toch lief dat je me als student ziet!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze weten dat je kijkt @:greysbones !
Zet je bril eens op oma, ik had het "ouderen 50+" dik gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch lief dat je me als student ziet!
jij hoort bij de 50 plussers??
dacht dat je al ouder was
ja dat sloeg toch op jouquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zet je bril eens op oma, ik had het "ouderen 50+" dik gemaakt.
Nee, dan had ik jou niet getagged, als ik het over mijzelf had. Maar goed, internet is moeilijk voor oudjes, het is je vergevenquote:
rustaghhhh Marlenequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dan had ik jou niet getagged, als ik het over mijzelf had. Maar goed, internet is moeilijk voor oudjes, het is je vergeven
anyway!
Marco en Kim kunnen niet goed naaien.
Tom, Marco houdt alleen toezicht altijd, overal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dan had ik jou niet getagged, als ik het over mijzelf had. Maar goed, internet is moeilijk voor oudjes, het is je vergeven
anyway!
Marco en Kim kunnen niet goed naaien.
Oeps, had het nephaar moeten spottenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tom, Marco houdt alleen toezicht altijd, overal.
ondanks alle hatersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Flootje weer het populairst tot nu toe.
snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft toch geoefend op de spiraal? Maar speelt 'm niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |