of het zijn de rattenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Iemand heeft een poging gedaan het haar van Geert aan de achterkant te knippen. Ziet er niet uit
neeheeequote:Op maandag 18 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Niemand wil tongzoenen oefenen met Roma. Ook lullig.
Die zie ik dag en nachtquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met mooi en helder weer ook de schoorstenen van IJmuiden.
Ohw. Dan kan Roma toch gewoon met Geert oefenen? Of met Demi, die plakken toch al aan elkaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeheee
Geert en Demi oefenen niet genoeg
Nou Demi dan ... man4quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Niemand wil tongzoenen oefenen met Roma. Ook lullig.
ohw, was dat de heisa?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de opmerking
misschien zijn het zwakzinnige kinderen waar ze les aan geeft
voor iemand die mantelzorgster is en verder niksquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ohw, was dat de heisa?
Zou toch gewoon kunnen?
Dan moet je juist van goede huizen komen, en zwakzinnig is nogal een uitspraak.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de opmerking
misschien zijn het zwakzinnige kinderen waar ze les aan geeft
En Roma heeft veel, maar ik heb haar nog niet op kapsones kunnen betrappenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die mantelzorgster is en verder niks
vind ik het een ietwat misplaatste opmerking
plus allemaal zaniken ik heb geen gesprekken met roma
wat mankeert hen dan, dat ze zelf geen gesprek aan kunnen knopen ?
Allemaal mee eens hoor. Ik heb Kim, nephaar en die andere ook niet hoog zitten, maar ik vond het allemaal niet zo'n heftige opmerking.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die mantelzorgster is en verder niks
vind ik het een ietwat misplaatste opmerking
plus allemaal zaniken ik heb geen gesprekken met roma
wat mankeert hen dan, dat ze zelf geen gesprek aan kunnen knopen ?
Dat, EN ze is zo neurotisch als de pest.quote:
het is een opmerking die nergens op gestoeld isquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal mee eens hoor. Ik heb Kim, nephaar en die andere ook niet hoog zitten, maar ik vond het allemaal niet zo'n heftige opmerking.
Kan zijn toch, dat ze lesgeeft aan een groep LTS-zwakstroom? Daar is toch verder niks mis mee?
Iedereen die later is binnen gekomen weet dat ze gewoon een groep 5 op een basisschool lesgeeft. Dus het is gewoon een opmerking om makkelijk te scoren bij haar matties.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal mee eens hoor. Ik heb Kim, nephaar en die andere ook niet hoog zitten, maar ik vond het allemaal niet zo'n heftige opmerking.
Kan zijn toch, dat ze lesgeeft aan een groep LTS-zwakstroom? Daar is toch verder niks mis mee?
Is dat een basisschool voor zwakbegaafden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iedereen die later is binnen gekomen weet dat ze gewoon een groep 5 op een basisschool lesgeeft. Dus het is gewoon een opmerking om makkelijk te scoren bij haar matties.
Nee, het is een andere dan waar jij op hebt gezetenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is dat een basisschool voor zwakbegaafden?
Zeker weten, wij hadden geen Juffen die 4 lesuren nodig hadden om één verhaaaaaaaaaltje te verTEEEEEEllennnnnn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, het is een andere dan waar jij op hebt gezeten
ik denk dat Demi alle kleuren van de regenboog isquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Geert is 1 gigantische rode vlag. Denk dat Demi kleurenblind is
Dan heeft ze pechquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wil gewoon oefenen zonder die Roma en camera's
alle mannen zijn ongesteldquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Wat zit er in het eten daar joh? Iedereen is de hele dag op elkaar aan het vitten
Leuk juist ipv dat laffe gedoe, gooi er een bos Madam Jeanette in dat etenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Wat zit er in het eten daar joh? Iedereen is de hele dag op elkaar aan het vitten
aaah hij komt zo ontzettend professioneel over tijdens het oefenenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:27 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat juist Alexander diegene is die straks de tekst kwijt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |