Dat lag toch wel enorm voor de hand?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slimme zet van Townsend om er zo vroeg aan te beginnen, even wachten met zijn sprint en hij was nog bijgehaald.
Helft van het peloton is anno 2025 tactisch te dom om zelfs de voor de hand liggende strategie te volgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lag toch wel enorm voor de hand?
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:39 schreef Mykonos het volgende:
De resultaten van Townsend zijn ook beroerd dit jaar, en dan opeens dit doen
Enkele onverlaten hebben hem laten weten dat hij minder sterren moest uitdelen. De sukkels.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emil heeft de winnaar geen ster gegeven en zelfs niet genoemd
Zo'n overwinning kan een keer gebeuren. Zegt ook weer niet zo veelquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.
37 is veel te weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enkele onverlaten hebben hem laten weten dat hij minder sterren moest uitdelen. De sukkels.
Wij kennen Doug. Morgen meteen de aankondiging van een +3.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.
Sinds de Dauphiné stond dit er opeens bij.quote:
Ik ga voor Cofidis! Ideaal vriendje voor Meehan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij kennen Doug. Morgen meteen de aankondiging van een +3.
Dat EK-parcours moet hem ook wel liggen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme staat ook op de startlijst van de Limousin. Ik noteer alvast twee ritzeges en het eindklassement. Daarna nog even de Bretagne Classic winnen en de teller staat op 10 zeges dit seizoen. Moet te doen zijn.
Heeft Pogacar een groot probleem?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat EK-parcours moet hem ook wel liggen.
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Pogacar een groot probleem?
https://www.ouest-france.(...)f0-8593-bf87e5e5ed2aquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie zelf eigenlijk een verklaring voor deze paar laatste maanden?
Jeetje, dat ga ik na de vakantie meenemen richting mijn werkquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.ouest-france.(...)f0-8593-bf87e5e5ed2a
Meer vertrouwen!
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."quote:
Dit wordt weer een gigantische sofquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."
Ik denk dat hij de XCC niet eens mag rijden want geen ranking ?quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit wordt weer een gigantische sof
Misschien nog een short track titel puur op talent
XCC staat op wereldkampioenschappen los van XCO.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de XCC niet eens mag rijden want geen ranking ?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."
misschienquote:“Ik start net als in 2023 op de vierde rij door m’n UCI-punten uit andere disciplines”, vertelde Van der Poel zondag voor het profcriterium in Etten-Leur aan Het Nieuwsblad. “Ik had liever toch wat meer vooraan gestart, want nu moet je toch in het begin van de wedstrijd wat geluk hebben. Het is in de toekomst de bedoeling om net zoals enkele jaren geleden wat meer mountainbikewedstrijden te rijden zodat ik op het WK een goeie startpositie heb, maar nu was dat gewoon heel moeilijk. Dat is misschien iets voor binnen een paar jaar.”
quote:De Nederlandse ploeg voor de wegrace bestaat uit Thymen Arensman, Bauke Mollema, Wout Poels, Koen Bouwman, Sam Oomen en Frank van den Broek. Arensman is ook aangewezen voor de tijdrit.
WE kunnen net zo goed niet gaan, wat een armoede.quote:
Dit, of hij is dan al uit koers. Er zit weinig tussenin volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Thymen vertrekt op 100 kilometer van de meet en die zien ze nooit meer terug
Zou erg leuk zijn als Pogi niet voor Vingegaard wil rijden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Thymen vertrekt op 100 kilometer van de meet en die zien ze nooit meer terug
Nou, ik heb er eerlijk gezegd wel een probleem mee dat ze dit soort brandhout sturen terwijl ze met veel pijn en moeite een halve ploeg gaan afleveren bij de junioren (waar ze wel kunnen winnen).quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Mollema en OomenMaar goed zijn er echt betere opties te vinden? Lijkt me ook te zwaar voor een Del Grosso.
Noem eens andere namen. Ik kom op Molenaar, Lemmen en van der Tuuk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ik heb er eerlijk gezegd wel een probleem mee dat ze dit soort brandhout sturen terwijl ze met veel pijn en moeite een halve ploeg gaan afleveren bij de junioren (waar ze wel kunnen winnen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |