeft.. nee? en daarna gelijk met Faatje op bank.. En helaas gebruikt Faat de NeukPil niet ;)
Héééé :W
  maandag 25 augustus 2025 @ 23:48:19 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218592871
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Héééé :W
Jah, ;)
pi_218593092
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Wie?
Gebruik toch eens de gewone namen idioot
pi_218593656
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Ga dat maar eens opzoeken morgen op YT, ik heb géén idee wat het inhoud.
Tis een vrij simpel opgezet programma
Maar scoort al jaren ( op youtube @Whuzz)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:53:36 #277
3542 Gia
User under construction
pi_218593808
Blauwe jurk was het best, maar ik vond hem te smal aan de onderkant. Model kon alleen maar heel kleine pasjes zetten. Lijkt me vreselijk om daar een hele avond in rond te moeten schuifelen.

Roma-gate, ik snap Roma wel. En ze zei ook dat zij en El Che dit al besproken hadden, maar wat haar kwetste was het zien van El Che die dit op een lacherige manier tegen the guys zegt. En dan allemaal lachen. Zij wordt uitgelachen om haar size. En dat is kwetsend. Floris probeert het recht te lullen, maar eigenlijk maakt hij zichzelf nog veel belachelijker door te zeggen dat hij dit zo nooit zou zeggen. En zeker niet rechtstreeks tegen de persoon zelf!

Stoorde me vorige week al aan die jongetjes die Roma aan 't bespreken waren. "Ik heb haar bewust genegeerd en dacht dat ze wel naar me toe zou komen, maar dat heeft ze niet gedaan" Was dat Tom niet? Wie denken die gasten dat ze zijn? Gods gift to women? Uitstekend dat de productie enkele van deze gasten mooi te kijk hebben gezet en iedereen hun ware aard heeft kunnen zien. Meer van dit, graag.
pi_218594113
El Che is een miezerige rat
pi_218594991
Ik vind het tegenwoordig wel een eindbaas. Beetje vozen met Roma, om nu toch door te pakken naar Fatima...lekker man.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218595035
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 533.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

Lineaire kijkcijfers van gisterenavond, maar liefst 472.000 kijkers en een hoge 19,2% marktaandeel in de doelgroep 25-54 jaar. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_218596321
Wat is El Che ene smiecht zeg. Nou doet hij - en sommige anderen in de loods - alsof hij altijd eerlijk is geweest, maar dat is totaal niet waar. Hij heeft nooit tegen Roma gezegd dat hij haar onaantrekkelijk, en dat vindt hij, ook al ontkent hij dat nu. Hij heeft al helemaal nooit gezegd dat hij haar onaantrekkelijk vindt doordat hij haar te dik vindt.
Wel allemaal tegen anderen natuurlijk, zoals de halve loods kan beamen.

En nou doet hij heel stoer dat ie een mening mag hebben en eerlijk mag zijn. Maar ehm, hij is dus niet eerlijk geweest naar haar toe. Achter haar rug om, voor de ogen van alle kijkers heeft 'ie slecht over de gepraat. Ja, je roddel kan eerlijk zijn, maar dat maakt jou niet eerlijk en oprecht.

Daarnaast beweert ie niks verkeerds gedaan te hebben, waardoor hij niks te vertellen zou hebben. Hij weet dondersgoed wat ie verkeerd heeft gedaan. 1) Haar neuken/vleien terwijl hij haar onaantrekkelijk vindt zonder dat tegen haar te zeggen. 2) Achter haar rug om dit vertellen aan wie het horen wil. Wat nog erger is.

Dit is nou de ware definitie van gaslighting. Althans een poging daartoe. Als hij altijd eerlijk was geweest en oprecht en niks verkeerds had gedaan dan was 1) Roma niet gekwetst geweest 2) Serena niet boos geweest 3) Che niet boos geweest dat zij Che verraden had.

En dan heb je hier op dit forum ook een paar koekwausen die opkomen voor Che en meegaan in die leugens. Victim blaming.

Ik ben absoluut geen fan van Roma en geloof zeker al haar tranen niet, maar dit is gewoon ronduit gemeen en zielig voor haar. En dan ook nog meteen Fatima neuken op juist dit moment. :r
Hotapnyc
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 12:59:27 #282
3542 Gia
User under construction
pi_218596371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
Wat is El Che ene smiecht zeg. Nou doet hij - en sommige anderen in de loods - alsof hij altijd eerlijk is geweest, maar dat is totaal niet waar. Hij heeft nooit tegen Roma gezegd dat hij haar onaantrekkelijk, en dat vindt hij, ook al ontkent hij dat nu. Hij heeft al helemaal nooit gezegd dat hij haar onaantrekkelijk vindt doordat hij haar te dik vindt.

En nou doet hij heel stoer dat ie een mening mag hebben en eerlijk mag zijn. Maar ehm, hij is dus niet eerlijk geweest naar haar toe. Achter haar rug om, voor de ogen van alle kijkers heeft 'ie slecht over de gepraat. Ja, je roddel kan eerlijk zijn, maar dat maakt jou niet eerlijk en oprecht.

Daarnaast beweert ie niks verkeerds gedaan te hebben, waardoor hij niks te vertellen zou hebben. Hij weet dondersgoed wat ie verkeerd heeft gedaan. 1) Haar neuken/vleien terwijl hij haar onaantrekkelijk vindt zonder dat tegen haar te zeggen. 2) Achter haar rug om dit vertellen aan wie het horen wil. Wat nog erger is.

Dit is nou de ware definitie van gaslighting. Althans een poging daartoe. Als hij altijd eerlijk was geweest en oprecht en niks verkeerds had gedaan dan was 1) Roma niet gekwetst geweest 2) Serena niet boos geweest 3) Che niet boos geweest dat zij Che verraden had.

En dan heb je hier op dit forum ook een paar koekwausen die opkomen voor Che en meegaan in die leugens. Victim blaming.

Ik ben absoluut geen fan van Roma en geloof zeker al haar tranen niet, maar dit is gewoon ronduit gemeen en zielig voor haar. En dan ook nog meteen Fatima neuken op juist dit moment. :r
En ook dat lult hij meteen door, terwijl Fatima zegt dat er niets is gebeurd. Uitgerekend tegen roddelkoning Joey. Echt, dit gaat in no time de loods door en komt dus ook weer bij Fatima terecht. En dat gaat vuurwerk worden!
pi_218596376
quote:

Ik ben het met je eens. El Che heeft wel tegen Roma gezegd dat hij niet verliefd op haar is, dat ze voor hem geen relatiemateriaal is. Maar om tegen medebewoners te zeggen dat je haar niet aantrekkelijk vindt en er met zijn allen om zitten te lachen, natuurlijk is dat kwetsend. Hij duikt wel met haar het bed in om zijn kwak kwijt te kunnen, dat is laag. Hij gebruikt haar, terwijl hij wel wist dat Roma hem wel meer dan leuk vindt/ vond.

Dat het El che bij iedereen gaat om zijn lust te stillen is wel duidelijk. Hij is op niemand verliefd, maar wipt er lustig op los. Als El che een vrouw was geweest, hadden ze hem een slet genoemd, wat hij eigenlijk ook is.
if it's meant to be, it will be
pi_218596396
quote:

newsflash
Elche heeft wel degelijk gespreken met Roma gevoerd hierover

Che is niet aan het gaslighten
dat is net zo goed een mode term erin gooien als iets woke noemen

En als je het gemeen en zielig voor haar vindt raad ik je aan een brief te sturen naar talpa@debondgenoten.nl
zij hebben dit zo bedacht en op het grote scherm laten zien
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218596416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:21 schreef Cupfighter het volgende:
El Che is een miezerige rat
Ik heb hem altijd vinden lijken op een:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, er is wel iets mis met je als je iemand eerst heel erg kwetst en dan gelijk dezelfde nacht nog gaat batsen met een ander in dezelfde omgeving (en ook weer op de gezamenlijke bank :r ). Kon hij nou echt niet even wachten uit respect?
All those angels with their wings glued on.
pi_218597487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:59 schreef Gia het volgende:

[..]
En ook dat lult hij meteen door, terwijl Fatima zegt dat er niets is gebeurd. Uitgerekend tegen roddelkoning Joey. Echt, dit gaat in no time de loods door en komt dus ook weer bij Fatima terecht. En dat gaat vuurwerk worden!
Het was ook zo gênant dat moment met Joey. Die dacht volgens mij echt: okeeee dan waarom vertel je dit aan mij?

Ik kwam hier gisteravond en dacht dat dit hele topic zou zijn ontploft vol verontwaardigde berichten maar valt me tegen. Als el che een vrouw was geweest was het hek van de dam hier.

Wat een gore vent.
pi_218597538
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
newsflash

En als je het gemeen en zielig voor haar vindt raad ik je aan een brief te sturen naar talpa@debondgenoten.nl
Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat hij haar onaantrekkelijk vond. Hij loog er ook gisteren weer over, toen ze buiten zaten. Toen vroeg Anne of hij dan seks met haar had gehad terwijl hij haar onaantrekkelijk vond, ging hij eerst weer erom heen draaien dat hij dr een leuke meid vond, maar Anne vroeg door en toen beweerde hij dat hij haar wel aantrekkelijk vond. Maar een zin later zei hij weer "ik ga geen relatie aan met iemand die ik totaal niet aantrekkelijk vindt". Hij gebruikt haar letterlijk als een gat om zn zaad in te dumpen en het maakt hem niet uit hoe ze eruit ziet voor dat doel.
pi_218597539
quote:

Het is eigenlijk te lang geleden om het zeker te weten, maar wat ik mij kan herinneren heeft Che wel altijd naar Roma uitgesproken het puur voor de lust te doen en niet iets voor buiten de loods met haar ambieert. Ik kan mij ook niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, maar gewoon aangaf dat Roma normaliter niet zijn type is.

Ik snap dat het niet leuk is om dit "en plein public" te horen maar Che zei dit in een tafel gesprek met de 3 mannen (waarschijnlijk naar aanleiding van Serena haar opmerkingen de vorige avond) en de FEBO pleurt het op groot scherm. Roma loopt te nep huilen(waar zijn te tranen?) om zielig te doen. En om dit nu gaslighting te noemen vind ik overdreven, zij vind Che leuker dat hij haar en had misschien in haar hoofd dat Che zijn mening omtrent haar inmiddels was veranderd en dit van Che te horen die illusie instorten?

Ook nog even toevoegend als Che daadwerkelijk heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, dan hadden de FEBO dit in een flashback laten zien net als ze bij Geert doen wanneer hij weer eens op een leugen betrapt word.

[ Bericht 2% gewijzigd door KapiteinChris op 26-08-2025 15:01:56 ]
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:08:08 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218598101
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Roma eist even alles voor zichzelf omdat ze gedumpt is _O-
Heeft er meer recht op dan de gasten die zijn teruggekomen na een vakantie, en of laatst ook de poort uit mochten om te dineren zoals Floris.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:31:54 #290
3542 Gia
User under construction
pi_218598223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Heeft er meer recht op dan de gasten die zijn teruggekomen na een vakantie, en of laatst ook de poort uit mochten om te dineren zoals Floris.
Geert is er toch al eerder uit geweest met die stormbaan. Nu mag es iemand anders.
En Floris is er ook uit geweest, een maand of 2.
pi_218598404
We weten al wie buiten zijn geweest, deze personen waren al op TikTok filmpjes te zien. Mocht je nieuwsgierig zijn, onder de spoiler. Het is dus een spoiler ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218598591
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Het is eigenlijk te lang geleden om het zeker te weten, maar wat ik mij kan herinneren heeft Che wel altijd naar Roma uitgesproken het puur voor de lust te doen en niet iets voor buiten de loods met haar ambieert. Ik kan mij ook niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, maar gewoon aangaf dat Roma normaliter niet zijn type is.

Ik snap dat het niet leuk is om dit "en plein public" te horen maar Che zei dit in een tafel gesprek met de 3 mannen (waarschijnlijk naar aanleiding van Serena haar opmerkingen de vorige avond) en de FEBO pleurt het op groot scherm. Roma loopt te nep huilen(waar zijn te tranen?) om zielig te doen. En om dit nu gaslighting te noemen vind ik overdreven, zij vind Che leuker dat hij haar en had misschien in haar hoofd dat Che zijn mening omtrent haar inmiddels was veranderd en dit van Che te horen die illusie instorten?

Ook nog even toevoegend als Che daadwerkelijk heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, dan hadden de FEBO dit in een flashback laten zien net als ze bij Geert doen wanneer hij weer eens op een leugen betrapt word.
Eensch! TeamElche in deze.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:37:40 #293
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218598749
Weer een spontaan (toen ook al) momentje. :N

pi_218599498
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
newsflash
Neen. Hij heeft nooit gezegd "Roma ik vind je lelijk en veel te dik dus ik wil niks met je. Maar kom met een fragment waarin hij dat wel aangeeft en ik neem mijn woorden terug. Dat zou niet heel moeilijk moeten zijn om te bewijzen namelijk.
quote:
De woorden 'dit', 'nou', 'ware' en 'definitie' impliceren toch vrij duidelijk dat ik de term er niet zomaar in gooi omdat deze in de mode is. Ik geef hiermee juist aan dat het woord gewoonlijk te pas en te onpas wordt gebruikt.
Verder zou ik niet weten wat 'wokeness' überhaupt hiermee te maken heeft.
quote:
Dit slaat ook weer als een tang op een varken. Dikke quatsch.

Inhoudelijk zegt jouw gehele post dus helemaal niks. 'Newsflash', 'woke' en 'stuur maar een mail' zijn zinloze kreten.

Evengoed bedankt voor je reactie. :)
Hotapnyc
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:21:07 #295
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_218599545
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:15 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Neen. Hij heeft nooit gezegd "Roma ik vind je lelijk en veel te dik dus ik wil niks met je.
Dat heeft ie überhaupt nooit gezegd, niet tegen Roma of tegen iemand anders.
F.K.A. SuperwormJim
pi_218599753
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:21 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat heeft ie überhaupt nooit gezegd, niet tegen Roma of tegen iemand anders.
exact
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:03:23 #297
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218599873
Eerder in de loods (overzicht) van al een tijdje terug.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:03:53 #298
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218599878
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Dit.

Gewoon een gevalletje van een "FwB" waar in het begin beide partijen mee eens zijn, één van de twee gaandeweg toch meer gevoelens krijgt, maar dat vervolgens niet met elkaar uitspreken.
Roma heeft het wel tegen Demi gezegd uiteraard, maar nooit tegen El Che dat ze gevoelens begint te krijgen.

Ik vermoed dat áls Roma tegen Che had gezegd dat ze meer voelt dan alleen lust, Che vervolgens had gezegd dat het dan klaar was. Maar dat is niet gebeurt, en nu acteert Che naar de situatie zoals hij die kent; FwB met Roma en de vrijheid om lekker rond te scharrelen.

Tuurlijk had Che wat beter zijn emotionele voelsprieten kunnen gebruiken, maar het is zeker niet zijn schuld.
pi_218599893
Ik hoop weinig gejammer en weer wat strijd.
pi_218599899
Bijna vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')