Dat lag toch wel enorm voor de hand?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slimme zet van Townsend om er zo vroeg aan te beginnen, even wachten met zijn sprint en hij was nog bijgehaald.
Helft van het peloton is anno 2025 tactisch te dom om zelfs de voor de hand liggende strategie te volgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lag toch wel enorm voor de hand?
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:39 schreef Mykonos het volgende:
De resultaten van Townsend zijn ook beroerd dit jaar, en dan opeens dit doen
Enkele onverlaten hebben hem laten weten dat hij minder sterren moest uitdelen. De sukkels.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emil heeft de winnaar geen ster gegeven en zelfs niet genoemd
Zo'n overwinning kan een keer gebeuren. Zegt ook weer niet zo veelquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.
37 is veel te weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enkele onverlaten hebben hem laten weten dat hij minder sterren moest uitdelen. De sukkels.
Wij kennen Doug. Morgen meteen de aankondiging van een +3.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.
Sinds de Dauphiné stond dit er opeens bij.quote:
Ik ga voor Cofidis! Ideaal vriendje voor Meehan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij kennen Doug. Morgen meteen de aankondiging van een +3.
Dat EK-parcours moet hem ook wel liggen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme staat ook op de startlijst van de Limousin. Ik noteer alvast twee ritzeges en het eindklassement. Daarna nog even de Bretagne Classic winnen en de teller staat op 10 zeges dit seizoen. Moet te doen zijn.
Heeft Pogacar een groot probleem?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat EK-parcours moet hem ook wel liggen.
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Pogacar een groot probleem?
https://www.ouest-france.(...)f0-8593-bf87e5e5ed2aquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie zelf eigenlijk een verklaring voor deze paar laatste maanden?
Jeetje, dat ga ik na de vakantie meenemen richting mijn werkquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.ouest-france.(...)f0-8593-bf87e5e5ed2a
Meer vertrouwen!
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |