Staat ook geregistreerd bij het KNMIquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
wie ging er toen zo op zijn of haar plaat met een zelfde opdracht in EJVJL
@:Kinkijan jij weet dit en hebt er ook nog een pica van (denk ik)
Airfryer de uitkomst voor afbakbroodjesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
het is afbakbrood
dat is al niet rauw meer
maar lekker zal het niet zijn uit de magnetron
Demi is een zeurkutquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Goh Demi heeft ineens geen paniekaanval met karaoke zingen. Ze staat te springen van geluk
Als het haar uitkomtquote:
Begrijp jij het, begrijpik het, alles is eng,niet leuk,buiten haar comfortzone en nu staat ze te springenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Goh Demi heeft ineens geen paniekaanval met karaoke zingen. Ze staat te springen van geluk
Aandachthoer is het.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Begrijp jij het, begrijpik het, alles is eng,niet leuk,buiten haar comfortzone en nu staat ze te springen
ik zat me af te vragenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
Had hij dat brood in de magnetron gedaan
op standje turboquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
Had hij dat brood in de magnetron gedaan
hard, door de magnetron komen waterdeeltjes in beweging die verdampen dus subietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat me af te vragen
wordt het dan klef zoals een bapoa
of hard?
Klef en rauw. Het bakt niet maar kooktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat me af te vragen
wordt het dan klef zoals een bapoa
of hard?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klef en rauw. Het bakt niet maar kookt
"Vraag het FoK, lekker duidelijk!"quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hard, door de magnetron komen waterdeeltjes in beweging die verdampen dus subiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |