El che ziet dat goed.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Geert denkt dat het buiten de loods wél fantastisch zal gaan met Demi
Ik denk het niet Geert.
We houden je niet tegen. Dat wordt mooie TV.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:40 schreef Soury het volgende:
Ik heb zin om die Fabio een rotschop te geven. Marlene vraagt netjes om haar niet ui haar concentratie te halen.
Ja, beetje zoals Alexander die ook meedeed aan De Bondgenotenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Deed ook mee aan de Verraders.
Acteur zonder werk?
?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, beetje zoals Alexander die ook meedeed aan De Bondgenoten
Naja, ze doen wel hun best in elk geval.quote:
zeker weten en niet zoals die supertrut van Demi die overal voor wil wegrennenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, ze doen wel hun best in elk geval.
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Vond het echt slecht, kijken of de andere het beter doen
Het is zo nep, je zou toch denken dat ze goed konden toneel spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!
Dat kan je beter tegen een paar users hier zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat de bewoners geen acteurs zijn, het is echt!
die doet tegenwoordig verslag achterafquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je beter tegen een paar users hier zeggen.Btw ik mis er ééntje
Ja dat weet ik, de column van Freakyquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die doet tegenwoordig verslag achteraf
geeeen ideequote:Op maandag 18 augustus 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, de column van FreakyMaar ik bedoel die mummy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |