Heb je Ethel gespaard, of Mariana bevrijd?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:12 schreef StateOfMind het volgende:
Dat was een toffe quest, met tante Ethel en Mariana
Heb nu, denk ik maar ik heb ongetwijfeld een heleboel gemist nog, zojuist Gandrel ontmoet.
Wat een interessant gesprek opleverde
Bijna level 5, dus ik denk dat ik nu naar de Underdark ga.
Na een Long Rest, wat ongetwijfeld weer wat triggert
Ik vind t heerlijk dit allemaal te lezenquote:
Ethel is niet meer, helemaal in het begin, nog voor ik het ondergrondse gedeelte in ging, liep het al snel uit op een handgemeen, waarbij ze om het leven kwam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Ethel gespaard, of Mariana bevrijd?
Heb ik ook al een tijd op de radar staan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
Vandaag is de release van Delta Force op consoles. Een F2P shooter met BF vibes. Misschien iets om je bezig te houden tot BF uitkomt.
Bekijk deze YouTube-video
Oh, dat ging hard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ethel is niet meer, helemaal in het begin, nog voor ik het ondergrondse gedeelte in ging, liep het al snel uit op een handgemeen, waarbij ze om het leven kwam.
Maar het was puur zelfverdediging 😱
Marianne is gered en ze leefde nog nog lang en gelukkig met haar zombie echtgenoot![]()
Dat kon sowieso niet meer, een deal, want ik mis al een oogquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat ging hard.
Zonde, want in een deal met haar kun je een permanente statbuff krijgen.
Free 2 play zie ik nu pasquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
Vandaag is de release van Delta Force op consoles. Een F2P shooter met BF vibes. Misschien iets om je bezig te houden tot BF uitkomt.
Nee, een statbuff. Een van je stats permanent 1 omhoog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kon sowieso niet meer, een deal, want ik mis al een oog
Die heeft Volo eruit gehaald, ook met een permanent voordeel (iets met Invisibles kunnen zien, uit het hoofd).
Ze heeft me wel onderzocht toen er nog niks aan de hand was, en toen zei ze dat.
Geen deal omdat ik al een oog miste.
Toen ging ik door de open haard.
En toen ik meteen daarna weer terug ging door de open haard, waren de rapen gaar en liep het uit de hand.
Begrijpelijk wel, ik zou het ook niet waarderen als er opeens allerlei vreemden door mijn open haard zouden banjeren.
Hoe dan ook, sowieso niet meer voor mij, want doodquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of was dat pas later? Ik weet het niet meer.
Vandaag Battlefield 2042 geprobeerd (zat ooit in PS+ gok ik want ik had ‘m in m’n bibliotheek) maar dat is echt een goofy ahh game dus na een paar potjes verwijderd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
Zag er goed uit ja, wel beetje korte trailer.quote:
Ja GTA 6 komt niet hequote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
2 Oktober ga ik sowieso Ghost of Yotei halen
Borderlands 4 en Dying Light The Beast komen volgende maand ook al uit.
BF6 haal ik over een paar maanden wel.
Idioot veel games die deze periode kort op elkaar releasen 😱
Tijdje geleden Tainted Grail of Avalon, laatst Mafia the Old Country, binnenkort Hell is Us.
En in september en oktober nog een aantal grote namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |