quote:
Zal hierdoor komenquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:23 schreef Koffieplanter het volgende:
0 (nul) koersen vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
Bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:21 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het heel leuk dat je er bent Slobeend
Wilde ik toch even gezegd hebben
Ik ga hem NU lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat Schimmelpenninck weer gehakt maakt van Duk in z'n kolom. @:koffieplanter
Veel plezier daar amigo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jeetje, net in Sevilla aangekomen makker.
https://www.hln.be/binnen(...)fietstocht~a11a3f3f/quote:Beelden tonen hoe Europees Parlementslid Johan Van Overtveldt (N-VA) heup breekt na zware val tijdens fietstocht
UPDATE“Een lichaam kan breken, een sterke geest helpt het helen.” Dat schrijft Johan Van Overtveldt (69) bij een foto van hem in een ziekenhuisbed. Het Europees Parlementslid deelt op X dat hij zwaar gevallen is met de fiets en daarbij zijn heup op twee plaatsen heeft gebroken.
Van Overtveldt kwam vrijdag ten val tijdens een fietstocht, toen hij een groep andere fietsers wilde inhalen. Net op dat moment viel een man vlak voor zijn wiel, waardoor Van Overtveldt frontaal op hem botste en overkop ging. Dat vertelt hij aan Gazet van Antwerpen. Mogelijk heeft hij nu een kunstheup nodig, laat hij in hetzelfde interview weten.
Vrijdag naar Cartuja voor Betis v Alavés. Verder is het een leeg canvas wat ik deze week ga beschilderen, niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel plezier daar amigo.
Alleen of met vrienden/familie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag naar Cartuja voor Betis v Alavés. Verder is het een leeg canvas wat ik deze week ga beschilderen, niks mis mee.
Solo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen of met vrienden/familie?
Goed bezig maat! Eerste keer dat je solo gaat reizen? En slaap je in een hostel of iets anders?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Solo.
De familie is van vakanties kapot plannen en daar heb ik nou juist een gruwelijke hekel aan. Dat is geen vakantie voor mij.
Nee, vorig jaar ook al 10 dagen in Sevilla geweest. Zelfde hotelletje, vier sterren. Dus met de 40+ graden (die tot morgen duurt) zit ik prima.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig maat! Eerste keer dat je solo gaat reizen? En slaap je in een hostel of iets anders?
Ik kan het zelf iedereen aanbevelen, heerlijk om alles te kunnen doen wanneer je het zelf wil. Wel komend heet de komende dagen, dus vergeet niet af en toe een zwembadje op te zoeken. Voor een goed biertje zou ik de Hops&Dreams aanraden.
Graag even een fotootje op den Twitters van Pizjuanquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar ook al 10 dagen in Sevilla geweest. Zelfde hotelletje, vier sterren. Dus met de 40+ graden (die tot morgen duurt) zit ik prima.
Zo even naar het winkelcentrum naast het Sevilla-stadion, wat voor mij vijf minuten lopen is. Prima zat.
Hoort hier het verhaal van Hugo, Hugo van den Loonsche Duynen, die zich bij dit gemene pak van rovers aansloot. Een man zonder enig mededogen, bezeten van een tomeloze hebzucht en gier naar geld. Hugo, de Bokkenrijder...quote:
Omdat je er om vraagt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag even een fotootje op den Twitters van Pizjuan
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nlquote:IK zou best een paar wapens in huis willen hebben om mezelf te beschermen, mocht het ooit nodig zijn.
Want wat kunnen we doen als 7 oktober in Nederland zou gebeuren? Zonder wapen ben je nergens!
Dus ja, ik kan me voorstellen dat zij die wapens vooral hebben ter zelfbescherming, maar het wel leuk vinden om stoer te verkondigen dat ze moslims om willen gaan leggen.
Nu zijn de mensen die opgepakt worden vanwege dreiging van terrorisme, verenigd in online rechts extremistische groepen, dus zijn ze 'fair game', maar ik wil ze niet de kost geven die gewoon stilletjes, stiekem wat wapens hebben aangeschaft ter zelfverdediging, die niet online stoer gaan lopen doen of bij een groepering horen. Die worden niet gepakt, omdat men (AIVD/politie) dit niet weet.
En waarschijnlijk wordt dit niet weggemod als je er melding van maaktquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nl
We zitten hier echt samen met de meest geschifte figuren die er zijn.
Ben jij ook niet bang dat er iemand (vanwege 7 oktober!!) bij jou thuis komt om jouw huis af te pakken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het is dat een forum opzetten en onderhouden veel gedoe is, anders was wijzijnwlr.nl allang beschikbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Thomas ziet ze vliegen. Talkshowaids.quote:„Ik geloof heel erg in Nieuws van de Dag als programma”, zegt Van Groningen. „Dit kan de plek zijn waar Nederland zich aan het begin van de avond laat bijpraten over het gesprek van de dag, op een toegankelijke en vrolijke manier. Wij zorgen voor de feiten, onze experts voor de duiding en de opiniemakers proberen ons aan het denken te zetten. Ik heb er heel veel zin in.”
Wat heb je nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is dat een forum opzetten en onderhouden veel gedoe is, anders was wijzijnwlr.nl allang beschikbaar.
www.wijzijnwielrennen.nl verwijst naar Fok!quote:
Vermoedelijk gewoon Pino denk ik?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
www.wijzijnwielrennen.nl verwijst naar Fok!Vast een of andere lolbroek die het domein gekocht heeft.
Had haar eerder al een beetje in die richting iets zien schrijven, kon het dus niet laten er even naar te vragen…quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Pino denk ik?
Ik denk @noodgang:quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Pino denk ik?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, wijzijnwielrennen is gewoon FOK!
Gezien alle mensen die een hekel hebben aan Tim kan dit nog een positieve invloed hebben op haar campagnequote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
https://x.com/debroervanroos/status/1957459199341801950
Morgen komt de nieuwe Ieniemienie uit!!!
Einde tijdperk?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Ieder weldenkend mens heeft toch al een hekel aan Tim H. ?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien alle mensen die een hekel hebben aan Tim kan dit nog een positieve invloed hebben op haar campagne
Ach Ieniemienie, eerst Elmo en nu dit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Sommige mensen hebben Tim zelfs vrijwillig aan hun sterfbed staanquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft toch al een hekel aan Tim H. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot, sterk, onderkant PL?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Er is een club die 20 miljoen over heeft voor Brobbey
Ik ontken sowieso allesquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk @:Noodgang:
noodgang in WLR / [WLR SC] #256: La Primavera
[..]
Ik word hier echt ziedend van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Heerlijk woken met Timquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft toch al een hekel aan Tim H. ?
Om hem in de spits van de tegenstander te zetten? Heel slim.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Brobbey verdediging, Sven van Beek aanval.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om hem in de spits van de tegenstander te zetten? Heel slim.
Als jij geen fan bent van iemand, dan sta ik 100% achter die persoon.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tim heeft een messiascomplex dat zijn weerga niet kent.
Dus jij staat 100% achter Dilan, om maar eens een voorbeeldje te noemen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als jij geen fan bent van iemand, dan sta ik 100% achter die persoon.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus jij staat 100% achter Dilan, om maar eens een voorbeeldje te noemen?
Deal tussen AC Milan en Leeds United betekent goed nieuws voor Santiago Gimenezquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Porto wint weer: concurrent Luuk de Jong in tranen na oplopen blessure
@:wimderon
Tim Hofman blijft toch vreselijk matig in dit soort 'kritische' 1-op-1 gesprekken. Dilan zit zoals verwacht weer compleet te zwetsen, non-antwoorden te geven en glashard te liegen. Maar hij laat haar er veel te makkelijk mee weg komen. Zaag dat mens toch eens doormidden joh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Yesilgoz komt de laatste half uur voorbij bij redactie van BOOS. Wat een zwak optreden weer. Steeds roepen dat er geen causaal verband is tussen haar tweets en wat er daarna in de samenleving gebeurt. Maar wel elke keer blijven roepen over dingen dat ze 'dat niet zo had moeten doen' en dan ontkennen dat de ophef door haar komt.
De HRA slaat nergens op maar we komen er nooit meer vanaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:58 schreef Steven184 het volgende:
Hoe krijgen journalisten bij de T hun baan?
[ x ]
Dat was niet het punt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De HRA slaat nergens op maar we komen er nooit meer vanaf.
Dat weet ik, maar dat de T. domme mensen in dienst heeft is toch geen nieuws. Die HRA discussie is extreem voorspelbaar en vermoeiend.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat de T. domme mensen in dienst heeft is toch geen nieuws. Die HRA discussie is extreem voorspelbaar en vermoeiend.
Veel te weinig inderdaad. Daarom maken we er 25 miljoen van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier echt ziedend van.
Hoe kan dat? Echt ongelofelijk. Dan had Paixao voor minstens 40 weggemoeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Veel te weinig inderdaad. Daarom maken we er 25 miljoen van.
4 goals als spits vorig seizoenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Echt ongelofelijk. Dan had Paixao voor minstens 40 weggemoeten.
De Ajax-bonus is actief tot het einde der tijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
4 goals als spits vorig seizoen
Dat had ie ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik voel sterk de neiging om met dingen te gaan gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Veel te weinig inderdaad. Daarom maken we er 25 miljoen van.
Feyenoord verkoopt sowieso alles voor Aldiprijzen. Ook gekmakend.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dacht even dat dat die van Evenepoel wasquote:
Dat mag wel gewoon, want zo denkt het VOLK.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Wierd Duk met al zijn verzonnen verhalen?
Altijd lachen als er weer een is omgetyft.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef Szura het volgende:
‘Picnic dreigt met vertrek uit Nederland’
Ga dan. Met je kutwagentjes.
Die boten zijn wel cool, maar het is eigenlijk gewoon een excuus voor mensen met een bootje om te gaan zuipen in Amsterdamquote:
Zuipfestijn voor proleten.quote:
Wierd Duk staat eigenlijk aan de linkerkant, maar heel stiekem.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 01:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil het grappig vinden dat Duk de ondergang van Yesilgöz wordt, maar daarmee zouden we ook Wierd Duk erkennen, en dat wil ik niet.
Nooit geweest en zou zomaar kunnen dat ik er nooit heen zal gaan.quote:
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deal tussen AC Milan en Leeds United betekent goed nieuws voor Santiago Gimenez
Oud-Ajax-speler: 'Hij moet vertrekken bij Manchester United'quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.
Oud VBL-mod vertoevend in land waar Barcelona voetbalt haalt ongenadig hard uit naar industrie in Nederland: “Ik vind het compleet idioot! Meelijwekkend”.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |