maak jij nog wel eens wat voor jezelf?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder had een Anker, ik heb een Anker en straks krijgt mijn dochter ook een Anker
Zeilboot van m'n pa heeft ook een Anker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder had een Anker, ik heb een Anker en straks krijgt mijn dochter ook een Anker
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak jij nog wel eens wat voor jezelf?
Dat was de reclame van Anker (toen de mannen werden buitengesloten) Ik kan niet naaien (en heb ook geen dochter)quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak jij nog wel eens wat voor jezelf?
wilde niet heel verbaasd reageren metquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat was de reclame van Anker (toen de mannen werden buitengesloten) Ik kan niet naaien (en heb ook geen dochter)
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde niet heel verbaasd reageren met
heb jij een dochter
![]()
Ja die reclame weet ik nog wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat was de reclame van Anker (toen de mannen werden buitengesloten) Ik kan niet naaien (en heb ook geen dochter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |