quote:
Zal hierdoor komenquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:23 schreef Koffieplanter het volgende:
0 (nul) koersen vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
Bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:21 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het heel leuk dat je er bent Slobeend
Wilde ik toch even gezegd hebben
Ik ga hem NU lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat Schimmelpenninck weer gehakt maakt van Duk in z'n kolom. @:koffieplanter
Veel plezier daar amigo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jeetje, net in Sevilla aangekomen makker.
https://www.hln.be/binnen(...)fietstocht~a11a3f3f/quote:Beelden tonen hoe Europees Parlementslid Johan Van Overtveldt (N-VA) heup breekt na zware val tijdens fietstocht
UPDATE“Een lichaam kan breken, een sterke geest helpt het helen.” Dat schrijft Johan Van Overtveldt (69) bij een foto van hem in een ziekenhuisbed. Het Europees Parlementslid deelt op X dat hij zwaar gevallen is met de fiets en daarbij zijn heup op twee plaatsen heeft gebroken.
Van Overtveldt kwam vrijdag ten val tijdens een fietstocht, toen hij een groep andere fietsers wilde inhalen. Net op dat moment viel een man vlak voor zijn wiel, waardoor Van Overtveldt frontaal op hem botste en overkop ging. Dat vertelt hij aan Gazet van Antwerpen. Mogelijk heeft hij nu een kunstheup nodig, laat hij in hetzelfde interview weten.
Vrijdag naar Cartuja voor Betis v Alavés. Verder is het een leeg canvas wat ik deze week ga beschilderen, niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel plezier daar amigo.
Alleen of met vrienden/familie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag naar Cartuja voor Betis v Alavés. Verder is het een leeg canvas wat ik deze week ga beschilderen, niks mis mee.
Solo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen of met vrienden/familie?
Goed bezig maat! Eerste keer dat je solo gaat reizen? En slaap je in een hostel of iets anders?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Solo.
De familie is van vakanties kapot plannen en daar heb ik nou juist een gruwelijke hekel aan. Dat is geen vakantie voor mij.
Nee, vorig jaar ook al 10 dagen in Sevilla geweest. Zelfde hotelletje, vier sterren. Dus met de 40+ graden (die tot morgen duurt) zit ik prima.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig maat! Eerste keer dat je solo gaat reizen? En slaap je in een hostel of iets anders?
Ik kan het zelf iedereen aanbevelen, heerlijk om alles te kunnen doen wanneer je het zelf wil. Wel komend heet de komende dagen, dus vergeet niet af en toe een zwembadje op te zoeken. Voor een goed biertje zou ik de Hops&Dreams aanraden.
Graag even een fotootje op den Twitters van Pizjuanquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar ook al 10 dagen in Sevilla geweest. Zelfde hotelletje, vier sterren. Dus met de 40+ graden (die tot morgen duurt) zit ik prima.
Zo even naar het winkelcentrum naast het Sevilla-stadion, wat voor mij vijf minuten lopen is. Prima zat.
Hoort hier het verhaal van Hugo, Hugo van den Loonsche Duynen, die zich bij dit gemene pak van rovers aansloot. Een man zonder enig mededogen, bezeten van een tomeloze hebzucht en gier naar geld. Hugo, de Bokkenrijder...quote:
Omdat je er om vraagt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag even een fotootje op den Twitters van Pizjuan
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nlquote:IK zou best een paar wapens in huis willen hebben om mezelf te beschermen, mocht het ooit nodig zijn.
Want wat kunnen we doen als 7 oktober in Nederland zou gebeuren? Zonder wapen ben je nergens!
Dus ja, ik kan me voorstellen dat zij die wapens vooral hebben ter zelfbescherming, maar het wel leuk vinden om stoer te verkondigen dat ze moslims om willen gaan leggen.
Nu zijn de mensen die opgepakt worden vanwege dreiging van terrorisme, verenigd in online rechts extremistische groepen, dus zijn ze 'fair game', maar ik wil ze niet de kost geven die gewoon stilletjes, stiekem wat wapens hebben aangeschaft ter zelfverdediging, die niet online stoer gaan lopen doen of bij een groepering horen. Die worden niet gepakt, omdat men (AIVD/politie) dit niet weet.
En waarschijnlijk wordt dit niet weggemod als je er melding van maaktquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nl
We zitten hier echt samen met de meest geschifte figuren die er zijn.
Ben jij ook niet bang dat er iemand (vanwege 7 oktober!!) bij jou thuis komt om jouw huis af te pakken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nl
We zitten hier echt samen met de meest geschifte figuren die er zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |