Dan heeft ze pechquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wil gewoon oefenen zonder die Roma en camera's
alle mannen zijn ongesteldquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Wat zit er in het eten daar joh? Iedereen is de hele dag op elkaar aan het vitten
Leuk juist ipv dat laffe gedoe, gooi er een bos Madam Jeanette in dat etenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Wat zit er in het eten daar joh? Iedereen is de hele dag op elkaar aan het vitten
aaah hij komt zo ontzettend professioneel over tijdens het oefenenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:27 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat juist Alexander diegene is die straks de tekst kwijt is
El che ziet dat goed.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Geert denkt dat het buiten de loods wél fantastisch zal gaan met Demi
Ik denk het niet Geert.
We houden je niet tegen. Dat wordt mooie TV.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om die Fabio een rotschop te geven. Marlene vraagt netjes om haar niet ui haar concentratie te halen.
Ja, beetje zoals Alexander die ook meedeed aan De Bondgenotenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Deed ook mee aan de Verraders.
Acteur zonder werk?
?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, beetje zoals Alexander die ook meedeed aan De Bondgenoten
Naja, ze doen wel hun best in elk geval.quote:
zeker weten en niet zoals die supertrut van Demi die overal voor wil wegrennenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, ze doen wel hun best in elk geval.
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Vond het echt slecht, kijken of de andere het beter doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |