Dat mag wel gewoon, want zo denkt het VOLK.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Wierd Duk met al zijn verzonnen verhalen?
Altijd lachen als er weer een is omgetyft.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef Szura het volgende:
‘Picnic dreigt met vertrek uit Nederland’
Ga dan. Met je kutwagentjes.
Die boten zijn wel cool, maar het is eigenlijk gewoon een excuus voor mensen met een bootje om te gaan zuipen in Amsterdamquote:
Zuipfestijn voor proleten.quote:
Wierd Duk staat eigenlijk aan de linkerkant, maar heel stiekem.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 01:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil het grappig vinden dat Duk de ondergang van Yesilgöz wordt, maar daarmee zouden we ook Wierd Duk erkennen, en dat wil ik niet.
Nooit geweest en zou zomaar kunnen dat ik er nooit heen zal gaan.quote:
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deal tussen AC Milan en Leeds United betekent goed nieuws voor Santiago Gimenez
Oud-Ajax-speler: 'Hij moet vertrekken bij Manchester United'quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.
Oud VBL-mod vertoevend in land waar Barcelona voetbalt haalt ongenadig hard uit naar industrie in Nederland: “Ik vind het compleet idioot! Meelijwekkend”.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:24 schreef Szura het volgende:
Jammer dat ze niet wat meer tikken hebben gehad
Ja dit wordt de komende dagen even geen reacties op wat voor platform dan ook lezen(hoe erg de daadwerkelijke daad ook is hoor).quote:
Tegenwoordig kunnen mensen online samen hun domheid etaleren en verspreiden. Dat had je vooral vroeger niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dit wordt de komende dagen even geen reacties op wat voor platform dan ook lezen(hoe erg de daadwerkelijke daad ook is hoor).
Vooral het vroeger was het veel beter, toen konden we nog veilig over straat narratief kan ik niet meer horen(omdat het gewoon niet waar is).
Bart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |