Nice! Mooi avondje zo te lezenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren naar Real Betis geweest. Enorm genoten, en even een X-draadje er van gemaakt.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1959157141048103067
Ik was een keer voor een dag in Kuala Lumpur voor een overstap. Ik kwam vroeg in de middag aan en zou laat in de nacht naar huis vliegen, dus ik moest overdag ergens mijn bagage kwijt. Het goedkoopst was voor een dag een hostel boeken, dus ik besloot voor omgerekend 4 euro iets te boeken, iets van het LaLaHostel ofzo met een heel laag cijfer. De kamer zag er zo uit:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer boekte u voor het laagst scorende hotel in een grote stad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarvan akte van user met 89 in z'n naam
Dit ziet er nog steeds wel beter uit dan die Turkse freakshowquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een keer voor een dag in Kuala Lumpur voor een overstap. Ik kwam vroeg in de middag aan en zou laat in de nacht naar huis vliegen, dus ik moest overdag ergens mijn bagage kwijt. Het goedkoopst was voor een dag een hostel boeken, dus ik besloot voor omgerekend 4 euro iets te boeken, iets van het LaLaHostel ofzo met een heel laag cijfer. De kamer zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dit was overigens zonder werkende airco dus het was bloedheet. Ergens op deze kamer lag nog een luid hoestende man. Ik heb snel mijn tas in een locker gegooid en ben laat die avond mijn tas gaan ophalen, het licht werkte ook niet dus ik moest met mijn mobiellampje mij door de kamer navigerendus dit is zo’n beetje de ervaring van het laagst scorende hotel in een grote stad! Ik heb humanere strafkampen gezien
Ik kon gewoon mijn koffers op de luchthaven houden daar. Was dat geen optie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een keer voor een dag in Kuala Lumpur voor een overstap. Ik kwam vroeg in de middag aan en zou laat in de nacht naar huis vliegen, dus ik moest overdag ergens mijn bagage kwijt. Het goedkoopst was voor een dag een hostel boeken, dus ik besloot voor omgerekend 4 euro iets te boeken, iets van het LaLaHostel ofzo met een heel laag cijfer. De kamer zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dit was overigens zonder werkende airco dus het was bloedheet. Ergens op deze kamer lag nog een luid hoestende man. Ik heb snel mijn tas in een locker gegooid en ben laat die avond mijn tas gaan ophalen, het licht werkte ook niet dus ik moest met mijn mobiellampje mij door de kamer navigerendus dit is zo’n beetje de ervaring van het laagst scorende hotel in een grote stad! Ik heb humanere strafkampen gezien
Klinkt als een ware topshow, niks mis mee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren naar Real Betis geweest. Enorm genoten, en even een X-draadje er van gemaakt.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1959157141048103067
Rondom Villamarín wellicht, maar Cartuja ligt gewoon achter bedrijventerreinen en een waterattractiepark, een paar kilometer van het centrum verwijderd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een ware topshow, niks mis mee!
Was het ook nog een culinaire beleving in Sevilla of was het jou daar niet om te doen? Van een bepaalde commentator begreep ik dat er rondom het stadion ook diverse restaurantjes zouden moeten zijn.
Ik ben wel vaak gewoon in een hostel beland met een slaapzaal toen ik minder budget had, maar vaker een Airbnb of appartement geboekt. Misschien dat het al veel scheelt als je het twee na goedkoopste boekt ofzo want ik kan me geen hele slechte ervaring herinneren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer boekte u voor het laagst scorende hotel in een grote stad?
Oh jee, misschien dat genoemde commentator dan toch soms een situatie wat bloemiger omschrijft dan strookt met de werkelijkheid.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rondom Villamarín wellicht, maar Cartuja ligt gewoon achter bedrijventerreinen en een waterattractiepark, een paar kilometer van het centrum verwijderd.
Ik denk dat je dan Villamarín voor ogen hebt. Weet niet wat El Sierd over Cartuja heeft gezegd, maar je moet toch 1/2 kilometer lopen voor je in de wijk Macarena komt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jee, misschien dat genoemde commentator dan toch soms een situatie wat bloemiger omschrijft dan strookt met de werkelijkheid.
Dat is echt alleen op de grote stations. Op de kleine stations stap je zo op, dat was ook in 2005 a 2006, redelijk kort na die aanslagen in Madrid al.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren even een dagje Cordoba gepakt, deels om een oude collega op te zoeken.
Hoe je daar kaartjes kunt kopen voor de trein. Eerst een nummertje trekken, 10-15 minuten wachten, en daarna op gezette, specifieke tijdstippen je heen en terugreis moeten hebben. Koffers door de beveiliging, ook. Zal wel met 2004/2005 te maken hebben, maar schakelen is het wel.
Die nog welquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Córdoba is overigens de mooiste stad van Spanje. Die wat je wilt met deze info
Sommige landen zoals Spanje en Frankrijk proberen met de trein gaan meer op vliegen te laten lijken. Zowel qua snelheid als helaas ook qua procedure.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren even een dagje Cordoba gepakt, deels om een oude collega op te zoeken.
Hoe je daar kaartjes kunt kopen voor de trein. Eerst een nummertje trekken, 10-15 minuten wachten, en daarna op gezette, specifieke tijdstippen je heen en terugreis moeten hebben. Koffers door de beveiliging, ook. Zal wel met 2004/2005 te maken hebben, maar schakelen is het wel.
Zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit geweest, maar een aanrader dus?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mezquita is imposant. De stegen eromheen zijn schitterend. Schitterende architectuur over een meer. Daar kan je wel even ronddwalen en genieten, ja.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar een aanrader dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |