quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Julia helemaal kasten slopen
KLAAR MEE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Het zal voelen als thuiskomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia mekkeren als een schaap [ afbeelding ]
Marco was gewoon goedquote:
Dan hadden ze bij die tent ook een schaapskooi moeten zetten, alleen ruimte voor schapen op straffequote:
Ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marco was gewoon goed
Mag ze ook wel eens gewoon toegeven
Tis wat het isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
Als iemand ook één keer "Het is wat het is" of "it is what is" tegen mij zegt ga ik héél hard gillen.
Ja is inderdaad super irritant.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
Als iemand ook één keer "Het is wat het is" of "it is what is" tegen mij zegt ga ik héél hard gillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Pieeeep?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |