SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De school voor de journalistiek gaf het wel weg jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij gaan nog steeds niet juichen voor Thijs, goede poging though!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:46 schreef noodgang het volgende:
Paspoort
Leeftijd 44 jaar
Woonplaats Zoetermeer
Hobby's Sport, koken, reizen en lezen
Inspiratie
Barack Obama en in het verleden Johan Cruyff. Fantastische mensen die veel mensen hebben weten te inspireren in de sport en Obama als mens in de politiek. Daarnaast uiteraard Nelson Mandela.
InspiratieGeen enkele verrassing dat deze dominee eindelijk uit de kast komt als CDA'er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paspoort
Leeftijd 44 jaar
Woonplaats Zoetermeer
Inspiratie
Barack Obama en in het verleden Johan Cruyff. Fantastische mensen die veel mensen hebben weten te inspireren in de sport en Obama als mens in de politiek. Daarnaast uiteraard Nelson Mandela.
InspiratieWelke politicus heeft jou genspireerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Kom er maar in @AllesKaputtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welke politicus heeft jou genspireerd?
Gravelbike van het merk Basso, goede hipster is Tijs:quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leeftijd 55 jaar
Woonplaats Amersfoort
Gezin Getrouwd, vader van drie kinderen
Studie School voor Journalistiek
Hobby's Wielrennen
Als je enige hobby wielrennen is ben je een baas.
Ook nog als hobby programmeren, is Erik een Fok!ker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fietsen (racefiets, MTB en Zwift)
CDA bazen
Paspoort
Leeftijd 44 jaar
Woonplaats Zoetermeer
Inspiratie
InspiratieDie diepgang van een frisbee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Fijn om je weer in deze Slowchat te zien maat. Vanaf nu gaan we ons goed gedragen.quote:
Totaal losgezongen van de realiteit.quote:
Ja door de racistische medemens, kan het nauwelijks fatsoenlijk lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie in de reacties wel aardig kapotgemaakt.
Reacties onder X-posts zijn meestal een vergaarbak van intellectuele armoede.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie in de reacties wel aardig kapotgemaakt.
Als EsmeeVisserN1Fan ben ik akkoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wilde dit ook net posten. Dat moet haast wel de nieuwe favoriete politicus van WLR worden
Zou het wel serieus overwegen als ik toch al GL/PvdA zou stemmen.
Er wordt naar gekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Remaster al gekocht? @:Mani89
Deze man is gek, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Tebasjavier/status/1960742857070854172
@:Rellende_Rotscholier
Rangers verliest kansloos van Club Brugge, Celtic verliest ven een club uit Kazachstan..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een ach, Rangers is ook wel op z'n plek!
En vriend @Caland zal wel voor de 8e keer naar Glasgow moeten aankomende Europa Leaguequote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rangers verliest kansloos van Club Brugge, Celtic verliest ven een club uit Kazachstan..
Ach het Schotse voetbal
Azerbeidzjanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vriend @:caland zal wel voor de 8e keer naar Glasgow moeten aankomende Europa League
Ach de graphics op VIquote:
Ik vind het ook jammer voor je maat. Baku is echt een schitterende stad, maar er is gewoon niks te doen los van een dagtripje naar de moddervulkanen en een tapijtmuseum. Op de tweede dag dat we daar waren zaten we al als paupers halve liter blikken te drinken in een parkje.quote:
Well done, Baku! Volgend weekend weer eens heen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer voor je maat. Baku is echt een schitterende stad, maar er is gewoon niks te doen los van een dagtripje naar de moddervulkanen en een tapijtmuseum. Op de tweede dag dat we daar waren zaten we al als paupers halve liter blikken te drinken in een parkje.
Dus dan is Feyenoord een perfect excuus om daar te zijn.
Dus Eagles post soms wl zinnige dingenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.
Nee, je bent gewoon ouder en verstandiger gewordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.
Dat zou ik nou nooit over mezelf zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon ouder en verstandiger geworden
?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef VoMy het volgende:
Ach randdebiel vdBurg. Stukje huichelaar.
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.htmlquote:
VVD +5?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
VVD-Kamerlid Eric van der Burg heeft vrijdag tijdens het debat over het vertrek van de NSC-kabinetsleden "teringlijers" gezegd in de richting van medewerkers van NSC. Tijdens datzelfde debat, waarin het ook over de situatie in Gaza ging, viel hij ook uit tegen PvdD-leider Esther Ouwehand (Die noemde hij "stom kutwijf" - VoMy).
Gelukkig is hij de meest fatsoenlijke VVD’er die momenteel in de kamer zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
VVD-Kamerlid Eric van der Burg heeft vrijdag tijdens het debat over het vertrek van de NSC-kabinetsleden "teringlijers" gezegd in de richting van medewerkers van NSC. Tijdens datzelfde debat, waarin het ook over de situatie in Gaza ging, viel hij ook uit tegen PvdD-leider Esther Ouwehand (Die noemde hij "stom kutwijf" - VoMy).
Ook weer hilarisch proces met een grote meerderheid in de kamer die het verbod specifiek voor fatbikes wilde en Madlener of all places die moest uitleggen dat het juridisch natuurlijk nogal lastig gaat worden onderscheid te maken tussen fatbike en niet-fatbike. En de uitkomst... Jawel!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:01 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jongeren-tot-18-jaar
Nu al de beste beslissing van het kabinet.
of naja fatbikes verbieden had beter geweest.
Als kamerlid is het makkelijk om dingen te willen inderdaad, de minister moet maar uitzoeken hoe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook weer hilarisch proces met een grote meerderheid in de kamer die het verbod specifiek voor fatbikes wilde en Madlener of all places die moest uitleggen dat het juridisch natuurlijk nogal lastig gaat worden onderscheid te maken tussen fatbike en niet-fatbike. En de uitkomst... Jawel!
Dat was wel een moment dat ik dacht dat PVV'ers niet per se dommer zijn dan politici uit het politieke midden. Het is maar net welke rol je hebt in het systeem.
Die krijgt gewoon een kwartiertje tegen Litouwen en maakt misschien nog de 0-4.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk valt Sem Steijn volledig door de mand in Oranje.
De man van glas spelend in een ruimte van glas. Kan niet fout gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie al dat Robben een professioneel Padel speler is?
Goede genade, wat een bald fraud is dat, zeg. Je gaat bijna weer verlangen naar Van der Looijquote:
Hier schrik ik vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goede genade, wat een bald fraud is dat, zeg. Je gaat bijna weer verlangen naar Van der Looij_____!!!!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Wout Faes onderhandelt met Wolfsburg en Lille
Wout Faes behoort niet tot de selectie van de Rode Duivels voor de komende twee WK-kwalificatiematchen. “Hij komt weinig in actie bij Leicester City in de Engelse tweede klasse en maakt normaal gezien nog een transfer”, gaf bondscoach Rudi Garcia als verklaring. Faes stond in de beker dit seizoensbegin in de basis bij Leicester, maar moest het in de Championship doen met invalbeurten. Hij kan in het slot van de mercato rekenen op interesse van Wolfsburg en Lille en onderhandelt met beide ploegen. Hij wil vertrekken bij Leicester. Wolfsburg zelf bekijkt ook nog andere mogelijkheden, maar is dringend op zoek naar een extra centrale verdediger. Lille startte met vier op zes aan de Ligue 1 en plukte eerder deze zomer onder meer centrale verdediger Nathan Ngoy al weg bij Standard.
Dit gaat over de importheffingen waar rechters een streep door hebben gezet, gok ik?quote:
Trump is eventjes kwijt. Op Twitter lees je overal Trump is Dead. Hij zal alleen wel niet dood zijn.quote:
Helaas vergaat onkruid nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze denken dat hij dood is.
Hohoho, het zijn Ultras geen Hooligans:quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:22 schreef Pistolero het volgende:
Vitessesupporters zijn trouwens ook wel puur uitschot en schuim der aarde heh? Hersendode hooligans die niks meer te verliezen hebben, dit gaat nog wel gierend uit de klauwen lopen en escaleren.
quote:Het verschil tussen ultras en hooligans is vooral bij de media niet bekend. Hoewel het verschil voor de buitenwereld onduidelijk kan zijn, is er wel degelijk een groot verschil.
Ultras zijn fanatieke supporters die zorgen voor sfeer. Als je een ultra bent wil dit niet zeggen dat je vecht voor je club.
Een hooligan is een supporter die vecht voor zijn club. Als je een hooligan bent hoef je echter niks te hebben met het ultra-gebeuren zoals het afsteken van fakkels of het vocaal steunen van een club.
Flekken die het altijd matig doet bij Nederland, maar het dan zogenaamd zo goed doet bij z'n club weer met een enorme blunder.quote:
Als tokkiemongool Sjonnie eruit gaat, dan moeten een paar van die bestuurders ook ophoepelen dus ik denk dat hij wel even blijft zittenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wie is er eerder weg, mokerdomme Sjon of ten H'ach?
Het Ajax-DNA met een vleugje Slot spat er van af!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:39 schreef Szura het volgende:
Gelukkig heeft Kroes nu een echte WINNAAR met een stukje GIF gehuurd
Tussen alle oneliners en clichs door is het eigenlijk nu al duidelijk dat de mentaliteit van de selectie niet goed zitquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
MENTALITEIT
INZET
DE BAAS ZIJN IN ELK DUEL
HARDER WERKEN
GRASPOLLETJES ONDER DE SCHOENEN VANDAAN RENNEN
https://www.vi.nl/nieuws/(...)olendam-veel-te-slap
Aanvoerder Berghuis was vooral met zichzelf bezig, ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tussen alle oneliners en clichs door is het eigenlijk nu al duidelijk dat de mentaliteit van de selectie niet goed zit
Dit gaat wel een heel kansloze missie worden
"Die ballen moet je gewoon binnenschieten."quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
MENTALITEIT
INZET
DE BAAS ZIJN IN ELK DUEL
HARDER WERKEN
En geloof ook niet dat ze Ten Hag er zo snel uitgooien, die is z'n halve basisploeg kwijtgeraakt zo ongeveer (en krijgt daar niet zoveel dezelfde kwaliteit voor terug)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Als tokkiemongool Sjonnie eruit gaat, dan moeten een paar van die bestuurders ook ophoepelen dus ik denk dat hij wel even blijft zitten
Ik weet tot op de dag van vandaag niet of @analistheitinga nou een parodie-account was of echt Sjon.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
MENTALITEIT
INZET
DE BAAS ZIJN IN ELK DUEL
HARDER WERKEN
De eredivisie is een parodie op een voetbalcompetitie. De cofficintentrein gaat ongekend hard het ravijn in rijden de aankomende maanden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we het al over PSV gehad?
Ron Jans gaat onze cofficint reddenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De eredivisie is een parodie op een voetbalcompetitie. De cofficintentrein gaat ongekend hard het ravijn in rijden de aankomende maanden.
Dit heb ik een maand terug ook gelezen en sindsdien is er zowat alleen maar gewonnen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De eredivisie is een parodie op een voetbalcompetitie. De cofficintentrein gaat ongekend hard het ravijn in rijden de aankomende maanden.
Dit was weer het PSV van begin dit jaar.. bijzonder hoe dat toch kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we het al over PSV gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |