Fijn om je weer in deze Slowchat te zien maat. Vanaf nu gaan we ons goed gedragen.quote:
Totaal losgezongen van de realiteit.quote:
Ja door de racistische medemens, kan het nauwelijks fatsoenlijk lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie in de reacties wel aardig kapotgemaakt.
Reacties onder X-posts zijn meestal een vergaarbak van intellectuele armoede.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie in de reacties wel aardig kapotgemaakt.
Als EsmeeVisserN1Fan ben ik akkoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wilde dit ook net posten. Dat moet haast wel de nieuwe favoriete politicus van WLR worden
Zou het wel serieus overwegen als ik toch al GL/PvdA zou stemmen.
Er wordt naar gekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Remaster al gekocht? @:Mani89
Deze man is gek, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Tebasjavier/status/1960742857070854172
@:Rellende_Rotscholier
Rangers verliest kansloos van Club Brugge, Celtic verliest ven een club uit Kazachstan..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een ach, Rangers is ook wel op z'n plek!
En vriend @Caland zal wel voor de 8e keer naar Glasgow moeten aankomende Europa Leaguequote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rangers verliest kansloos van Club Brugge, Celtic verliest ven een club uit Kazachstan..
Ach het Schotse voetbal
Azerbeidzjanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vriend @:caland zal wel voor de 8e keer naar Glasgow moeten aankomende Europa League
Ach de graphics op VIquote:
Ik vind het ook jammer voor je maat. Baku is echt een schitterende stad, maar er is gewoon niks te doen los van een dagtripje naar de moddervulkanen en een tapijtmuseum. Op de tweede dag dat we daar waren zaten we al als paupers halve liter blikken te drinken in een parkje.quote:
Well done, Baku! Volgend weekend weer eens heen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer voor je maat. Baku is echt een schitterende stad, maar er is gewoon niks te doen los van een dagtripje naar de moddervulkanen en een tapijtmuseum. Op de tweede dag dat we daar waren zaten we al als paupers halve liter blikken te drinken in een parkje.
Dus dan is Feyenoord een perfect excuus om daar te zijn.
Dus Eagles post soms wél zinnige dingenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |