Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik vermoed om de boodschappen, die kerels maken wel weer uit wat er gekocht wordtquote:
Wat proteïne shitquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed om de boodschappen, die kerels maken wel weer uit wat er gekocht wordt![]()
en Marlene heeft niets in te brengen
Die is echt blont jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
Demi wil hierbinnen wel noiken
Naar buiten weet ze het niet
Wat een dom dom schaap
ach ja.... schapen neuken ook niet elke dag of er moet een ram in de kooi staanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
Demi wil hierbinnen wel noiken
Naar buiten weet ze het niet
Wat een dom dom schaap
Modelletje Speedo-badmutsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat heeft Geert een raar kapsel
pispotten lookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat heeft Geert een raar kapsel
Uiteraard, maar dat zijn snotjochies. Marlene is ruim 100 jaar oud, die zou toch wel wat moeten kunnen hebben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
Wat een stelletje droplullen
Fabio en Joey
Ja die moet je gewoon aanpakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zijn snotjochies. Marlene is ruim 100 jaar oud, die zou toch wel wat moeten kunnen hebben...
Fatima liegt ook van alles bij elkaar. Vooral nadat ze van alles gestolen heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Joe liegt alles bij elkaar, dus die geloof ik standaard niet.
Zowel het bezoek als de tweestrijd worden toch daadwerkelijk ingepland door een mens die een keuze maakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Die tweestrijd is gewoon elke keer op dinsdag gepland dus dat de FEBO het expres had gedaan zodat Kim haar bezoek mis zou lopen is onzin
Jongere generaties zijn zo opgevoed dat iedereen een prijs krijgt. En als je verliest, dan ga je huilen en gaat je moeder boos met de leiding praten tot je tóch een prijs krijgt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:08 schreef Cirilico het volgende:
Wat loopt iedereen altijd te janken of te tieren als ze verliezen.Is het tegenwoordig vreemd om tegen je verlies te kunnen?
Oh wat is dat? Ik dacht dat hij min of meer een kluizenaars bestaan leefde.quote:
Nee, een nieuw format.quote:
Van wat, is dat shownieuws?quote:
Hoe ze soms te keer gaat om niks, nee dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Helemaal niet ze heeft groot gelijk!
Nou niet helemaal om niks ze moeten wel normaal kunnen eten, plus zal het best tegenvallen als oudere dame tussen al die jongelui. Ze kan ook niet heel veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe ze soms te keer gaat om niks, nee dus
Zou Huub ook komen dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:29 schreef spapaars het volgende:
House of Villains is een Amerikaanse reality wedstrijd serie die in première ging op E! cast van de meest memorabele en beruchte schurken van reality-tv.
Vond het meer een rotstreek om dan Alexander af te vallen omdat hij het spel wilde doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe ze soms te keer gaat om niks, nee dus
Dat had ze anders moeten doen, en idd die handjes in de lucht bij Fabio. Al ben ik wel bang dat ze gelijk heeft en Alexander dit gaat verkloten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het meer een rotstreek om dan Alexander af te vallen omdat hij het spel wilde doen
En dan weer bij Fabio bevestiging zoeken
Naar trekje
Misschien heeft ze die van Joe geleend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Misschien een groter topje in dr muil proppen, deze die ze nu aan heeft houdt haar boobs niet in toom [ afbeelding ]
Dan verwacht ik wel dat Patje Kroketje van Utopia aan de NL versie meedoet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:29 schreef spapaars het volgende:
House of Villains is een Amerikaanse reality wedstrijd serie die in première ging op E! cast van de meest memorabele en beruchte schurken van reality-tv.
Je moet haast moedwillig zo'n brood kapot trekken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Alexander die niet een simpel stokbrood kan afbakken.
Begin nu wel te twijfelen of hij daar puur in is gezet om te trollen met dit soort acties.
[..]
Dan verwacht ik wel dat Patje Kroketje van Utopia aan de NL versie meedoet.
Ik verwacht buiten Jaap, geen echte bekende. Misschien meer die influencer hysterica's die meededen in Echte Meisjes in de Jungle met name, zoals een Michaela Kox o.a.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Alexander die niet een simpel stokbrood kan afbakken.
Begin nu wel te twijfelen of hij daar puur in is gezet om te trollen met dit soort acties.
[..]
Dan verwacht ik wel dat Patje Kroketje van Utopia aan de NL versie meedoet.
Dat zou wel een leuke combi zijn Michaela en Jaapquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwacht buiten Jaap, geen echte bekende. Misschien meer die influencer hysterica's die meededen in Echte Meisjes in de Jungle met name, zoals een Michaela Kox o.a.
Jeffrey zou er ook zo tussen passen. En Jorik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:29 schreef spapaars het volgende:
En Ashleyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jeffrey zou er ook zo tussen passen. En Jorik.
Nee, klopt, maar kan ook zo zijn dat hij van veel mensen heeft gehoord, en gelezen natuurlijk, dat hij nogal afgemaakt werd vanwege zijn gedrag eerder. Wellicht is hij terug mogen komen om zijn reputatie bij te schaven, door nu wel normaal te reageren. Heel af en toe zie je nog wat van die oude Floris terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik verwacht dat de exbewoners einde van deze maand weggaan. Floris is niet de Floris voor hij wegging.
Ik heb een beetje het idee dat die jongetjes per se de magische grens van 1000 willen overschrijden. Ze zijn echt niet bang geen eerste te worden. En Marlene noem ik geen 'dame'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
Nou niet helemaal om niks ze moeten wel normaal kunnen eten, plus zal het best tegenvallen als oudere dame tussen al die jongelui. Ze kan ook niet heel veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
Je kan de Amerikaanse zien op E! was vanmiddag herhaling van aflevering...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwacht buiten Jaap, geen echte bekende. Misschien meer die influencer hysterica's die meededen in Echte Meisjes in de Jungle met name, zoals een Michaela Kox o.a.
Zukzels.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Opde camping met een oude lap met een vlek in het beeld en een paar toetsen die een beetje moeilijk werken.
maar ik ben er
Gezelquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Opde camping met een oude lap met een vlek in het beeld en een paar toetsen die een beetje moeilijk werken.
maar ik ben er
Nie proppen niequote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Recap! Fabio die zijn dikke roddel in Ghettima's mond propt. Dat mag niet!
proppen betekentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Recap! Fabio die zijn dikke roddel in Ghettima's mond propt. Dat mag niet!
nuuuu eveeennnnn naaar rechhhttssssquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Roma die in het spel de praatrol wil doen.
Mijn god... dat is alsof je Floris Dokter Bibber laat spelen. Hoe gehandicapt wil je een spel beginnen
tikkeltje naar linksquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
ja maar asje aleen draaien zegt...zeg dan ook welke kant op Alexander
Ja kennelijk telt de tijd meer dan de destructie die je aanricht.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
hoe hebben de haaien het beter gedaan dan die anderen![]()
Er zijn er een paar die al een dikke voorsprong hebben danquote:
ze moeten zelf met een naaimachine aan de slagquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die al een dikke voorsprong hebben dan
Joe gaat natuurlijk weer heeeeelemaaaal d'r trans actje opvoeren
Erik "ik heb dit al eens gedaan"... ?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten zelf met een naaimachine aan de slag
wie zal het uberhaupt kunnen (naast Marlene)
het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Erik "ik heb dit al eens gedaan"... ?
is toch goed geluktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn moeder was coupeuse maar kon niet naaien..... kijk naar wat ze heeft afgeleverdMoi
We mochten geen geweld tegen Geert meer oproepen!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou er wel willen zitten, ram hem zo in elkaar.
oepsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We mochten geen geweld tegen Geert meer oproepen!
Ik ook, heb het allemaal van mijn moeder geleerd zelfs patroontekenen etcquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou er wel willen zitten, ram hem zo in elkaar.
dat wilde ze eigenlijk wel zeggen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Haha Marlene: "Meiden van tegenwoordig kunnen niks meer"
Kwam het ook wel op neer...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wilde ze eigenlijk wel zeggen ja
Verbaast me wel. Doet toch nog iets nuttigs.quote:
Pfaff machines zijn beter en makkelijker, boven en ondertransport en handige draad door ooghaaldingesquote:
ik kan overweg met een Singerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pfaff machines zijn beter en makkelijker, boven en ondertransport en handige draad door ooghaaldinges
Mijn moeder had een Anker, ik heb een Anker en straks krijgt mijn dochter ook een Ankerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
HHad een Anker. Heb nu twee onbekende gewone,een Singer overlock en een Yuki industriemachine
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder had een Anker, ik heb een Anker en straks krijgt mijn dochter ook een Anker
maak jij nog wel eens wat voor jezelf?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder had een Anker, ik heb een Anker en straks krijgt mijn dochter ook een Anker
Zeilboot van m'n pa heeft ook een Anker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak jij nog wel eens wat voor jezelf?
Dat was de reclame van Anker (toen de mannen werden buitengesloten) Ik kan niet naaien (en heb ook geen dochter)quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak jij nog wel eens wat voor jezelf?
wilde niet heel verbaasd reageren metquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat was de reclame van Anker (toen de mannen werden buitengesloten) Ik kan niet naaien (en heb ook geen dochter)
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde niet heel verbaasd reageren met
heb jij een dochter
![]()
Ja die reclame weet ik nog wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat was de reclame van Anker (toen de mannen werden buitengesloten) Ik kan niet naaien (en heb ook geen dochter)
Staat ook geregistreerd bij het KNMIquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
wie ging er toen zo op zijn of haar plaat met een zelfde opdracht in EJVJL
@:Kinkijan jij weet dit en hebt er ook nog een pica van (denk ik)
Airfryer de uitkomst voor afbakbroodjesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
het is afbakbrood
dat is al niet rauw meer
maar lekker zal het niet zijn uit de magnetron
Demi is een zeurkutquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Goh Demi heeft ineens geen paniekaanval met karaoke zingen. Ze staat te springen van geluk
Als het haar uitkomtquote:
Begrijp jij het, begrijpik het, alles is eng,niet leuk,buiten haar comfortzone en nu staat ze te springenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Goh Demi heeft ineens geen paniekaanval met karaoke zingen. Ze staat te springen van geluk
Aandachthoer is het.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Begrijp jij het, begrijpik het, alles is eng,niet leuk,buiten haar comfortzone en nu staat ze te springen
ik zat me af te vragenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
Had hij dat brood in de magnetron gedaan
op standje turboquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
Had hij dat brood in de magnetron gedaan
hard, door de magnetron komen waterdeeltjes in beweging die verdampen dus subietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat me af te vragen
wordt het dan klef zoals een bapoa
of hard?
Klef en rauw. Het bakt niet maar kooktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat me af te vragen
wordt het dan klef zoals een bapoa
of hard?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klef en rauw. Het bakt niet maar kookt
"Vraag het FoK, lekker duidelijk!"quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hard, door de magnetron komen waterdeeltjes in beweging die verdampen dus subiet
Lol nou ja ik heb per ongeluk wel eens een pizza op standje magnetron gedaan en dat was een weke bendequote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
"Vraag het FoK, lekker duidelijk!"
Kim ik doe geen kut valt over Marco die geen kut doetquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:07 schreef Whuzz het volgende:
Ah, volgende groepje zeikwijven over iemand klagen
Ach, het zorgt voor heisa, daar kijken we voor. Maar ik hoop dat ze samen met Joe opschaapt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiekem ben je wel blij met Fatima
Ben er net aan gewendquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nog 1 weekje en dan weer om 19.30
Misschien als je de opdracht omschrijft?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
wie ging er toen zo op zijn of haar plaat met een zelfde opdracht in EJVJL
@:Kinkijan jij weet dit en hebt er ook nog een pica van (denk ik)
karaoke als ze een geluidje horenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien als je de opdracht omschrijft?
Oeh bij karaoke weet ik het zo niet, weet wel dat Bern op z'n bek ging toen ze na een geluidje naar buiten moesten haasten om op tijd een balletje uit een stellage op te vangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
karaoke als ze een geluidje horen
dus waar ze ook zijn
naar het scherm komen
er stond toen iemand onder de douche
Volgens mij was het Zoë.Die onder de douche stond.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oeh bij karaoke weet ik het zo niet, weet wel dat Bern op z'n bek ging toen ze na een geluidje naar buiten moesten haasten om op tijd een balletje uit een stellage op te vangen.
(Beetje vergelijkbaar met die munten vangen bij BB afgelopen seizoen).
Zou me niets verbazen, die had door die straatvegerbezems op d'r ogen wel vaker last van d'r evenwicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij was het Zoë.Die onder de douche stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
had ik toch goed gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
daar zijn dus de 250 punten van de vossen @:Giggio
"Ben je samen of toch alleen"quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
Eenzaam en toch alleen.
Rare tekst wel.
Ze mopperen allemaal wel veel, maar dat krijg je als je geen kant op kan en mensen bij elkaar zet van allerlei pluimage en dan vooral lekker heet buiten (vorige week)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Precies Aardbeienmoes, ik dacht Marlene is een vrouw op leeftijd in de overgang. Maar ze moppert wel heel veel. En kraakt andere af, zelf kan ze nergens tegen.
En dat kapsel van Geert is echt erg, kan toch niet, scheer hm dan kaal🤪
Rijst afwegen en dan dubbel water erbij en dan 8 minuten. Hoef je niet eens bij te blijven. Mislukt nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
die beschrijving staat toch op een pak
hoe lang de rijst moet
volgens mij zelfs het riedeltje ?
Waarom laten ze hem dan koken? Waarom doet ze dat zelf niet? Zegt ze tegen Joey: Jij kookt straks!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
Marlene maar dooremmeren over Alex. Hij kan niet koken, dat weten we nou wel.
Er zijn ook duizend dingen die Marlene niet kan.
Dat is helemaal geen 'airco', dat is een verkoelingsapparaat/ventilator waar je volgens mij water in moet doen en werkt gewoon op stroom. Als het een mobiele airco was zou er wel een slang aan gezeten hebben, maar die kan ik nergens bekennen volgens mij. Dus dat verhaallijntje ontging mij totaal waar ze zich nou druk om maakte.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze mopperen allemaal wel veel, maar dat krijg je als je geen kant op kan en mensen bij elkaar zet van allerlei pluimage en dan vooral lekker heet buiten (vorige week)
En dan zie je Joe die een airco aanwil in een tent met alles open. Da gasrekening boeit haar niet.![]()
![]()
Ik lig soms in een deuk om zoveel domheid. Een airco werkt op stroom, stokbrood afbakken op standje magnetron, iemand knipt het haar van Geert in de vorm van aan champignon en laat ik ff zeggen, ik vind champignons echt heel smerig
Volgens mij lag er wel aan slang, maar kan het verkeerd gezien hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen 'airco', dat is een verkoelingsapparaat/ventilator waar je volgens mij water in moet doen en werkt gewoon op stroom. Als het een mobiele airco was zou er wel een slang aan gezeten hebben, maar die kan ik nergens bekennen volgens mij. Dus dat verhaallijntje ontging mij totaal waar ze zich nou druk om maakte.
Ach, tis allemaal gescript door de Febo in opdracht van de overheid en gespeeld door matige acteurs. De uitkomst staat al een jaar van tevoren vast. Het is niet eens een rls, het is gewoon een slechte soap. Meer niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Marlene maakt wel TV. Ze moest even op gang komen maar ze ontpopt zich als een ware Brabantse Karen first class.
Omg !quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ach, tis allemaal gescript door de Febo in opdracht van de overheid en gespeeld door matige acteurs. De uitkomst staat al een jaar van tevoren vast. Het is niet eens een rls, het is gewoon een slechte soap. Meer niet.
Jep gewoon een mobiele aircoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij lag er wel aan slang, maar kan het verkeerd gezien hebben
Meelezen iig wel zie ikquote:
Never mindquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
Tom moet naaien??
want Serena kan het nie![]()
Die staat daar met een enorme stijve was net met Roma bezig denk ikquote:
Nou moet ie welquote:
drinkt hele dagen azijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Limoensap in d'r vaten stromen
Of onrust in andere bondjes zaaiers.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
ow gezel
Marlene heeft medestanders
Ah, dank voor de vertaling.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
het groene bolletje
een speld bedoel je demi
Klagen. Maar nog niet zo goed als Marlene. Maar goed, die heeft ook 112 jaar voorsprong.quote:
Die is nu al de toekomstige ton van Floris aan het uitgeven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering, die Senna is nu nog aan het shoppen
Ze weten dat je kijkt @greysbones !quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Iemand Jan gezien bij Rtl Boulevard?
Dat het heel goed gaat met BG en er heel veel naar gekeken wordt. En dat er geen einddatum is, dus voorlopig lekker doorgaat. Wordt veel gekeken door studenten en ook ouderen 50+
https://www.rtl.nl/boulev(...)ucces-van-deze-zomerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Iemand Jan gezien bij Rtl Boulevard?
Dat het heel goed gaat met BG en er heel veel naar gekeken wordt. En dat er geen einddatum is, dus voorlopig lekker doorgaat. Wordt veel gekeken door studenten en ook ouderen 50+
toch lief dat je me als student ziet!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze weten dat je kijkt @:greysbones !
Zet je bril eens op oma, ik had het "ouderen 50+" dik gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch lief dat je me als student ziet!
jij hoort bij de 50 plussers??
dacht dat je al ouder was
ja dat sloeg toch op jouquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zet je bril eens op oma, ik had het "ouderen 50+" dik gemaakt.
Nee, dan had ik jou niet getagged, als ik het over mijzelf had. Maar goed, internet is moeilijk voor oudjes, het is je vergevenquote:
rustaghhhh Marlenequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dan had ik jou niet getagged, als ik het over mijzelf had. Maar goed, internet is moeilijk voor oudjes, het is je vergeven
anyway!
Marco en Kim kunnen niet goed naaien.
Tom, Marco houdt alleen toezicht altijd, overal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dan had ik jou niet getagged, als ik het over mijzelf had. Maar goed, internet is moeilijk voor oudjes, het is je vergeven
anyway!
Marco en Kim kunnen niet goed naaien.
Oeps, had het nephaar moeten spottenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tom, Marco houdt alleen toezicht altijd, overal.
ondanks alle hatersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Flootje weer het populairst tot nu toe.
snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft toch geoefend op de spiraal? Maar speelt 'm niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |