SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Aangezien het bij een quest hoort, leek het mij het beste om hem niet te openen, maar netjes af te geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke, veel wijsheid daarmee.
Ik zal niet verklappen wat erin zit, maar weet je al wat je ermee wilt doen?
Nu wel gespeeld. Beetje vaag maar wel okay. Atmosfeer en setting zijn goed en doen me denken aan Death Stranding, Returnal, beetje Strangerquote:
Ik start hem net opquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nu wel gespeeld. Beetje vaag maar wel okay. Atmosfeer en setting zijn goed en doen me denken aan Death Stranding, beetje Stranger
Things en nog een beetje WW1. Groot pluspunt tegenwoordig zijn games met weinig of geen HUD: je neemt de detail van de wereld echt in je op. Er zijn ook geen quest markers, pijltjes etc. dus je moet het zelf allemaal ontdekken, vinden en onthouden waar je al geweest bent.
Gameplaywise is het een action adventure met verschillende puzzels en deed het me sterk denken aan de eerste Darksiders.
Gaan we deze kopen? Niet direct. Misschien een keer voor en eurootje of 25 of als ie in de PS+ komt.
Bedenk je dat je opties hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aangezien het bij een quest hoort, leek het mij het beste om hem niet te openen, maar netjes af te geven.
De quest marker is verdwenen nadat ik uit die grot fast travelde, maar gelukkig heb ik wel gezien waar dat ongeveer was, daar ben ik nu denk ik.
Volgens mij save game heb ik er nu 26,5 uur inzitten (dat is wel inclusief wat idle time) en moet ik nog steeds die Githanky Crèche en Warrior quest doen en die quesst in dat Goblin Camp doen![]()
Plus nog wat side en companion quests die niet op de map staan.
En ongetwijfeld heb ik nog een hele hoop gemist.
Dus ik zie mezelf hier nog wel heeeeeel veel uur mee bezig zijn.
Doorzetten! Is mij ook gelukt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:22 schreef superniger het volgende:
Ben gestopt met Lies of P. Is mij te moeilijk. 🫣
Ja voor mij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:22 schreef superniger het volgende:
Ben gestopt met Lies of P. Is mij te moeilijk. 🫣
quote:
Op een moment klikt het, als je door hebt welk wapen en legion arm het beste werkt. En de throwables zijn in veel gevallen enorm OP. Maak daar gebruik van!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 05:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doorzetten! Is mij ook gelukt.
Wat voor een game is het?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Zeer interessante game, Hell is Us
Ga ik zeker kopen als ie uit is.
Begin september ergens.
6 Tientjes in de Store.
Er is een demo beschikbaar in de Storequote:
En geen hand holding.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is een demo beschikbaar in de Store
Je moet hem alleen spelen voor 18 augustus, want dan is de demo weg.
3rd person action adventure met een heel tof verhaal en enorm toffe sfeer.
Veel exploren, puzzels.
Klopt ja, dat zeggen ze in het begin.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En geen hand holding.
Heeft wat elementen daarvan, maar je kunt de moeilijkheidsgraad op elk moment veranderen.quote:
Gedownload morgen ff checkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft wat elementen daarvan, maar je kunt de moeilijkheidsgraad op elk moment veranderen.
Maar op Normal is ie heel goed te doen.
Gewoon downloaden die demo en je wilt hem hebben
Had gehoopt op wat grotere maps maar die nieuwe map is ook een kleine map.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:38 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf morgen weer de 2e ronde van de BF6 open bèta
En na het weekend weer verder met de parada de tettas aka BG3.
Ga je dan als een raket?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
Zo ook maar eens aanslingeren, nadat ik een raketjes en een cornetto op heb
Dan moet ik Mo & Samir bellenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je dan als een raket?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:17 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Medic
Die challenges hebben wel m’n hele k/d ratio verneukt zeg
Wel netjes hoe goed georganiseerd en soepel deze beta weekenden verlopenquote:Open Beta Weekend 2 for Battlefield 6 is now live!
Welcome back to the Open Beta everyone, from now until August 17, wage war on a new map, new modes, and fresh objectives to unlock rewards!
Play all Weekend 1 maps, plus Empire State, an infantry-only map featuring explosive engagements spanning alleys, rooftops, and the iconic streets of Brooklyn, New York.
Please be aware that our team is actively monitoring and working to provide the smoothest experience possible during these initial entry moments, and queues may be expected to alleviate this.
All Weekend 1 modes are now available for play, plus:
**Rush:** Arm and defuse. A team of attackers and defenders battle for control of a series of Military Communication systems (M-COMs). Attackers have to plant explosives at each system and prevent defenders from diffusing them before they detonate. When all M-COMs are destroyed, the fight moves to the next sector. The match ends when all M-COM systems are destroyed or the attackers run out of lives.
**Squad Deathmatch:** Grab a gun and squad up for a fast-paced, close-quarters deathmatch. Four squads compete for victory with a straightforward objective: First to reach the kill target wins.
Tackle fresh objectives and play through new challenges to unlock rewards, like a Vehicle Skin, Dog Tag, and Weapon Package, all redeemable at game launch.For more details about the Open Beta, check out our Beta Readiness article here:
https://www.ea.com/games/(...)ad-for-the-open-beta)
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:17 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Die challenges hebben wel m’n hele k/d ratio verneukt zeg
HET LEEFTquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar die gasten zijn ook bezig met Jurassic Park: Survival, waar blijft die?
Op je waterscooter?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist blijkbaar wat Ogres gerecruteerd die mij te hulp schieten als ik de toeter gebruik
Kan maar 1x dus gebruik wiselyquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist blijkbaar wat Ogres gerecruteerd die mij te hulp schieten als ik de toeter gebruik
Met ernstige diarree erbij jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Iedereen die alleen met shotguns in huisjes rennen mogen een zonnesteek krijgen
Hopelijk zitten er bij die maps die we nog niet gezien hebben paar wat meer open maps tussen. Is dat probleem ook wat minder aanwezigquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met ernstige diarree erbij ja
Die Iberian nogwat map is pure aids.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er bij die maps die we nog niet gezien hebben paar wat meer open maps tussen. Is dat probleem ook wat minder aanwezig
Geen idee. Ik speel alleen conquest. Zoals het hoort!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Iberian nogwat map is pure aids.
Gelukkig kun je bij Custom Search precies aangeven wat je wel en niet wil
Is Squad Deathmatch inmiddels al toegevoegd?
Ik krijg met breaktrough alléén maar verdediging potjes. Rush is te chaos voor mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Ik speel alleen conquest. Zoals het hoort!
Ik negeer die challenges allemaal. Die skins kunnen me gestolen worden. Behalve voor die sniper. Die wil ik welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik krijg met breaktrough alléén maar verdediging potjes. Rush is te chaos voor mij.
Ik gok dat ik de derde challenge niet ga halen op dit tempo.pas 2/15. Overige challenges al wel binnen.
Ja snap ik, ergens vind ik ‘t wel leuk om te halen ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik negeer die challenges allemaal. Die skins kunnen me gestolen worden. Behalve voor die sniper. Die wil ik wel
Er is een mogelijkheid dat je de Owlbear kunt gebruiken in je laatste gevecht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:32 schreef StateOfMind het volgende:
Owlbear pup gered door te praten
Gaat nu als het goed is naar het kamp.
Scratch de hond heeft mij echter tot nu toe, ondanks meerdere long rests, nog steeds geen bal gegeven, waarmee ik hem kan recruiteren.
Heb er nu iets van 30 uur of zo inzitten en ben gisteren pas het Goblin Camp binnen gegaan, dus het einde is nog heeeeeel ver wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid dat je de Owlbear kunt gebruiken in je laatste gevecht.
Dat is the Underdark. Daar moet je ook wat doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat ik een savegame pak van net nadat ik die priesteres vermoord had.
Ipv naar Halsin op zoek te gaan, ging ik eerst nog verder naar beneden (iets met Selune) naar die Nightsong quest marker.
En kwam daar in een grote ondergrondse ruimte met enorme paddenstoelen terecht.
En omdat ik niet meer kon Wild Shapen, besloot ik om eerst een Long Rest te doen.
Maar toen werk ik meegenomen door een Dream Voice figuur (erg interessante ontwikkeling overigens) en daarna kwam ik in het kamp terecht, dat opeens in een omgeving met paddestoelen was
Dus wellicht heb ik iets getriggerd waar ik nog niet wil zijn.
AH gelukkig, ik schrok alquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is the Underdark. Daar moet je ook wat doen.
Je kamp past zich aan aan de omgeving waar je zit. In de stad ziet je kamp er ook anders uit.
Pas op trouwens daar. Underdark heeft wat pittige gevechten.quote:
Toch maar eens kopen danquote:
Ik ga sowieso eerst nog Halsin the Druid bevrijden en die Grand Duke en die Gityanki (oid) Crèche quests staan ook nog open.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op trouwens daar. Underdark heeft wat pittige gevechten.
Als zelfs een notoire turn based combat hater en een (semi) isometrisch view hater als ik het tof vind, dan is het wel heel erg tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar eens kopen dan
Je krijgt een notificatie bij een point of no return dus zo lang je die niet krijgt kan je nog heen en terug naar alle locaties waar je al geweest bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerst nog Halsin the Druid bevrijden en die Grand Duke en die Gityanki (oid) Crèche quests staan ook nog open.
Topquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je krijgt een notificatie bij een point of no return dus zo lang je die niet krijgt kan je nog heen en terug naar alle locaties waar je al geweest bent.
Geen haast.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerst nog Halsin the Druid bevrijden en die Grand Duke en die Gityanki (oid) Crèche quests staan ook nog open.
De makkelijkstequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen haast.
Welke moeilijkheid speel je op?
Oh lol.quote:
Toch werd ik bij mijn eerste poging destijds kansloos afgemaakt, ook op die moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh lol.
Dan hoef je je om combat geen zorgen te maken.
Ik zal er nooit fan van worden (vandaar ook dat ik op de makkelijkstequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stage 1 duurt wel lang nu
Ohja, Abdirak. Heb je hem je laten meppen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:20 schreef StateOfMind het volgende:
Net Volo bevrijd en nu kom ik een of andere SM dude tegen
Alles binnen. In twee weekenden zo’n 18 uur bij elkaar gespeeld. Er zijn een hoop games waar ik minder tijd in hebquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik krijg met breaktrough alléén maar verdediging potjes. Rush is te chaos voor mij.
Ik gok dat ik de derde challenge niet ga halen op dit tempo.pas 2/15. Overige challenges al wel binnen.
Nu SMT V nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal er nooit fan van worden (vandaar ook dat ik op de makkelijkstesetting speel).
En al helemaal niet van die jrpg's met amper voice acting en die 'blije' artstyle die daarbij hoort, dat vind ik helemaal verschrikkelijk.
Maar het is goed om soms je comfortzone te verlaten en wat anders te proberen, en soms iets een 2e kans te geven.
Zowel Clara 33 als nu BG3 vond ik in eerste instantie echt helemaal niks, maar naderhand ben ik blij dat ik ze een 2e kans gegeven heb
Ik had van tevoren wel een save gemaakt, omdat ik het niet vertrouwde.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, Abdirak. Heb je hem je laten meppen?
Krijg je een bonus voor.
Ik las buufquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had van tevoren wel een save gemaakt, omdat ik het niet vertrouwde.
Maar ik heb de buff
Flinke buff!quote:
Het is idd een flinke buuf jaquote:
Nice. Minthara dood?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Halsin eindelijk gevonden
Nu nog wegkomen uit dat Goblin Camp.
Gelukkig heb ik die Orc toeter nog.
Die heb ik zojuist gekilled, Silence gebruikt, alleen zij en 1 Goblin waren in die ruimte.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice. Minthara dood?
Had je trouwens die seksende ogre en hobgoblin gevonden in blighted Village?
Jammer, je had Minthara kunnen recruiten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist gekilled, Silence gebruikt, alleen zij en 1 Goblin waren in die ruimte.
Die priesteres had ik eergisteren al gedood.
Zit nou te denken hoe ik die laatste Chief aanpak, want het is druk daar.
Wellicht dat ik die Orc toeter gebruik.
Eerst een save maken
Ja die had ik gevonden![]()
Heb ze maar met rust gelaten.
Die Gnome op die molenwiek ook gevonden.
Ook gered.
Godver, al de 2e recruit die ik misquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, je had Minthara kunnen recruiten.
Wat speel je?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dilemma nu @:Kaneelstokje 😱
Ben nu weer bij Halsin en moet, kennelijk, nu kiezen voor de Underdark of die Mountain Pass om verder te gaan.
Welke is storywise de beste keuze?
En kan ik later nog die andere locatie doen?
Je kan beide routes in één save doen. Je kan gewoon weer terug.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dilemma nu @:Kaneelstokje 😱
Ben nu weer bij Halsin en moet, kennelijk, nu kiezen voor de Underdark of die Mountain Pass om verder te gaan.
Welke is storywise de beste keuze?
En kan ik later nog die andere locatie doen?
Bleek dat ik helemaal niet meteen door ging naar de gekozen routequote:Op zondag 17 augustus 2025 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan beide routes in één save doen. Je kan gewoon weer terug.
In het Zuiden was de quest voor die druïde die je hebt vermoord.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bleek dat ik helemaal niet meteen door ging naar de gekozen route
Al deed de game wel vermoeden dat het een kritieke keuze was, de boefjes
Ga sowieso eerst voor de Underdark, voornamelijk vanwege Shadowhearts reactie.
Maar heb sowieso nog een quest ergens in het zuiden van de map, in een moeras, al heb ik daar geen quest marker meer van om de een of andere reden.
Deze game is toch wel top 5 van mijn favoriete games ooit, misschien wel top 3.
Vond dat ik geen keus had, die vrouwelijke druïde was een evil bitchquote:Op maandag 18 augustus 2025 06:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het Zuiden was de quest voor die druïde die je hebt vermoord.
En ook Auntie Ethel, die ouwe dame in het druidkamp waar je dingen van kon kopen. Die is wel de moeite waard.
Heb je Ethel gespaard, of Mariana bevrijd?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:12 schreef StateOfMind het volgende:
Dat was een toffe quest, met tante Ethel en Mariana
Heb nu, denk ik maar ik heb ongetwijfeld een heleboel gemist nog, zojuist Gandrel ontmoet.
Wat een interessant gesprek opleverde
Bijna level 5, dus ik denk dat ik nu naar de Underdark ga.
Na een Long Rest, wat ongetwijfeld weer wat triggert
Ik vind t heerlijk dit allemaal te lezenquote:
Ethel is niet meer, helemaal in het begin, nog voor ik het ondergrondse gedeelte in ging, liep het al snel uit op een handgemeen, waarbij ze om het leven kwam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Ethel gespaard, of Mariana bevrijd?
Heb ik ook al een tijd op de radar staan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
Vandaag is de release van Delta Force op consoles. Een F2P shooter met BF vibes. Misschien iets om je bezig te houden tot BF uitkomt.
Bekijk deze YouTube-video
Oh, dat ging hard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ethel is niet meer, helemaal in het begin, nog voor ik het ondergrondse gedeelte in ging, liep het al snel uit op een handgemeen, waarbij ze om het leven kwam.
Maar het was puur zelfverdediging 😱
Marianne is gered en ze leefde nog nog lang en gelukkig met haar zombie echtgenoot![]()
Dat kon sowieso niet meer, een deal, want ik mis al een oogquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat ging hard.
Zonde, want in een deal met haar kun je een permanente statbuff krijgen.
Free 2 play zie ik nu pasquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
Vandaag is de release van Delta Force op consoles. Een F2P shooter met BF vibes. Misschien iets om je bezig te houden tot BF uitkomt.
Nee, een statbuff. Een van je stats permanent 1 omhoog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kon sowieso niet meer, een deal, want ik mis al een oog
Die heeft Volo eruit gehaald, ook met een permanent voordeel (iets met Invisibles kunnen zien, uit het hoofd).
Ze heeft me wel onderzocht toen er nog niks aan de hand was, en toen zei ze dat.
Geen deal omdat ik al een oog miste.
Toen ging ik door de open haard.
En toen ik meteen daarna weer terug ging door de open haard, waren de rapen gaar en liep het uit de hand.
Begrijpelijk wel, ik zou het ook niet waarderen als er opeens allerlei vreemden door mijn open haard zouden banjeren.
Hoe dan ook, sowieso niet meer voor mij, want doodquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of was dat pas later? Ik weet het niet meer.
Vandaag Battlefield 2042 geprobeerd (zat ooit in PS+ gok ik want ik had ‘m in m’n bibliotheek) maar dat is echt een goofy ahh game dus na een paar potjes verwijderd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
Zag er goed uit ja, wel beetje korte trailer.quote:
Ja GTA 6 komt niet hequote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
2 Oktober ga ik sowieso Ghost of Yotei halen
Borderlands 4 en Dying Light The Beast komen volgende maand ook al uit.
BF6 haal ik over een paar maanden wel.
Idioot veel games die deze periode kort op elkaar releasen 😱
Tijdje geleden Tainted Grail of Avalon, laatst Mafia the Old Country, binnenkort Hell is Us.
En in september en oktober nog een aantal grote namen.
strijderquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:23 schreef DKUp het volgende:
Uitgespeeld:
Man of Medan
Suicide Squad Kill The Justice League
Kena
Nu bezig met:
Final Fantasy VII Remake Integrade Chapter 16
Assassin’s Creed Shadows 40 uur in de game
Zou die absoluut met koptelefoon spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Stom.
Een bluetooth koptelefoon werkt niet op de PS5 en m'n oortjes met jack plug zijn stuk. Ik wil Senua niet zonder koptelefoon spelen............
Ik was dat gefluister in je oor na 10 minuten al zat. Is prima zonder koptelefoon te spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Stom.
Een bluetooth koptelefoon werkt niet op de PS5 en m'n oortjes met jack plug zijn stuk. Ik wil Senua niet zonder koptelefoon spelen............
Ik vond dat bij deel 1 juist heel fijnquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik was dat gefluister in je oor na 10 minuten al zat. Is prima zonder koptelefoon te spelen.
De achterliggende gedachte is dat Senua psychoses heeft, en last heeft van meerdere stemmen in haar hoofd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat bij deel 1 juist heel fijn
Ga el ergens een goedkope scoren idd.
Paddock?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
De Underdark is wel een toffe omgeving
Doet een beetje aan sommige dungeons van Skyrim denken.
En die paddock wezens
Die leider Spaw refereerde nog naar de Circle of Spores, wat mij ook interessant lijkt (ben nu Circle of the Moon).
Grrr autocorrectquote:
Ah de myconids ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grrr autocorrect![]()
Paddo wezens
Ja I know. De making off is heel mooi. Hoeveel gsprekken ze hebben gehad met psychologen en eravringsdeskundigen om het zo realstisch mogelijk neer te zetten,quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is dat Senua psychoses heeft, en last heeft van meerdere stemmen in haar hoofd.
En dat het daarom aangeraden wordt om het met koptelefoon te spelen.
Volgens experts, en patiënten, benadert het op die manier de realiteit heel erg goed.
Dat maakt het juist tof.
Ik word enthousiast van je enthousiasmequote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
De Underdark is wel een hele toffe area
Heb ongeveer 2/3 van de map gedaan, en zie nou in de verte een kasteel
Geeft een beetje Elden Ring/Dark Souls vibes.
Gister naar de media markl voor een heel goedkoop sony dingetje....... en toen thuisgekomen met een nieuwe laptopquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)p-zwart-1349464.html
Underdark is maar 1 ding verplicht geloof ik, dus voel je niet bezwaard.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoewel, als ik de map uitzoom, dan heb ik waarschijnlijk pas 1/3 gehad.
Nu 55 uur op de teller.
Wel inclusief redelijk wat idle/afk (of beter afc) time.
En dan zit ik nog steeds in Act 1.
Geen idee hoeveel acts er überhaupt zijn, en dat wil ik helemaal niet weten.
Normaliter heb ik rond het 50-60 uur punt dat ik een game even wil pauzeren voor iets anders tussendoor, om daarna verder te gaan.
Maar dat heb ik nu absoluut niet.
En dat is zeldzaam.
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister naar de media markl voor een heel goedkoop sony dingetje....... en toen thuisgekomen met een nieuwe laptop
Iets ging daar mis.
Maar ik vertrek per eind Juni bij m'n werk en heb nu geen eigen laptop, dus ik dacht "Ben er nu toch, doorpakken die handel!"
Had je beter andersom kunnen doen, gaan voor een laptop en thuiskomen met alleen een goedkope koptelefoonquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister naar de media markl voor een heel goedkoop sony dingetje....... en toen thuisgekomen met een nieuwe laptop
Iets ging daar mis.
Maar ik vertrek per eind Juni bij m'n werk en heb nu geen eigen laptop, dus ik dacht "Ben er nu toch, doorpakken die handel!"
Ik wil altijd zoveel mogelijk explorenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Underdark is maar 1 ding verplicht geloof ik, dus voel je niet bezwaard.
Hie ging de Githyanki basis?
Hopelijk krijgen alle Metal Gears deze opfrisbeurt. Vooral MGS4 want die heb ik nooit gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
I'm still in a dream....
Ik ben er ook erg benieuwd naar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen alle Metal Gears deze opfrisbeurt. Vooral MGS4 want die heb ik nooit gespeeld.
Ik word wel moe van mensen in de comments die deze game bij voorbaat al afkraken omdat "Kojima er niet bij betrokken is". Het enige wat Konami gedaan heeft is de boel oppoetsen, het is nog steeds een Kojima game. Men wil Konami echt kapotmaken lijkt het wel. Ik snap daar niks van.
En dat is degene die binnenkort uitkomt, Delta?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat MGS3 Snake Eater waarschijnlijk de beste Metal Gear game is. Er zitten veel geweldige boss fights in en het verhaal is ook goed te behappen voor Kojima begrippen. Als je dit nog nooit gespeeld hebt is het een must buy.
Ja klopt, dit is een remake/ remaster van MGS3 Snake Eater.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat is degene die binnenkort uitkomt, Delta?
Thanks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja klopt, dit is een remake/ remaster van MGS3 Snake Eater.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Drankster het volgende:
Afgelopen donderdag een dagje Gamescom geweest.
Veel toffe dingen gezien en gespeeld: Capcom was groots aanwezig met oa Resident Evil, Onimusha en Pragmata. Onimusha demo gespeeld, en die speelde heel lekker: gelukkig voelt het nog als de Onimusha van vroeger maar zonder tank controls en is het niet een zoveelste Souls kloon geworden (daar was ik een beetje bang voor en de tot nu getoonde trailers waren niet super overtuigend). Resident Evil niet gespeeld want daar was het héél druk en die kopen we sowieso. Pragmata nul interesse in.
Bij de Xbox stand Silksong gespeeld op nieuwe ROG Xbox Ally X handheld en dat ding heeft me positief verrast! Ligt heel goed in de hand en is aanzienlijk lichter dan verwacht. Bezels wel wat groot en de D-pad gaf me wel Xbox 360 Vietnam flashbacks. Ik wacht even wat Valve met de Steamdeck 2 gaat doen want één van die twee gaat het wel worden.
Verder veel mooie stands gezien zoals Anno 117: Pax Romana, Crimson Desert (vorig jaar al gespeeld en nu heel druk dus nu geen interesse in), Zero Blade Zero (idem), The Blood of Dawnwalker, Silent Hill f, Lego Batman: Legacy of the Dark Knight had heel groot uitgepakt met een stand met pakken uit de films en een gigantische replica van de bioscoop Gotham en Dying Light: The Beast waar ze een soort Park Ranger tourist center hadden nagebouwd die mij esthetisch heel erg aansprak. Helaas te laat voor de demo (het laatste uur gingen de demo rijen dicht) maar wel onderstaande trailer gekeken en ik was gelijk hooked door de art direction van de omgeving (soort Europees platteland met vakwerkhuisjes en schattige bergdorpjes: ja dan heb mij te pakken) dat ik de game nu wel met release wil spelen (Vorige Dying Light games niet gespeeld, wel fan van de Dead Island games).
Dit jaar vooral veel op de indie vloeren gelopen en dat vond ik, net als afgelopen jaar, het leukste gedeelte. Unieke en gewaagde games, de devs staan zelf op de vloeren om een praatje te maken en om feedback te vragen over de te spelen demo's en geen lange wachtrijen om ze te spelen. Echt hele leuke dingen gespeeld zoals Valor Mortis (Bioshock Soulslike in first person, echt iets voor @:StateofMind, zie trailer hieronder) Deep Dish Dungeon, Regions of Ruin: Runegate, Monsters are Coming Rock & Road (Vampire Survivor meets Tower defence, iets voor @:jimbo) en Strange Antiquities.
De grote verrassingen dit jaar voor mij waren de bevestiging dat Onimusha geen Soulskloon is en Dying Light: The Beast.
Was ook meer voor de gein bedoeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:04 schreef Drankster het volgende:
Hoezo doorpakken. Gewoon op je eigen tempo uitspelen, die andere games gaan echt nergens heen. Het is soms zelf beter om niet dag 1 te willen spelen ivm perfomance patches en soms al een kleine sale. Dit is ook de reden waarom GamePass niet voor mij werkt: ik wil games spelen wanneer ik wil en niet voordat ze van de dienst verdwijnen (wat meestal binnen een jaar is).
Dying Light 1 en 2 zijn in de jaren na de launch flink verbeterd. De prijs is ook lager. The Beast ook nog eens digital only met best een hoge prijs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was ook meer voor de gein bedoeld
Ik probeer altijd zoveel mogelijk te exploren.
Heb nu iets van 62 uur erin zitten en gisteravond pas de lift van de Arcane Tower geactiveerd.
En daarna verder in de Grymforge.
Ik denk dat ik tegen de tijd dat ik Act 2 klaar heb, ik 70-75 op de teller heb staan.
En dan komen de overige acts nog
Normaliter heb ik rond de 60 uur meestal zin om een game te pauzeren, om even iets anders te spelen en daarna weer verder te gaan, maar bij deze game heb ik dat totaal niet, ik wil naar doorgaan
Yotei pakt me nog niet dus die komt volgend jaar wel ergens voor een eurootje of 40. Ik heb Death Stranding 2 net binnen dus die ga ik starten als ik met Nioh 2 klaar ben. Daarna Silent Hill 2 denk ik want dan zal het wel ongeveer Halloween zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dying Light 1 en 2 zijn in de jaren na de launch flink verbeterd. De prijs is ook lager. The Beast ook nog eens digital only met best een hoge prijs.
Ghost of Yoteï ziet er niet wereldschokkend uit, typisch de vervolgdelen zoals GoW Ragnarok, Horizon Forbidden West en Spider-Man 2.
Speel nu ook wat games uit voordat ik doorga met andere titels. Backlog is enorm en al die nieuwe titels zijn niet eens zo geweldig tijdens de launch wat @:Drankster al zegt.
Maar dan speel je toch die games van een jaar oud die naar Gamepass komen elke maand? 😁quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:04 schreef Drankster het volgende:
Hoezo doorpakken. Gewoon op je eigen tempo uitspelen, die andere games gaan echt nergens heen. Het is soms zelf beter om niet dag 1 te willen spelen ivm perfomance patches en soms al een kleine sale. Dit is ook de reden waarom GamePass niet voor mij werkt: ik wil games spelen wanneer ik wil en niet voordat ze van de dienst verdwijnen (wat meestal binnen een jaar is).
Denk dat ik Yotei wel meteen ga kopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dying Light 1 en 2 zijn in de jaren na de launch flink verbeterd. De prijs is ook lager. The Beast ook nog eens digital only met best een hoge prijs.
Ghost of Yoteï ziet er niet wereldschokkend uit, typisch de vervolgdelen zoals GoW Ragnarok, Horizon Forbidden West en Spider-Man 2.
Speel nu ook wat games uit voordat ik doorga met andere titels. Backlog is enorm en al die nieuwe titels zijn niet eens zo geweldig tijdens de launch wat @:Drankster al zegt.
Okee, niet dusquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de route naar de MoonshineTower gevonden, nu eerst de resterende quests doen (Nere, Grome Rescue, Adamantine Forge en Nightsong) en dan zijn alle quests in Underdark klaar.
Digital only? gadverdammequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met een save 😱
Ik liet op een gegeven moment die koeien de Herdmaster aanvallen.
Fuck dierenbeulen![]()
Maar op een gegeven moment duwde zo'n kutkabouter Gale de afgrond in 😱![]()
Meteen de save gebruikt.
Die game is echt op zo ontzettend veel fronten zo ontzettend diep uitgewerktquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Slim positioneren is een groot deel van het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend met Hellblade/Seanua deel 2 begonnen. De stemmen en sfeer vliegen me weer om de oren. Maar ik was even vergeten dat het ook veel puzzles waren waarbij je de weg moet vinden door dingen aan/uit, links/rechts, andersom te zetten en die vind ik af en toe echt frustrerend. De puzzles zelf niet, maar de onduidelijke route.
Dat had ik bij Alan Wake 2 ook al. Zelfde soort pouzzle smet licht aan/uit, en dan een erg onduidelijke route waar je naartoe moet lopen. Hoe vaak ik wel niet in rondjes loop tot op het frustrerende af
Dus ik zit er nog niet helemaal in bij Senua merk ik.Misschien hadden ze Sony om wat gele verf moeten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capcom Resident Evils van de laatste jaren zeggen gedag. Op een gegeven moment was van alles geel in die games.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Misschien hadden ze Sony om wat gele verf moeten vragen.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Misschien hadden ze Sony om wat gele verf moeten vragen.
En ze hadden toen nog geen zaklampenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]er zit wel wat witte verf in, maar verder is t allemaal heeeeel donker en wazig.
Fakkeltje, jonguh!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ze hadden toen nog geen zaklampen
Maar je zit nog 700+ uur in BG3 akte 2 en 3 hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Toch zwak geweest en mijn backlog vergroot
Zag Mafia The Old Country op Marktplaats staan, nieuw in seal plus dlc code, voor 35 euro.
Kon het niet laten liggen.
Dan kan die 15 uurtjes er ook wel ff tussendoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je zit nog 700+ uur in BG3 akte 2 en 3 hoor!
Act 2 is best kort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fakkelteitquote:
Ik kan hem maar vast hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mgs1/snake earer was beter dan mgs 5.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg benieuwd naar.
Op MGS 5 (en Phantom Pain) na heb ik nog nooit een Metal Gear game gespeeld vroeger
Schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo maar eens een korte game tussendoor, alone in the dark (lekker kort en "gratis"). Voelt als RE1.
Opa.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een leesbril nodig hebben om het hoesje te kunnen lezen![]()
Staat daar ooit iets interessants op dan?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een leesbril nodig hebben om het hoesje te kunnen lezen![]()
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven warenquote:
Dat is het ergequote:Op maandag 25 augustus 2025 19:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Staat daar ooit iets interessants op dan?
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren
Vroeger, toen Willem de Zwijger nog praatjes had
Vroeger, toen er nog maar 15 miljoen mensen in Nederland warenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef.
Vroeger, toen de politie nog op varkens reed.
Dat dit kanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:31 schreef Friday12 het volgende:
Voor het eerst dat mijn PS5 vast liep. Game draaide nog wel op de achtergrond maar de playstation overlay die deed even niets meer
Deel 1 was al schitterend, toch wel een van de beste facial animations die er zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:00 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Death Stranding 2 op de Pro icm m’n OLED is grafisch het mooiste dat ik ooit gezien heb. Decima schopt zo hard kont.
Ik wil hier niet MMarsu-posten, maar BG3 laten liggen en in plaats daarvan Mafia spelen is psychopatisch.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Mafia the Old Country is tof
Had hem opgestart om even snel te checken om daarna verder te gaan met BG3.
Maar hij is dusdanig tof dat ik nu eerst deze game ga spelen, en daarna weer verder ga met BG3
Is toch een redelijk korte game, 12 tot 15 uur oid.
Game ziet er goed uit en draait op Performance mode soepel.
Eigenlijk meteen vanaf het begin is ie erg sfeervol![]()
En nét op het moment dat ik wou stoppen om verder te gaan met BG3, ontmoette ik een maffiabaas.
En zodra die begon te spreken met een hese stem a la Don Corleone was ik verkocht
Pauze in een lang spel is af en toe goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil hier niet MMarsu-posten, maar BG3 laten liggen en in plaats daarvan Mafia spelen is psychopatisch.
Die is ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:57 schreef Drankster het volgende:
Ok, blijkbaar is Dying Light: The Beast een sequel van deel 1, dezelfde protag maar dan 13 jaar later. Deel 1 heb ik nog niet gespeeld en die is regelmatig een tientje inc alle DLC dus we gaan die eerst spelen.
Heeft in juni een laatste 'retouched' update gekregen. Gek genoeg geen native PS5 versie. We zien het wel, voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Misschien het verhaal even doorlopen.quote:
Speel hem op PC en is goed te doen. Ik moet er alleen wat meer inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft in juni een laatste 'retouched' update gekregen. Gek genoeg geen native PS5 versie. We zien het wel, voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Misschien het verhaal even doorlopen.
Ik moet me nog ff mentaal voorbereiden hierop, en aangezien ik net The Alters afgerond heb (wat net zo goed depressief rondwandelen op een planeet is) en nu met Senua bezig ben (hallo psychoses), weet ik niet of DS2 het beste spel is zometeen hierna te spelenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:00 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Death Stranding 2 op de Pro icm m’n OLED is grafisch het mooiste dat ik ooit gezien heb. Decima schopt zo hard kont.
Vroeger, toen de bierkratten nog van hout waren en je flink moest doorzuipen om de kachel op te stoken!quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef.
Vroeger, toen de politie nog op varkens reed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
God, MGS3 is nog steeds zo goed. Kojima is een fucking genie.
Er is al een tijd geleden een PS5 update uitgekomen voor de PS4-versie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft in juni een laatste 'retouched' update gekregen. Gek genoeg geen native PS5 versie. We zien het wel, voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Misschien het verhaal even doorlopen.
Vanmiddag de PS+ games van september. Als Techland een beetje slim is gooien ze deel 1 erin.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er is al een tijd geleden een PS5 update uitgekomen voor de PS4-versie.
1440P 60FPS en 4K 30FPS.
Ga hem ook weer eens verder spelen. Prima game.
Toch van deel 2?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:57 schreef Drankster het volgende:
Ok, blijkbaar is Dying Light: The Beast een sequel van deel 1, dezelfde protag maar dan 13 jaar later. Deel 1 heb ik nog niet gespeeld en die is regelmatig een tientje inc alle DLC dus we gaan die eerst spelen.
Het is een vervolg op Dying Light en Dying Light: The Following (Expansion).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toch van deel 2?
Ah nee laat maar. In de war met dlc van 1
Ja voor nu ga ik het niet halen. Digital onlyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een vervolg op Dying Light en Dying Light: The Following (Expansion).
Oorspronkelijk zou dit een kleinere DLC worden van Dying Light 2. Alleen is dit uitgemond tot een volledige game van rond de 12-18 uur.
70 euro nee dankjewel inderdaad. Als je de Season Pass hebt dan is was het iets van 35-40 euro. Dying Light games zijn altijd snel in de aanbieding.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja voor nu ga ik het niet halen. Digital only
Ja maar buiten dat. Digital only voor een niet dlc maar een standalone is gewoon knettergekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
70 euro nee dankjewel inderdaad. Als je de Season Pass hebt dan is was het iets van 35-40 euro. Dying Light games zijn altijd snel in de aanbieding.
Da's een beetje Baldrursgaterig toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Dit weekend, vanaf de vrijdag, is Path of Exile 2 gratis te spelen.
Hij is uiteindelijk als ie later dit jaar komt ook free 2 play.
Denk diablo 2quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een beetje Baldrursgaterig toch?
Of Divinity?
De moeite?
Meer Diablo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een beetje Baldrursgaterig toch?
Of Divinity?
De moeite?
Dat is september 2024.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:38 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stardew Valley en Psychonauts 2![]()
![]()
Hele leuke games maar beiden al gespeeld.
Typfoutje, in de tweet staat ie wel goed. https://x.com/PlayStation/status/1960731520731070879quote:
UE5 slopquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
God, MGS3 is nog steeds zo goed. Kojima was een fucking genie.
Mensen die slop in hun vocabulaire hebben zitten minacht ik absoluut (lees: mezelf).quote:
Mensen die hun username compleet veranderen nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die slop in hun vocabulaire hebben zitten minacht ik absoluut.
Seething.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen die hun username compleet veranderen nemen we niet serieus.
Jij hebt overigens betaald voor een username change, dát is pas pijnlijk. Geld geven aan Danny, hahaha.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen die hun username compleet veranderen nemen we niet serieus.
Dat geld ging naar een goed doel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt overigens betaald voor een username change, dát is pas pijnlijk. Geld geven aan Danny, hahaha.
Zo naïef, schattig. Ted heeft al die euro's geïnd, en op jouw kosten een cocktail besteld Pattaya. Heel erg pijnlijk voor jou.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat geld ging naar een goed doel.
Probeer het nog eens.
Die zijn er amper voor de ps5quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer over games gaan?
Niohquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er amper voor de ps5
FF7 Rebirth, Stellar Blade en Death Stranding 2 al gespeeld dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er amper voor de ps5
Nee. Zijn niet mijn soort games.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
FF7 Rebirth, Stellar Blade en Death Stranding 2 al gespeeld dan?
Zonde. Stellar Blade vond ik heel goed. Gooner gonna goon.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Zijn niet mijn soort games.
gta6. Dan gaat de ps5 weer eens aanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zonde. Stellar Blade vond ik heel goed. Gooner gonna goon.
Ted-teller Simulatorquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer over games gaan?
Geen eerdere saves?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik lijk een rare bug te hebben in NWN2.
Ik zit in de laatste dungeon nu. En mijn zwaard is verdwenen. Het zwaard waar ik het hele spel, het hele plot, mee bezig ben geweest om te maken. Het zwaard dat je nodig hebt om deze dungeon uit te komen omdat niks anders het kan beschadigen.
Hoe dan?
Die heb ik dus nooit gespeeld. Ik had altijd een pokke hekel aan zo'n isometrisch (heet dat zo?) perspectief.quote:
Geloof een van paar uur terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen eerdere saves?
Yup en dan is PoE niets voor jou.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit gespeeld. Ik had altijd een pokke hekel aan zo'n isometrisch (heet dat zo?) perspectief.
Ik heb daar ook een hekel aan, toch vind ik Diablo leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit gespeeld. Ik had altijd een pokke hekel aan zo'n isometrisch (heet dat zo?) perspectief.
Goed bezigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef DKUp het volgende:
Uitgespeeld:
Final Fanatsy VII Remake
Astro Bot
Bezig met:
Resident Evil 4 Remake
Kocht constant games, maar uitspelen deed ik al een tijd niet meer. Even wat wegwerken.quote:
Nondeju 18 games als ik goed geteld hebquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kocht constant games, maar uitspelen deed ik al een tijd niet meer. Even wat wegwerken.
Nog op het lijstje (de meeste spellen al wat uur in gestopt):
AC Mirage, AC Shadows, Crash Bandicoot 4, Dead Island 2 Dying Light, Dying Light 2, Dead Space Remake, Horizon 2 Forbidden West, God of War Ragnarok, Little Hope, Mafia DE, Mafia 2 DE, Mafia 3 DE, Sonic Frontiers, Sonic X Shadow: Generations, The Callisto Protocol en Warhammer Space Marine 2.
Callistoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
The Callipo Protocol is trouwens ook tof
Ja het is te veel geworden de laatste jaren. Even games echt spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nondeju 18 games als ik goed geteld heb
Mafia 3 kun je van de lijst schrappen.
Begon goed, interessant verhaal, maar werd op een gegeven moment héél erg repetitief.
Ben er 2 keer aan begonnen, 2 keer afgehaakt.
1 en 2 zijn wel heel tof.
Heb zelf iets van 13 of 14 games geïnstalleerd staan op de PS5 en de Series X. En nog 2 op de Switch.
Had mij ook voorgenomen om eerst die lijst uit te dunnen en geen (of iig stukken minder) nieuwe games te kopen.
Was goed op weg na oa Banishers Ghosts of New Eden en nu Baldur's Gate 3.
En toen tóch van de week Mafia the Old Country gekocht voor een mooi prijsje.
Die ik eigenlijk heel even wilde opstarten om even snel te checken, om daarna verder te gaan met BG3.
Maar ja...🤗
Ik heb altijd de neiging woorden en namen een ietsiepietsie te wijzigenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Callisto
Ja, erg tof. Speel hem op Xbox.
Ik heb ooit een interview met Glen Schofield gelezen. Daarin vertelde hij dat hij eerst voldoende tijd kreeg om 'zijn' Callisto Protocol te maken. Maar toen werd ineens de tijd drastisch ingekort en moesten er veel dingen geknipt en weggelaten worden. Er zouden meer verschillende vijanden en meer bosses in het spel zitten, en het zou ook langer zijn. Ergens is dat best jammer want er zat veel meer potentie in.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging woorden en namen een ietsiepietsie te wijzigen
CallipoProtocol was idd minder dan de (eerste 2) Dead Space games, maar de game kreeg naar mijn mening veel te veel onterechte haat.
Shinobi heeft een demoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Denk dat ik snel Shinobi en Ragebound ga aanschaffen.
Al gezien hoe het speelt en was al om.quote:
Ik dacht dat hij overleden was toen ik dit zag.quote:
Ik in eerste instantie ook 😱quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij overleden was toen ik dit zag.
Dat is de grap iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemeenquote:
Jammer dat daar nooit meer een vervolg op gaat komen (en dan met co-opquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:25 schreef superniger het volgende:
Platinum behaald in Days Gone. 👍
8,5/10
Ik had deze post van Friday verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jammer dat daar nooit meer een vervolg op gaat komen (en dan met co-op)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik had deze post van Friday verwacht
En dat op een zaterdag 😱quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik had deze post van Friday verwacht
Kingdom Come Deliverance 2.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
In PlayStation Plus catalogus zijn Dredge, Vampyr, Shadow of the Colossus en Gravity Rush leuke games.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
Staat op de lijst maar ik wacht nog ff tot die nog wat meer afgeprijsd is, of opgenomen word in de plus catalogus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance 2.
Uiteraard
Als je een maandje geduld hebt dan kan je hem van mij overnemen voor een zacht prijsje. Dan krijg je er een code voor een top paard gratis bij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Staat op de lijst maar ik wacht nog ff tot die nog wat meer afgeprijsd is, of opgenomen word in de plus catalogus.
Dat zou heel tof zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een maandje geduld hebt dan kan je hem van mij overnemen voor een zacht prijsje. Dan krijg je er een code voor een top paard gratis bij.
De komende 5 jaar gaat KCD2 n8iet in de Plus komen.
Top. Zal ik je eind september een pm sturen of je hier quoten?quote:
Als je wilt, graag een pm, quotes staan bij mij uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top. Zal ik je eind september een pm sturen of je hier quoten?
Deel 1 inc alle DLC is nu 8 euro in de digitale winkel van PlayStation mocht je die nog niet gespeeld hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je wilt, graag een pm, quotes staan bij mij uit.
Echt super bedankt, kijk ernaar uit
Is die niet heel anders dan KDC2?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deel 1 inc alle DLC is nu 8 euro in de digitale winkel van PlayStation mocht je die nog niet gespeeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |