abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218568669
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat El Che van Roma vindt, zal hij haar mssn verteld hebben, maar om haar publiekelijk te vernederen voor de loods en alle kijkers gaat mij wel wat te ver.
Publiekelijk vernederen?
Hij noemt haar "te groot" voor hem en geeft aan dat hij normaal niet zo op "haar soort bouw" valt. Allemaal vrij nette taal. Roma is gewoon dik, dat zien we allemaal. Er is niets vernederends aan om dat te benoemen hoor.

Het pijnlijke stuk is om dat te horen uit iemands mond waar je gevoelens voor hebt en waarvan je liever hoort dat die persoon jou goddelijk en woest aantrekkelijk vind. Maar ook daarover is Che al eerder eerlijk geweest tegen Roma.

Pijnlijk voor Roma, tuurlijk. Vernederend? Welnee.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218569261
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ach kom op, dit is toch ook zo woke als de pest? Of denk je dat de hoeveelheid hetero's ten opzichte van trans/bi/homo in die loods een afspiegeling is van de maatschappij?
Dat is het ook, maar deze types zijn wel wat meer uitgesproken dan types die je in BB ziet. Daar wordt meer gekeken in de castingprocedure naar wat iemand is en wat iemand wil overbrengen naar de kijker, dan naar wat iemand kan. Alleen Joe zou je nog als woke deelnemer kunnen bestempelen die is wel erg vaak betuttelend en bewust van het wil overbrengen naar de kijker.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218569265
De lineaire kijkcijfers gisteren, 406.000 kijkers zagen het cringe zoengebeuren van El Che en Fatima.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:42:25 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_218569322
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 07:55 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Publiekelijk vernederen?
Hij noemt haar "te groot" voor hem en geeft aan dat hij normaal niet zo op "haar soort bouw" valt. Allemaal vrij nette taal. Roma is gewoon dik, dat zien we allemaal. Er is niets vernederends aan om dat te benoemen hoor.

Het pijnlijke stuk is om dat te horen uit iemands mond waar je gevoelens voor hebt en waarvan je liever hoort dat die persoon jou goddelijk en woest aantrekkelijk vind. Maar ook daarover is Che al eerder eerlijk geweest tegen Roma.

Het is sowieso niet te bestempelen als publiekelijk voor de loods. Hij wist immers niet dat heel de loods zat te kijken. Vanuit hem gezien omschrijft hij het netjes naar een groepje van 3 waarom hij niet valt op Roma. Meestal gebeurt het in zo'n setting iets minder respectvol.
F.K.A. SuperwormJim
pi_218569518
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:42 schreef SwJ het volgende:

[..]
Het is sowieso niet te bestempelen als publiekelijk voor de loods. Hij wist immers niet dat heel de loods zat te kijken. Vanuit hem gezien omschrijft hij het netjes naar een groepje van 3 waarom hij niet valt op Roma. Meestal gebeurt het in zo'n setting iets minder respectvol.
Ik vind het dubbel, als in het lijkt of ze elkaar gebruiken. Roma wil ook best met Fabio, en Che duikt met Fatima het toilet in. Maar om nu te zeggen dat ze te groot is had hij ook eerder kunnen bedenken. Dat is niet echt chique.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_218571293
quote:

[..]
Publiekelijk vernederen?

Ik vermoed dat ze het wel vernederend vindt dat iedereen in de loods dit nu gehoord heeft.
Ze was er niet blij mee in ieder geval.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218572057
quote:

[..]
Publiekelijk vernederen?

Te dik?
pi_218572188

[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 23-08-2025 19:47:01 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_218572468
quote:
Ai foto?
pi_218572476
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 16:16 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ai foto?
Duidelijk, enge foto.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218572532
Gewoon nep, weet niet wat het doel van deze foto is.
pi_218572776
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het véél leuker dan BB dat is inmiddels dood gemaakt door social media in combinatie met streams. Ik denk ook dat het een succes is omdat er geen streams zijn.
BB is vooral doodgemaakt omdat alles binnen de lijntjes moet blijven uit angst voor ophef en cancelculture. Daardoor krijg je tergend saaie streams met een grotendeels kleurloze groep. Niemand durft of mag iets anders doen dan weerwolven en afgestompte oninteressante gesprekken voeren over o.a. hoeveel volgers ze hebben op insta. :O :z

[ Bericht 0% gewijzigd door MacDeMarco op 23-08-2025 17:25:03 ]
All those angels with their wings glued on.
pi_218572802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 16:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gewoon nep, weet niet wat het doel van deze foto is.
Om te laten zien dat het allemaal weer gescript is :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218573113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:56 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Te dik?
Ik zei "dik", niet "te dik".
Wellicht "te dik" voor Che, dat is in elk geval wat hij aangaf.

En ja, Roma is dik. Zet haar eens naast Demi, Julia, Kim of... El Che. En dan zie je dat ze dik is.
Ze is niet obees, zoals Serena, maar wel dik. Dat mag toch gewoon benoemd worden? Tom heeft nep haar, El Che is klein, Alexander is kaal. En Roma is dik.
pi_218573255
quote:
Kijk eens heeeel goed naar die gezichten, dit zijn Floris en Che niet.
pi_218573356
quote:

[..]
Publiekelijk vernederen?

Hij heeft meerdere keren met haar het bed gedeeld. Dus dat doet El Che met vrouwen die hij niet aantrekkelijk vindt. Zegt wel wat over hem. 8)7
if it's meant to be, it will be
pi_218573372
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:06 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik zei "dik", niet "te dik".
Wellicht "te dik" voor Che, dat is in elk geval wat hij aangaf.

En ja, Roma is dik. Zet haar eens naast Demi, Julia, Kim of... El Che. En dan zie je dat ze dik is.
Ze is niet obees, zoals Serena, maar wel dik. Dat mag toch gewoon benoemd worden? Tom heeft nep haar, El Che is klein, Alexander is kaal. En Roma is dik.
Ik vind Roma niet dik, wel heel fors gebouwd en groot, vooral voor een vrouw.
if it's meant to be, it will be
pi_218573664
Formaatje reuzen kleuter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218573692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:
Formaatje reuzen kleuter.
Roma is een grote vrouw, niet dik

Maar El Che is gewoon een heel klein miezerig mannetje en die lijkt nog kleiner en miezeriger als hij naast de volwassen Roma staat :)

En kleine miezerige mannetjes voelen zich niet echt prettig naast een wat grotere vrouw.
pi_218573858
quote:
dit zijn geen bondgenoten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218573964
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
dit zijn geen bondgenoten
Post verwijderd.
pi_218575519
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:18 schreef Verida het volgende:

[..]
Roma is een grote vrouw, niet dik

Zeg ik dat dan?
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 augustus 2025 @ 14:44:21 #53
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218579842
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik vind Roma niet dik, wel heel fors gebouwd en groot, vooral voor een vrouw.
Dus jij zegt dat als je Roma naast El Che, Kim, Demi of Julia zet, Roma alleen "groter en forser" is. Dus wat bredere schouders, grotere handen, langer, en wat meer spieren enzo? Maar niet meer vet?

Sorry, maar wat een onzin. Iedereen ziet toch dat Roma veel meer vet heeft dan die anderen? Als ze weer eens in d'r korte broek en BH rondloopt, dan puilt d'r buik toch uit? Dat is geen "grove buik" ofzo, dat is vet.
En hoe noemen we iemand die meer vet heeft dan een normale bouw? Juist. Dik.

Al dat moeilijke gedoe om "fatshaming" krampachtig te vermijden.... het feit dat 50% van onze bevolking tegenwoordig dik is, maakt dat het nog niet anders. Net als 50% van haar landgenoten is Roma dus dik.

Ik zeg niet dat ik haar lelijk, vies, smerig of walgelijk vind. Ik zou er niet op vallen, maar er is verder niets mis met haar. (Nou ja, beHALve dan de manIER waarOP ze praaaaaat misSCHIEN). Het is niets bijzonders tegenwoordig om dik te zijn, eerder het omgekeerde lijkt het wel. Maar dat doet niets af aan het feit dat ze dik is.

En dat El Che haar dik noemt en tóch met haar neukt? Tja, ik vind het ook triest, maar Che steekt zijn lul wel vaker in random voorbijgangers lijkt het. Zolang dat consensueel is moet iedereen dat lekker zelf weten. Roma wist ook waar ze aan begon.
pi_218579889
Ik vind het toch ongelofelijk wat ik hier allemaal lees over woke en cancel culture, weten jullie wel waar die termen voor staan?

El Che geeft aan een select groepje uitleg over waar Serena haar opmerking vandaan komt, iets wat hij "netjes" uiteenzet en al eerder tegen Roma zelf heeft gezegd. De productie knip en plak vervolgens wat mooie beelden voor op het scherm in de loods. Dikke kans dat hij ervoor of erna ook iets leuks over Roma te zeggen had. Ook apart dat iedereen geschokt doet dat heel de loods en kijkend Nederland hier getuigen van is, gewoon schijnheilig als je ziet wat iedereen in de loods (en op fok) zegt en doet achter de rug om van anderen.

Ze hebben ook iets terecht te zeggen over Serena en haar gedrag, maar dat pikt ze dan niet terwijl Serena over alles en iedereen wat mag zeggen. Misschien moeten ze dit ook direct tegen Serena zeggen, maar iedereen lult over elkaar, vele zijn gewoon enorm hypocriet.

Ook nog een situatie waar ik om moest lachen: Julia deed iets goed met die spiraal ofzo, waarop Fatima heel prijzend was, Peter zegt vervolgens dat Julia toch zo goed in veel dingen is, maar hoe vaak faalt Julia wel niet in dingen 😂 Die rebus heeft ze ook niet verloren op 1 fout antwoord ze had letterlijk een punt gekregen omdat Tom eerst zei dat hij twijfelde voor hij antwoord gaf.
pi_218580111
quote:
Waar gaat dit over?
Hotapnyc
  zondag 24 augustus 2025 @ 16:26:40 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  zondag 24 augustus 2025 @ 16:48:49 #57
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218580820
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 14:51 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het toch ongelofelijk wat ik hier allemaal lees over woke en cancel culture, weten jullie wel waar die termen voor staan?
Nee, geen idee, leg uit :?
pi_218581089
quote:
17s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Nee, geen idee, leg uit :?
Open Google even pikkenbaas, woke is echt zo'n term dat zo vaak word geuit dat het zijn betekenis verloren heeft. Cancel culture is een hoax, zou sommige fokkers toch moeten bevallen 😅
pi_218581292
Whuzz zegt rare dingen hier, dik Roma en Serena is dan????

Erg onzinnig allemaal ik heb een hekel als mensen vanuit een forum mensen zwart maken of over het uiterlijk beginnen. Volgens mij heb je dan zelf een groot probleem.
Hou daar eens mee op aub.
  zondag 24 augustus 2025 @ 17:44:24 #60
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218581511
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Whuzz zegt rare dingen hier, dik Roma en Serena is dan????
Obees.
Is allemaal zo moeilijk niet hoor. Zet ze gewoon op een rijtje:
Julia -> Normaal postuur
Roma -> Dik
Serena -> Obees

quote:
Erg onzinnig allemaal ik heb een hekel als mensen vanuit een forum mensen zwart maken of over het uiterlijk beginnen. Volgens mij heb je dan zelf een groot probleem.
Hou daar eens mee op aub.
Tom heeft nephaar. Alexander is kaal. Joe heeft geen borsten en een adamsappel. Julia heeft een kale scheiding op haar hoofd. Floris heeft een broccoli op zijn hoofd. Roma is dik.
Het is een TV show he, dan krijg je dat mensen opmerkingen over het uiterlijk van de deelnemers gaan maken. Als je dat niet wilt, moet je naar een forum gaan waar het alleen over radioprogramma's gaat ;)

quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Open Google even pikkenbaas, woke is echt zo'n term dat zo vaak word geuit dat het zijn betekenis verloren heeft. Cancel culture is een hoax, zou sommige fokkers toch moeten bevallen 😅
Jij was zo stellig dat anderen het niet wisten, dus ik ging er vanuit dat jij het ons dan haarscherp kon uitleggen. Maar kennelijk weet jij het ook niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')