Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Joe liegt alles bij elkaar, dus die geloof ik standaard niet.
Misschien een groter topje in dr muil proppen, deze die ze nu aan heeft houdt haar boobs niet in toomquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Graag geen dingen bij Fatima in haar mond proppen
Maar de constatering dat hij een rat is klopt dan weer welquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Des te langer ze er over door gaan
Des te meer ik ga twijfelen of Fabio het wel zo verkeerd heeft
Dat denk ik ook, Fabio heeft echt wel wat opgevangen, anders reageer je niet zo fel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof eerder dat Joe inderdaad loopt te sneaken, want die kruipt al sinds dag 1 bij Ghettima naar binnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja echt hequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
El Mentor met zijn wijze raad aan Fabio
Jammer dat de Febo dus dat fragmentje niet heeft kunnen vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
Fatima zoekt allerlei kronkels om het recht te lullen, nu heeft Fabio een bommetje gedropt omdat hun 250 punten hebben gepaktZe zijn zo schuldig al maar wat die twee skreewkutten
Of bewustquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jammer dat de Febo dus dat fragmentje niet heeft kunnen vinden.
Alleen al om de tranenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm.. van mij mag Julia altijd verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |