abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218591608
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Volgens mij is TV programma's kijken een typisch boomerdingetje, dus hou je koest oma. Lekker op de bank hangen :')
tis geen tv programma :D
tis een streamprogramma
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218591614
quote:

[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Volgens mij is TV programma's kijken een typisch boomerdingetje, dus hou je koest oma. Lekker op de bank hangen :')
Is juist begonnen op Youtube _O-
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:11:39 #253
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218591616
Roma eist even alles voor zichzelf omdat ze gedumpt is _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218591626
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk! StukTV is gaaf
deze wordt ook echt leuk :Y _O_
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:13:34 #256
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218591632
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
tis geen tv programma :D
tis een streamprogramma
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet van ;)
pi_218591641
quote:

[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Ik ken het ook niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218591642
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet van ;)
helaas opa(blijkbaar is boomer een gevoelig snaartje ) ik ken het van youtube
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:14:34 #259
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218591643
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:09 schreef StephanL het volgende:
Jachtseizoen :D
Nog zo'n fakeprogramma.
pi_218591646
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
iedereen aan de kant voor roma
Ik geef haar gelijk in deze, Floris wil alles wel doen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218591656
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Werd. Laatste was op Videoland.
pi_218591657
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geef haar gelijk in deze, Floris wil alles wel doen.
ik vind het deze cyclus echt meevallen
geert heeft meer opgeeist dan ieder ander in dat bondje
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:16:06 #263
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218591662
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
helaas opa(blijkbaar is boomer een gevoelig snaartje ) ik ken het van youtube
Sure, sure ;)
COSmeubulair is ineens superhip omdat ze een TV show kijkt die ooit op youtube was. Is goed hoor :P
pi_218591683
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Sure, sure ;)
COSmeubulair is ineens superhip omdat ze een TV show kijkt die ooit op youtube was. Is goed hoor :P
ook van jou :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218591688
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind het deze cyclus echt meevallen
geert heeft meer opgeeist dan ieder ander in dat bondje
Ja dan Demi en Roma de poort uit.
pi_218591805
Nou, de grote 'Roma ik ben gekwatst' show. El Che heeft niets verkeerds gezegd waar zij gewoon weet van heeft en waar hij heel duidelijk in was. Wel mooi dat hij gelijk tussen de klamme lappen duikt op de bank met Fatima. Top script! Wat er ook gebeurd, of niet gebeurd is. Dis Is TV men!
Die Kim is tegenwoordig wel weer heel mild naar Marco. Een hele rant vorige week en Serena deed vrolijk mee, maar die blijft er in maar Kim hoor je er niet meer over.
Dat die Haaien de jurknaaiopdracht zouden winnen was ook geen rocket science en een bovendien niet echt objectief want Marlene had naai ervaring. Ook de Vossen zijn gematst vanwege hetzelfde geval namelijk het beetje ervaring van Geert had. Ik vond de Slangen qua stijl niet slecht, alleen de kleur niet mooi. Die had ik zeker hoger zien eindigen.
Morgen Demi en Roma de poort uit voor de promotie van Jachtseizoen. Nog zo iets opvallends. Een programma gebruiken ter promotie van een ander programma op dezelfde zender.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218592083
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, de grote 'Roma ik ben gekwatst' show. El Che heeft niets verkeerds gezegd waar zij gewoon weet van heeft en waar hij heel duidelijk in was. Wel mooi dat hij gelijk tussen de klamme lappen duikt op de bank met Fatima. Top script! Wat er ook gebeurd, of niet gebeurd is. Dis Is TV men!
Die Kim is tegenwoordig wel weer heel mild naar Marco. Een hele rant vorige week en Serena deed vrolijk mee, maar die blijft er in maar Kim hoor je er niet meer over.
Dat die Haaien de jurknaaiopdracht zouden winnen was ook geen rocket science en een bovendien niet echt objectief want Marlene had naai ervaring. Ook de Vossen zijn gematst vanwege hetzelfde geval namelijk het beetje ervaring van Geert had. Ik vond de Slangen qua stijl niet slecht, alleen de kleur niet mooi. Die had ik zeker hoger zien eindigen.
Morgen Demi en Roma de poort uit voor de promotie van Jachtseizoen. Nog zo iets opvallends. Een programma gebruiken ter promotie van een ander programma op dezelfde zender.
Die uitdagingen of spellen zijn nooit objectief. Er is altijd wel één iemand die ergens goed in is of ervaring mee heeft. Demi weet alles van het songfestival b.v. En iemand anders kan goed jongleren. Gewoon verdient deze keer.
pi_218592236
Mag toch hopen dat Demi en Roma de poort uit mogen, leuk het jachtseizoen😉
pi_218592805
Volgens Eline in Shownieuws kunnen ze beter de naam Bondgenoten veranderen in BonKgenoten O-)
pi_218592816
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens Eline in Shownieuws kunnen ze beter de naam Bondgenoten veranderen in BonKgenoten O-)
Ik hou van Eline, ik kijk en luister altijd naar haar en Patrick. Ze kan zo lekker dommig zijn.
pi_218592822
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mag toch hopen dat Demi en Roma de poort uit mogen, leuk het jachtseizoen😉
Ga dat maar eens opzoeken morgen op YT, ik heb géén idee wat het inhoud.
  maandag 25 augustus 2025 @ 23:40:21 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218592853
Briljante zet van El_Verlullo.. Of Slooma nog iets te zeggen heeft.. nee? en daarna gelijk met Faatje op bank.. En helaas gebruikt Faat de NeukPil niet ;)
pi_218592857
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Briljante zet van El_Verlullo.. Of Slooma nog iets te zeggen heeft.. nee? en daarna gelijk met Faatje op bank.. En helaas gebruikt Faat de NeukPil niet ;)
Héééé :W
  maandag 25 augustus 2025 @ 23:48:19 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218592871
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Héééé :W
Jah, ;)
pi_218593092
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Wie?
Gebruik toch eens de gewone namen idioot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')