Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mij maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens z'n insta story is Jan vandaag weer begonnen bij de Bondgenoten. Dus nog een weekje en dan is hij ook weer op tv, precies op tijd voor het eind van de cyclus
Op een of andere manier vind ik het met Jan toch beter.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit.
Zijn vervanger doet het ook best aardig.
Tooske was minder.
Mij maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het met Jan toch beter.
AL vond ik hem bij de ballen spel wat minder.
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoveel tekst hebben ze ook niet, wat uitleg, een spelletje, en dan zijn ze weer weg.
Jan is goed op de hoogte van wat er allemaal speelt en dat laat hij subtiel wel eens vallen. Of hij komt met een sneaky vraag, Jan is top. Maar liever deze vervanger dan Toos.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoveel tekst hebben ze ook niet, wat uitleg, een spelletje, en dan zijn ze weer weg.
Bwoah! Schandalig!quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:40 schreef Gia het volgende:
Op Insta nu een filmpje over vanavond. Echt schandalig!!
Maar goed, daar geef ik vanavond mijn mening wel over.
Maar voor degenen die het willen kijken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Nu ben ik ernstig nieuwsgierigquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:40 schreef Gia het volgende:
Op Insta nu een filmpje over vanavond. Echt schandalig!!
Maar goed, daar geef ik vanavond mijn mening wel over.
Maar voor degenen die het willen kijken.....
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu ben ik ernstig nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]Ja, lekker, alle spanning weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou kan ik net zo goed niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, lekker, alle spanning weg!
Nou kan ik net zo goed niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gaat nog wel ff duren met die kratten manquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
Nog 2 bekeuringen in Overtreders, en dan beginnen we weer.
tegenwoordig zijn ze vaak later met de bondgenotenquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
Nog 2 bekeuringen in Overtreders, en dan beginnen we weer.
4 krattenquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
Lol.
Zie een vent op het stationsplein met 3 kratten lege flesjes bier.
AH is dicht.
we gaan nog even naar Renessequote:Op maandag 18 augustus 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
Lol.
AH is dicht.
4 kratten. En nu heeft hij geleerd hoe je ze moet dragen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
Lol.
AH is dicht.
Zeikerdquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we gaan nog even naar Renesse
wildplassers
hebben ze al gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
4 kratten. En nu heeft hij geleerd hoe je ze moet dragen.
Dat zou een mooie DBG opdracht zijn. Iets met kratten stapelen. Krattenfort bouwen ofzo.
Oh, ik houd de straat in de gaten voor de inkomst van auto's. Inderdaad spannend!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ondertussen ook livestreams open van inkomst schepen IJmuiden
LOL.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sailquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, ik houd de straat in de gaten voor de inkomst van auto's. Inderdaad spannend!
....
Mooi om te zienquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohw. Gaat me te langzaam johquote:
Joey die opdrachten wintquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw. Gaat me te langzaam joh
Sharshark gaat lekker!
Als ik een beetje mazzel heb met het heldere weer kan ik de masten vanaf balkon zien is hemelsbreedquote:
Zie een heel groot deel van het IJ.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik een beetje mazzel heb met het heldere weer kan ik de masten vanaf balkon zien is hemelsbreed
ca. 1.5 km
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie een heel groot deel van het IJ.
of het zijn de rattenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Iemand heeft een poging gedaan het haar van Geert aan de achterkant te knippen. Ziet er niet uit
neeheeequote:Op maandag 18 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Niemand wil tongzoenen oefenen met Roma. Ook lullig.
Die zie ik dag en nachtquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met mooi en helder weer ook de schoorstenen van IJmuiden.
Ohw. Dan kan Roma toch gewoon met Geert oefenen? Of met Demi, die plakken toch al aan elkaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeheee
Geert en Demi oefenen niet genoeg
Nou Demi dan ... man4quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Niemand wil tongzoenen oefenen met Roma. Ook lullig.
ohw, was dat de heisa?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de opmerking
misschien zijn het zwakzinnige kinderen waar ze les aan geeft
voor iemand die mantelzorgster is en verder niksquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ohw, was dat de heisa?
Zou toch gewoon kunnen?
Dan moet je juist van goede huizen komen, en zwakzinnig is nogal een uitspraak.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de opmerking
misschien zijn het zwakzinnige kinderen waar ze les aan geeft
En Roma heeft veel, maar ik heb haar nog niet op kapsones kunnen betrappenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die mantelzorgster is en verder niks
vind ik het een ietwat misplaatste opmerking
plus allemaal zaniken ik heb geen gesprekken met roma
wat mankeert hen dan, dat ze zelf geen gesprek aan kunnen knopen ?
Allemaal mee eens hoor. Ik heb Kim, nephaar en die andere ook niet hoog zitten, maar ik vond het allemaal niet zo'n heftige opmerking.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat, EN ze is zo neurotisch als de pest.quote:
het is een opmerking die nergens op gestoeld isquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal mee eens hoor. Ik heb Kim, nephaar en die andere ook niet hoog zitten, maar ik vond het allemaal niet zo'n heftige opmerking.
Kan zijn toch, dat ze lesgeeft aan een groep LTS-zwakstroom? Daar is toch verder niks mis mee?
Iedereen die later is binnen gekomen weet dat ze gewoon een groep 5 op een basisschool lesgeeft. Dus het is gewoon een opmerking om makkelijk te scoren bij haar matties.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal mee eens hoor. Ik heb Kim, nephaar en die andere ook niet hoog zitten, maar ik vond het allemaal niet zo'n heftige opmerking.
Kan zijn toch, dat ze lesgeeft aan een groep LTS-zwakstroom? Daar is toch verder niks mis mee?
Is dat een basisschool voor zwakbegaafden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iedereen die later is binnen gekomen weet dat ze gewoon een groep 5 op een basisschool lesgeeft. Dus het is gewoon een opmerking om makkelijk te scoren bij haar matties.
Nee, het is een andere dan waar jij op hebt gezetenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is dat een basisschool voor zwakbegaafden?
Zeker weten, wij hadden geen Juffen die 4 lesuren nodig hadden om één verhaaaaaaaaaltje te verTEEEEEEllennnnnn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, het is een andere dan waar jij op hebt gezeten
ik denk dat Demi alle kleuren van de regenboog isquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Geert is 1 gigantische rode vlag. Denk dat Demi kleurenblind is
Dan heeft ze pechquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wil gewoon oefenen zonder die Roma en camera's
alle mannen zijn ongesteldquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Wat zit er in het eten daar joh? Iedereen is de hele dag op elkaar aan het vitten
Leuk juist ipv dat laffe gedoe, gooi er een bos Madam Jeanette in dat etenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Wat zit er in het eten daar joh? Iedereen is de hele dag op elkaar aan het vitten
aaah hij komt zo ontzettend professioneel over tijdens het oefenenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:27 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat juist Alexander diegene is die straks de tekst kwijt is
El che ziet dat goed.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Geert denkt dat het buiten de loods wél fantastisch zal gaan met Demi
Ik denk het niet Geert.
We houden je niet tegen. Dat wordt mooie TV.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om die Fabio een rotschop te geven. Marlene vraagt netjes om haar niet ui haar concentratie te halen.
Ja, beetje zoals Alexander die ook meedeed aan De Bondgenotenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Deed ook mee aan de Verraders.
Acteur zonder werk?
?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, beetje zoals Alexander die ook meedeed aan De Bondgenoten
Naja, ze doen wel hun best in elk geval.quote:
zeker weten en niet zoals die supertrut van Demi die overal voor wil wegrennenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, ze doen wel hun best in elk geval.
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Vond het echt slecht, kijken of de andere het beter doen
Het is zo nep, je zou toch denken dat ze goed konden toneel spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!
Dat kan je beter tegen een paar users hier zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!
die doet tegenwoordig verslag achterafquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je beter tegen een paar users hier zeggen.Btw ik mis er ééntje
Ja dat weet ik, de column van Freakyquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die doet tegenwoordig verslag achteraf
geeeen ideequote:Op maandag 18 augustus 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, de column van FreakyMaar ik bedoel die mummy
Ze klint zelfs als Mevrouw Moreroquote:
Nee denk op vakantie ofzo (echt)quote:
Dat doen al de juryleden steeds. Script gekregen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit die mafklapper tegen de muur te lullen
Ja Linda maar ik weet haar Gooise Vrouwen naam niet meer.quote:
Doos.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Linda maar ik weet haar Gooise Vrouwen naam niet meer.
vind deze ook inderdaad wat makkelijk gegevenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Whuzz het volgende:
"Net geen echte zoen"
...
Nee gek he? Heb je goed naar ze gekeken?
Niet echt een eerlijk vergelijk dit. Ze hadden dus toch gewoon koppels moeten aanwijzen.
Cherylquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Cheryl Moreroquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Sjerrelquote:
Nee dank je, ik volg die andere poppenkast, vanuit het Witte Huis ..quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
je kan terug komen hoor
Demi heeft de hoofdrol
Nou dat Kim zei dat Roma misschien aan zwakbegaafden lesgaf.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
Wat was er nou zo heftig aan deze aflevering wat in een spoiler moest
Oh datquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou dat Kim zei dat Roma misschien aan zwakbegaafden lesgaf.
Schandaaaaalig!![]()
Ja dat is een complimentquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
das nog moeilijker dan aan gewone kindjens
?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je beter tegen een paar users hier zeggen.Btw ik mis er ééntje
El Che werd tijdens een van zijn eerste cyclussen ook boos op o.a. de originele Demi (waar hij zogenaamd verliefd op was) die van zijn naam ook iets anders maakte, dus hij zou beter moeten weten dat Erik het niet fijn vindt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap Erik wel met zijn gedoe over zijn naam (van El Che).
De gene die altijd zeggen dat het script is en dat ze acteurs zijn. Nou het tegendeel is weer eens bewezen.quote:
Deze aflevering waren er 8 wel acteurs met een script!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De gene die altijd zeggen dat het script is en dat ze acteurs zijn. Nou het tegendeel is weer eens bewezen.
Ja poehoe eindelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Deze aflevering waren er 8 wel acteurs met een script!
Ik stoorde me vooral ook aan, volgens mij was het Tom, die van tevoren had besloten Roma te negeren en het raar vond dat zij niet naar hem toe gekomen was voor een gesprek! Ze is gewoon niet geïnteresseerd in hem. Kan toch! Zo boeiend is ie ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart, ik ben helemaal eens met wat je zegt over Tom. Van te voren besluiten dat je niks met iemand hebt en dan het haar verwijten. Grappig wel ik heb een soort haat/liefde gevoel bij Roma. Soms vind ik haar een naar stook wijf en soms zegt ze weer dingen waarvan ik denk ja je hebt helemaal gelijk en smelt mijn hart een beetje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik stoorde me vooral ook aan, volgens mij was het Tom, die van tevoren had besloten Roma te negeren en het raar vond dat zij niet naar hem toe gekomen was voor een gesprek! Ze is gewoon niet geïnteresseerd in hem. Kan toch! Zo boeiend is ie ook niet.
En Kim, kom op, achterlijke opmerking. Misschien spreekt ze uit ervaring als oud leerlinge van een dergelijke school, want veel inhoud heeft zij niet!
Lijkt me nu al geweldig!! Go Faat!quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
Fabio Fatima fittie
had dat niet vandaag gekund
Het wegzetten van een hele klas kinderen als zwakbegaafd! Leuk voor die kids.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
Wat was er nou zo heftig aan deze aflevering wat in een spoiler moest
Haha die promo zag ik ja en ze heeft nog gelijk ook!quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou dat Kim zei dat Roma misschien aan zwakbegaafden lesgaf.
Schandaaaaalig!![]()
Die dacht dat ze de opdracht glansrijk zouden winnen...helaas Fleuris, die tijd is voorbij...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris zat opgewonden te wippen op zijn stoel bij elke tongzoen. Komt duidelijk wat te kort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar zijn ze ook zo enorm goed in die "teksten" oplezen, dat hebben we gister gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dezelfde tekstschrijver voor hun 'relletje' die dezelfde tekstkeuze heeft...En haar tegenspeler heeft ook geen tekst en blijft verbouwereerd achter.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ehhh wat ik nu zag op tiktok![]()
Niet op de spoiler klikken als je geen spoilers wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn ze wel aan te klikken na de uitzending?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zelfs de ‘ eckte ‘ acteur( Alexander ) bakte er weinig vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook zo enorm goed in die "teksten" oplezen, dat hebben we gister gezien
Nee duurt nog langer volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze wel aan te klikken na de uitzending?
Nee, dit lijken spoilers voor volgende week te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze wel aan te klikken na de uitzending?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ehhh wat ik nu zag op tiktok![]()
Niet op de spoiler klikken als je geen spoilers wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg nog een volgende, weer een spoiler voor over een week of zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een volgende, weer een spoiler voor over een week of zo..Jep ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, dan klik ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit lijken spoilers voor volgende week te zijnIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou, gaan we dan! Helemaal klaar voor Ghettimarellen!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Pas op hoor, hij pakt je zo op je bekquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Naar jochie die Fabio, altijd zeuren
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Als Floris die speelt ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
de spiraal bewaren ze voor Floris, logisch ja
vind het een rare redeneringThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Joegate
FABIO! Hierkomen!
Ik voel een NIET LIEGAAAH aankomen'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Alexander
Fatima kun je even komen er is ruzie
Man 1ste klas
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Joe liegt alles bij elkaar, dus die geloof ik standaard niet.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Als mensen zweren op hun moeder of wat dan ook is het meestal niet waarIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Haha!
Alexander: Fatima, kom eens, er is ruzie!
Ook Alexander: Hier horen wij niet bij! Drama in de loods, ohoh!
Graag geen dingen bij Fatima in haar mond proppen
Daar hou ik niet van !!! x 1000Iedereen is een kutlultrut
Misschien een groter topje in dr muil proppen, deze die ze nu aan heeft houdt haar boobs niet in toomquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Graag geen dingen bij Fatima in haar mond proppen![]()
![]()
Des te langer ze er over door gaan
Des te meer ik ga twijfelen of Fabio het wel zo verkeerd heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haar tetten vallen eruitIedereen is een kutlultrut
Maar de constatering dat hij een rat is klopt dan weer welquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Des te meer ik ga twijfelen of Fabio het wel zo verkeerd heeft![]()
Dat denk ik ook, Fabio heeft echt wel wat opgevangen, anders reageer je niet zo fel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Des te meer ik ga twijfelen of Fabio het wel zo verkeerd heeftIedereen is een kutlultrut
Ik geloof eerder dat Joe inderdaad loopt te sneaken, want die kruipt al sinds dag 1 bij Ghettima naar binnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Des te meer ik ga twijfelen of Fabio het wel zo verkeerd heeft
En Ghettima heeft eindelijk een excuus om uit haar plaat te gaan, want dat vind ze gewoon lekker.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Haha, die Tom mag dan nephaar hebben, hij heeft wel humor'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
El Mentor met zijn wijze raad aan Fabio
Ja echt hequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
El Mentor met zijn wijze raad aan Fabio![]()
Fatima zoekt allerlei kronkels om het recht te lullen, nu heeft Fabio een bommetje gedropt omdat hun 250 punten hebben gepaktZe zijn zo schuldig al maar wat die twee skreewkutten
Iedereen is een kutlultrut
Jammer dat de Febo dus dat fragmentje niet heeft kunnen vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
Fatima zoekt allerlei kronkels om het recht te lullen, nu heeft Fabio een bommetje gedropt omdat hun 250 punten hebben gepaktZe zijn zo schuldig al maar wat die twee skreewkutten
![]()
Of bewustquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jammer dat de Febo dus dat fragmentje niet heeft kunnen vinden.
Marco was toch ook erg goed in die emoji shizzleThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen al om de tranenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm.. van mij mag Julia altijd verliezen.![]()
![]()
Ja, hij is goed in spelletjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
Marco was toch ook erg goed in die emoji shizzle![]()
Die tweestrijd is gewoon elke keer op dinsdag gepland dus dat de FEBO het expres had gedaan zodat Kim haar bezoek mis zou lopen is onzinIedereen is een kutlultrut
Ga je nou conspiracy theories lopen ontkrachten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Die tweestrijd is gewoon elke keer op dinsdag gepland dus dat de FEBO het expres had gedaan zodat Kim haar bezoek mis zou lopen is onzin![]()
Ja dat gelul altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga je nou conspiracy theories lopen ontkrachten?
Ow dit is echt sneu
Het antwoord afkeuren omdat hij er wat voor zei
Zeker wel. Maar niet op die manierquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet in enige sturing?Iedereen is een kutlultrut
Ghettima en Joe lekker een tentje in
Julia janken. Perfect dit.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Julia niet zeiken, je had nog mazzel dat Marco's antwoord werd afgekeurd.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
ja dat bahquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Ow dit is echt sneu
Het antwoord afkeuren omdat hij er wat voor zei![]()
Julia helemaal kasten slopen
KLAAR MEE!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Julia helemaal kasten slopen
KLAAR MEE!![]()
![]()
Julia in het zwartEn dat het maar zo mag blijven.
Julia trekt van frustratie de haren uit d'r hoofd. Kijk maar, bovenop helemaal kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Het zal voelen als thuiskomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia mekkeren als een schaap [ afbeelding ]![]()
Die gozer is wel goed met die spelletjesIedereen is een kutlultrut
Marco was gewoon goedquote:
Mag ze ook wel eens gewoon toegevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan hadden ze bij die tent ook een schaapskooi moeten zetten, alleen ruimte voor schapen op straffequote:
van puntaftrek![]()
![]()
Ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marco was gewoon goed
Mag ze ook wel eens gewoon toegeven
Demi is ook dom![]()
Oh jee, moeilijke vragen voor Demi over d'r situationship.
Serena gaat niet met al d'r vrienden liggen neuken.
Roma:
Als iemand ook één keer "Het is wat het is" of "it is what is" tegen mij zegt ga ik héél hard gillen.
Aan Marco kun je dit soort spellen wel overlaten.
Weet best veel en dit soort dingen met een rebus oplossen ziet hij snel.![]()
Tis wat het isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
Als iemand ook één keer "Het is wat het is" of "it is what is" tegen mij zegt ga ik héél hard gillen.
* greysbones rent keihard weg
Ja is inderdaad super irritant.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
Maar goed, je hebt anderen nu eenmaal niet onder controle he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Pieeeep?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: