SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Gelukkig hoeft zorro niet zelf de afwas te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, jij zal wel een flinke kater hebben of niet.
Ik klaag nog wel wat meer. Ik probeer nu lay-out dingen te doen in OnlyOffice en da's best kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
En nou ben ik er helemaal klaar mee. Een beetje doorposten allemaal![]()
![]()
Heel goed!! Ik weet niet eens wat OnlyOffice isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik klaag nog wel wat meer. Ik probeer nu lay-out dingen te doen in OnlyOffice en da's best kutVooral als je dingen wil verplaatsen
![]()
Gratis officepakket. Ik heb voor eigen gebruik zo weinig zo'n pakket nodig dat het vrij onzinnig lijkt om er een aan te schaffenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed!! Ik weet niet eens wat OnlyOffice is
Ja hallo, wij lopen niet steeds maar allerlei siësta's te liggen te houden en zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
![]()
HET IS VERDOMME WEER GEEN ED SHEERAN-VRIJE DAG!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
![]()
Ik dacht meteen aan OnlyFans, wat op zich ook klachtwaardig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed!! Ik weet niet eens wat OnlyOffice is
Hier wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME WEER GEEN ED SHEERAN-VRIJE DAG!!![]()
Heb je al eens een andere radiozender geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@NailQueen ja! Luister naar Joequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens een andere radiozender geprobeerd?
Sterker nog ik hoorde hem op 3 zenders tegelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens een andere radiozender geprobeerd?
Wij hebben daar een hele collectie van, die postcodeloterij boeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:43 schreef Arizona het volgende:
Ok dit was wel leuk, er waren hier net kinderen aan de deur die wat wilden ruilen. Dus ik heb een gaar postcodeloterij boek over wilde dieren en paddestoelen in ontvangst genomen en ze een of andere puzzel gedaan die wij toch nooit gaan maken
Initiatieven als dit moeten beloond worden vind ik!
Wij ook, ik heb dit boek nu dus ook dubbelquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben daar een hele collectie van, die postcodeloterij boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nieuwe laptop bestellen, omdat de huidige nukkingen heeft na 7 jaar intensief gebruik.
Ziekenhuis:7 jaar is inderdaad een respectabele leeftijd voor een laptop om met pensioen te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
7 jaar is inderdaad een respectabele leeftijd voor een laptop om met pensioen te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend liep windows helemaal vast en maakte raar geluid. Dus ik denk niet dat mijn huidige laptop lang volhoudt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Eigen schuld. Ik hoor hem nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
![]()
Waarom luister je naar 3 zenders tegelijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sterker nog ik hoorde hem op 3 zenders tegelijk
Omdat ze anders Ed Sheeran niet op drie zenders tegelijk kan horen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom luister je naar 3 zenders tegelijk?
In de auto van zender wisselenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom luister je naar 3 zenders tegelijk?
Als #1 fan moet ze hem natuurlijk zoveel mogelijk proberen te horen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ze anders Ed Sheeran niet op drie zenders tegelijk kan horen.
Da's dan niet écht tegelijk he?quote:
Maar die drie radiozenders draaiden tegelijk Ed Sheeran. Dat vind ik echt niet kunnen hier in Nederlandquote:
Heb je al een open brief naar allemaal gestuurd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar die drie radiozenders draaiden tegelijk Ed Sheeran. Dat vind ik echt niet kunnen hier in Nederland
Ik heb DPG en Talpa media een boze brief gestuurd en gedreigd met boycot. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je al een open brief naar allemaal gestuurd?
Heb je veel moeite met de interface ervan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan OnlyFans, wat op zich ook klachtwaardig is
We hebben het hier wel over iemand die met de telefoon in de badkamer gaat zitten vanwege oververhitting.quote:
Die telefoon is vervangen! De nieuwe houdt het langer volquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over iemand die met de telefoon in de badkamer gaat zitten vanwege oververhitting.
Oh dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die telefoon is vervangen! De nieuwe houdt het langer vol
Heeft je nieuwe telefoon ook al SMS-functionaliteit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje met je tijd meegaan hè.
Ja, maar hij weet niet dat Ed Sheeran bestaat. Dat is ideaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft je nieuwe telefoon ook al SMS-functionaliteit?
Fijn een telefoon met een Mark Rutte mentaliteit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet niet dat Ed Sheeran bestaat. Dat is ideaal.
Spring zegt mij helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
Jullie weten inmiddels dat ik naar de K3 reünie ga maar kennen jullie Spring nog? Ik was ook gek op die vlaamse serie. Nu krijg ik op youtube een video voorgeschoteld dat de zanger hun bekendste nummer weer zingt. Krijg toch weer kleine tranen in m'n ooghoekenLaat Videoland of Netflix alsjeblieft deze serie online gooien
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Spring was in de periode 2002-2008 op de buis. Dus het zijn vooral de 29-35 jarigen die het hier kennen
Die ken ik niet maar over jeugd tv in ongeveer dezelfde periode gesproken kwam ik laatst onderstaande tegen over FOX Kids.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
Jullie weten inmiddels dat ik naar de K3 reünie ga maar kennen jullie Spring nog? Ik was ook gek op die vlaamse serie. Nu krijg ik op youtube een video voorgeschoteld dat de zanger hun bekendste nummer weer zingt. Krijg toch weer kleine tranen in m'n ooghoekenLaat Videoland of Netflix alsjeblieft deze serie online gooien
![]()
Spring was in de periode 2002-2008 op de buis. Dus het zijn vooral de 29-35 jarigen die het hier kennen
Precies. En op werk staat die op Veronica non-stop (om rekening te houden met collega's). Daar ook nog nooit Ed Sheeran gehoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Idem, geen Ed Sheeran op mijn Spotify of kink radio.
Ow dat lijkt me nog wel een Ed Sheeran gevoelige zender.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. En op werk staat die op Veronica non-stop (om rekening te houden met collega's). Daar ook nog nooit Ed Sheeran gehoord.
De regulier Veronica waarschijnlijk wel, maar bij de non stop versie nog niet gehoord. En al zou het verdwaald wel een keer zijn, is dat ook geen ramp. Die zit i.i.g. niet daar in de standaard roulatiequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me nog wel een Ed Sheeran gevoelige zender.
Jelle Cleymans over rampzalige Eurosong-deelname ‘Spring’: “Ik kreeg excuses van Marcel Vanthilt, maar veel van wat hij zei, was juist”quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Ja dat klopt. Daar kwam ik bij Eurosong dit jaar ook pas achterquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jelle Cleymans over rampzalige Eurosong-deelname ‘Spring’: “Ik kreeg excuses van Marcel Vanthilt, maar veel van wat hij zei, was juist”
De eurosong versie kan ik zo snel niet vinden.
Maar ik ken ze wel van van te min voor anja
Vroeger keek ik altijd fox kids voordat ik naar school ging. Ik vond het zo raar toen het op de een op andere dag veranderd was in Jetixquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar over jeugd tv in ongeveer dezelfde periode gesproken kwam ik laatst onderstaande tegen over FOX Kids.
Dat stond hier een aantal jaar bijna non-stop aan, en toen kon Disney zijn handen er niet meer van af houden, veranderde de naam en style en was het gedaan.
Geen mooie telenovelas kijken voordat je naar school ging?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef Strani het volgende:
Ik keek vroeger de Bold & The Beautiful voor ik naar school ging. WANT VERDER WAS ER OP DAT TIJDSTIP NIKS
En toen ik nog naar de lagere school ging was er er helemáál niks. Dus dan ging je gewoon chagrijnig aan tafel zitten ontbijten.
Toen woonde ik nog net in NLquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen mooie telenovelas kijken voordat je naar school ging?
Of hij is nu al knock-outquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe normaal, je bent op vakantie en het is nog niet eens 22 uur. Ga naar een pub of zo!
Dus jullie hadden elke ochtend dit tafereel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef Strani het volgende:
Ik keek vroeger de Bold & The Beautiful voor ik naar school ging. WANT VERDER WAS ER OP DAT TIJDSTIP NIKS
En toen ik nog naar de lagere school ging was er er helemáál niks. Dus dan ging je gewoon chagrijnig aan tafel zitten ontbijten.
Oh ja en hij is natuurlijk zo'n getrainde drinker dat je het aan z'n typen niet eens zou merkenquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus jullie hadden elke ochtend dit tafereel?
Me altijd afgevraagd of ze die naam er expres in hebben gedaan, voor de rrrr.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies
Alleen hadden wij geen Jurrrrrgen.
Kijk dit is nog eens journalistiek waar we wat aan hebben. Nu ben ik ook benieuwd hoe het die verwende kinderen van 'Ik ben toch zeker Sinterklaas niet' is vergaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Me altijd afgevraagd of ze die naam er expres in hebben gedaan, voor de rrrr.
Edit: hij heet Mark, niet Jurgen. https://www.volkskrant.nl(...)n-burn-out~bdbe897b/
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef Strani het volgende:
Ach, 51 weken na je verjaardag ben je weer jarig.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:42 schreef Strani het volgende:
Het is toch een beetje een zwart gat zo, de dag na de verjaardag van Zorro
Hoe gaat het met je?quote:
Je had ook nog wel eens kortere tekenfilmpjes tussen uitzendingen van het Ontbijtnieuws door. Quick en Flupke bijvoorbeeld, of Bouli of Le Piafquote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.
Al herinner ik me inderdaad ook wel jaren dat je in de ochtend alleen het nieuws had. Op zich ook wel gezellig, met een Jan de Hoop die er nog niet te veel in was gaan geloven.
Ik kan inmiddels kleine stukjes met een rollator aan. En dan twee uur rust houden om te kijken of ik niet iets kapot gemaakt hebquote:
Vroegah had je nog elke dag eigen huis & tuin en de dikke en de dunnequote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had ook nog wel eens kortere tekenfilmpjes tussen uitzendingen van het Ontbijtnieuws door. Quick en Flupke bijvoorbeeld, of Bouli of Le Piaf
Of reclames voor Quick n Brite, Rocketchef, EZ Krunch, Drive...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Vroegah had je nog elke dag eigen huis & tuin en de dikke en de dunne
En als je op tijd op stond kon je het beste uit de jaren XX cd's reclames kijken.
Ja, dat was kut.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Of reclames voor Quick n Brite, Rocketchef, EZ Krunch, Drive...
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels kleine stukjes met een rollator aan. En dan twee uur rust houden om te kijken of ik niet iets kapot gemaakt heb
Nee joh! Uren met plezier naar gekekenquote:
Chiel Montagne!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Of reclames voor Quick n Brite, Rocketchef, EZ Krunch, Drive...
Mooi was die tijdquote:
En alles met een schone badstof handdoekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem de Quick n Brite gewoon onverdund uit de emmer en spuit het zo op dit dakraam. Oeps, ik neem dat stukje hieronder ook even mee. En het werkt ook op een stenen muur. Vergeet het cement tussen de stenen niet.
Ik ken die onzin nog steeds![]()
Maar het is niet in de winkel te koop!
En van dat spul om krassen mee weg te poetsen!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:33 schreef H_T het volgende:
Er was ook PS27 of zoiets, waarmee je je auto 24 uur lang kon laten rijden zonder motorolie erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
@:NailQueenIk kreeg vandaag een brief dat mijn gegevens er ook bij zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
@:NailQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief dat mijn gegevens er ook bij zitten
Balenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow, dit geeft dan wel een beetje hoop voor de rest, maar wat ontzettend kut. Ik zei gisteren al tegen vriend dat ik eigenlijk vind dat er maar nieuwe BSN's uitgegeven moeten worden voor de getroffen mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat administratief geregeld is ben je denk ik ook weer 10 jaar verder...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dit geeft dan wel een beetje hoop voor de rest, maar wat ontzettend kut. Ik zei gisteren al tegen vriend dat ik eigenlijk vind dat er maar nieuwe BSN's uitgegeven moeten worden voor de getroffen mensen.
Ja, er zullen nog wel meer haken en ogen aanzitten ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat administratief geregeld is ben je denk ik ook weer 10 jaar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |