Hoe gaat het met je?quote:
Je had ook nog wel eens kortere tekenfilmpjes tussen uitzendingen van het Ontbijtnieuws door. Quick en Flupke bijvoorbeeld, of Bouli of Le Piafquote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.
Al herinner ik me inderdaad ook wel jaren dat je in de ochtend alleen het nieuws had. Op zich ook wel gezellig, met een Jan de Hoop die er nog niet te veel in was gaan geloven.
Ik kan inmiddels kleine stukjes met een rollator aan. En dan twee uur rust houden om te kijken of ik niet iets kapot gemaakt hebquote:
Vroegah had je nog elke dag eigen huis & tuin en de dikke en de dunnequote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had ook nog wel eens kortere tekenfilmpjes tussen uitzendingen van het Ontbijtnieuws door. Quick en Flupke bijvoorbeeld, of Bouli of Le Piaf
Of reclames voor Quick n Brite, Rocketchef, EZ Krunch, Drive...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Vroegah had je nog elke dag eigen huis & tuin en de dikke en de dunne
En als je op tijd op stond kon je het beste uit de jaren XX cd's reclames kijken.
Ja, dat was kut.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Of reclames voor Quick n Brite, Rocketchef, EZ Krunch, Drive...
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels kleine stukjes met een rollator aan. En dan twee uur rust houden om te kijken of ik niet iets kapot gemaakt heb
Nee joh! Uren met plezier naar gekekenquote:
Chiel Montagne!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Of reclames voor Quick n Brite, Rocketchef, EZ Krunch, Drive...
Mooi was die tijdquote:
En alles met een schone badstof handdoekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem de Quick n Brite gewoon onverdund uit de emmer en spuit het zo op dit dakraam. Oeps, ik neem dat stukje hieronder ook even mee. En het werkt ook op een stenen muur. Vergeet het cement tussen de stenen niet.
Ik ken die onzin nog steeds![]()
Maar het is niet in de winkel te koop!
En van dat spul om krassen mee weg te poetsen!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:33 schreef H_T het volgende:
Er was ook PS27 of zoiets, waarmee je je auto 24 uur lang kon laten rijden zonder motorolie erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
@:NailQueenIk kreeg vandaag een brief dat mijn gegevens er ook bij zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
@:NailQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief dat mijn gegevens er ook bij zitten
Balenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow, dit geeft dan wel een beetje hoop voor de rest, maar wat ontzettend kut. Ik zei gisteren al tegen vriend dat ik eigenlijk vind dat er maar nieuwe BSN's uitgegeven moeten worden voor de getroffen mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat administratief geregeld is ben je denk ik ook weer 10 jaar verder...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dit geeft dan wel een beetje hoop voor de rest, maar wat ontzettend kut. Ik zei gisteren al tegen vriend dat ik eigenlijk vind dat er maar nieuwe BSN's uitgegeven moeten worden voor de getroffen mensen.
Ja, er zullen nog wel meer haken en ogen aanzitten ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat administratief geregeld is ben je denk ik ook weer 10 jaar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |