SPANNEND !!quote:
Ik kijk ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zal net iets na jouw jeugd zijn dan
Ik kijk naar 10.000 BC
Waar doet hij aan mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:55 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
Meedoen is belangrijker dan winnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als wat moet een sbe zich verkleden?quote:
Hij is zichzelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als wat moet een sbe zich verkleden?
Ik heb alleen maar een rode cape nodig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als wat moet een sbe zich verkleden?
Daar zijn nog wel een paar duizend ggz-consults voor nodig om uit te zoeken wat dat dan isquote:
Daar kan je ook verstoppertje mee spelen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een rode cape nodig.
ik vind dit een gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn nog wel een paar duizend ggz-consults voor nodig om uit te zoeken wat dat dan is
Ik vraag me nog steeds af of dat parkietje wel bestaat of dat dat 1 van zijn alter ego's isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind dit een gewaagde uitspraak
jij bent zeker niet bang voor zijn parkietje?
Nog zo'n gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat parkietje wel bestaat of dat dat 1 van zijn alter ego's is
jammer alleen dat je het er wel mee eens bent hequote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jammer alleen dat je het er wel mee eens bent he
Ja van harte @Souryquote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Weten jullie al dat Soury jarig is?
Ik ga geen topic van 2 jaar oud kicken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef maily het volgende:
ONZ / Kanarietopic het handige overzicht
@:Superbadeendje
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga geen topic van 2 jaar oud kicken.
ik weet niet hoor, maar je bent wel recalcitrantquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggen
Niets daarvan. Hij ziet met 1 oog niet, dat tast je diepte zicht aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar je bent wel recalcitrant![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets daarvan. Hij ziet met 1 oog niet, dat tast je diepte zicht aan.
Als hij nu trapt zit hij zomaar een meter mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren toch? @Superbadeendje ?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Hij zou er aan geholpen worden dezer dagen ...!?
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggen
Volgende week donderdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Hij zou er aan geholpen worden dezer dagen ...!?
Beter laat dan nooit, maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:11 schreef Soury het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitatie, ben weer een jaartje verder
Nou je hebt nog een paar uurtjes, dank je welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, maar alsnog gefeliciteerd!
Wacht maar totdat ik weer thuis ben, dan gaat hij wat meemaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik had hem al een paar keer gewaarschuwd, maar ja, eigenwijs he .....
Kun je het deze keer wel even allemaal filmen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik weer thuis ben, dan gaat hij wat meemaken.![]()
Dat is morgen dus.
Voor het eggies. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog fixen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, beter
Weer verlof of nu echt?
Oke dan. Klinkt fancyquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het Eagles. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog faxen.
Mooi zoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het eggies. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog fixen.
Oh man, ze hebben hem er toch afgehaaldquote:
Ik had hem uigeschakeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, ze hebben hem er toch afgehaald
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar uurtjes, dank je wel
Je mag wel een weekendje stage bij mij komen lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Daarom is het wel warm in huis...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij was zo blij met de zon
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag wel een weekendje stage bij mij komen lopen.Ik pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Godver, daar ging mijn koffie.quote:
Love this onequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Let the sunshine in
Ja is weer niet bestquote:
Bij de Europese dames? Misschien de belgjes, al vind ik die ook matig.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef pullup het volgende:
Dt was niet spannend met de hockey meisjes blijkbaar @:marcb1974 Is er nog een land dat wel in de buurt komt qua niveau?
ja dit was wel een walk-overquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de Europese dames? Misschien de belgjes, al vind ik die ook matig.
Dus nee.
Bij de dames is het niveauverschil echt heel groot tussen NL en de rest.quote:
aannamesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
WTF iemand steekt hier een dure sierpot 100 knaller aan schrik me het lazarus
Was het wel mooi?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
WTF iemand steekt hier een dure sierpot 100 knaller aan schrik me het lazarus
Nou ja, staat er nog iets tegenover je minihartaanvalquote:
Mijn hart doet nog gewoon normaal... maar sinds er hier een paar jaar terug iemand echt van het balkon is geknald met een automatisch wapen is het elke keer toch weer de vraag of het echt is of nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, staat er nog iets tegenover je minihartaanval
Altijd fijn dan die herinneringquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn hart doet nog gewoon normaal... maar sinds er hier een paar jaar terug iemand echt van het balkon is geknald met een automatisch wapen is het elke keer toch weer de vraag of het echt is of niet
Ja ... die zal wel blijven.. Hoewel het eilenlijk best wel rustig is de laatste jarenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd fijn dan die herinnering
Gilouquote:
Was je verjaardag een beetje feestelijk?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
Het is even warm en iedereen loop te zeiken over het weer. Gaat nergens anders meer over, poepoe...
Ja hoor rustig, alleen familie. Ik heb niet echt iets met verjaardagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
Was je verjaardag een beetje feestelijk?
Weet ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor rustig, alleen familie. Ik heb niet echt iets met verjaardagen.
Zo is dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:52 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar een klein beetje feest op je verjaardag is toch wel fijn.
Die heeft een ontploft hoofd.quote:
Die heeft op een hoogspanningslijn gezetenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft een ontploft hoofd.
Morge.
Van harte Saraaaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
T begint net 😜🥳🥳🥳🥳💐🌸🎉🎉
Saraaaaa
SaraSestraquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
T begint net 😜🥳🥳🥳🥳💐🌸🎉🎉
Saraaaaa
SaraSestraquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
T begint net 😜🥳🥳🥳🥳💐🌸🎉🎉
Saraaaaa
Déjà vu 🤔quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:55 schreef maily het volgende:
[..]
SaraSestra![]()
Van harte gevijftigciteerd![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag.
[ afbeelding ]
Het is te bewolkt.
Gaar die baby alligator ook mee naar heaven?quote:
Het is hier echt bewolkt. Scheelt even een graad of 7 geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag.
[ afbeelding ]
Het is te bewolkt.
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaar die baby alligator ook mee naar heaven?
Ja het was hier eigenlijk ook niet perse heet maar wel zompigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier echt bewolkt. Scheelt even een graad of 7 geloof ik.
Plakkerigheid is nu wel + 153% ofzo
Dus een baby alligator in heaven?quote:
In de hemel zijn die lief en eten alleen broccoliquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus een baby alligator in heaven?
Is het dan wel heaven?
Heb jij dat gecontroleerd?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In de hemel zijn die lief en eten alleen broccoli
Durf ik nietquote:
Alleen ff doodgaan, doet iedereen een keertje.quote:
Dat is makkelijk ja, maar het terugkomen he....quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen ff doodgaan, doet iedereen een keertje.
Ah, dan zal de hel beter zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In de hemel zijn die lief en eten alleen broccoli
Daar eet de broccoli de alligatorsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan zal de hel beter zijn
Klinkt stukken beterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar eet de broccoli de alligators
over 3 dagenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is makkelijk ja, maar het terugkomen he....
https://www.hln.be/dieren(...)oef-staken~a11e6712/quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:37 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwed4h3b5s2k
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/dieren(...)oef-staken~a11e6712/
[..]
Zoals het heurtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Awwwquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:37 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwed4h3b5s2k
[..]
Door mij dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals het heurt![]()
Ik verniel ook iedere man die naar mijn vriendin zwaait![]()
Disclaimer: natuurlijk is dit een grapje. Ik laat ze vernielen door andere
Het voelt warm maar is 27 graden hier dus best lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Hello houden jullie het nog vol met deze warmte
Ik ben al een week dootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Hello houden jullie het nog vol met deze warmte
O hier voelt het warm en klam het is 34 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het voelt warm maar is 27 graden hier dus best lekker
O jee jou geest is nu aan het typenquote:
Nou nee, wij bevinden ons allemaal in dezelfde dimensie, alleen moeten jullie daar nog achter komenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jou geest is nu aan het typen
Mogen jullie ook meedoen aan Sail?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het voelt warm maar is 27 graden hier dus best lekker
quote:
Goedendag heren van het goede leven.quote:
Beetje link en druk op het water met die kleine kwetsbare bootjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen jullie ook meedoen aan Sail?
Je kan zo'n tallship toch wel hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje link en druk op het water met die kleine kwetsbare bootjes
De eerste sail was ik er ooit nog doorheen geskifft op het IJMaar dat waren wel andere tijden
Hoe is het met u?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Goedendag heren van het goede leven.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan zo'n tallship toch wel hebben?
Zoals meestal, met vallen en opstaan. En met u?quote:
Goedemiddag Heer Versquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals meestal, met vallen en opstaan. En met u?
Heer MT6quote:
Ik krijg niet eens dat kaartje gedownload, maar heb 6 maanden vlakbij Brisbane gewoond, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom in 40+
Kun je op deze kaart aanwijzen waar je woont?
[ afbeelding ]
Dat telt zekerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens dat kaartje gedownload, maar heb 6 maanden vlakbij Brisbane gewoond, telt dat ook?
Oeh, jij staat nog opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals meestal, met vallen en opstaan. En met u?
Wat een verschil zeg, hier 33quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:26 schreef Deisyy het volgende:
23 graden hier, lekker weertje om buiten te zitten
ja het is weer een heel verschil, gisteren ook al, toen werd het op de stranden aan de kust niet warmer dan 22-23 graden en de hele dag mistig. Maar hier schijnt de zonquote:
Ja ik zag de foto's van de mist boven zee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja het is weer een heel verschil, gisteren ook al, toen werd het op de stranden aan de kust niet warmer dan 22-23 graden en de hele dag mistig. Maar hier schijnt de zon
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's van de mist boven zee.
Het is hier naar weer, weinig zon, maar toch was het vanmiddag 34 graden, heel vies broeierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij mag niet meer raden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt weer een ban in DTS?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterAaa wat een schatje en wat is ze al groot Deisyy wat gaat dat snel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterDie cocktail ernaast ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is zo'n lieverdje, volgende week is ze alweer 3 maanden, ik geniet volop van haarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aaa wat een schatje en wat is ze al groot Deisyy wat gaat dat snel he
Dat had ik niet eens gezienquote:
Stond wel op 1 trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eer dat je nu in 40+ komt posten.
Lekker he zo kleindochter.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n lieverdje, volgende week is ze alweer 3 maanden, ik geniet volop van haar
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eer dat je nu in 40+ komt posten.
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterAwwwwww wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he zo kleindochter.
Hoe ging het oppassen laatst?
Opa's en Oma's zijn the bestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passen
Pottsville, NSW (150km afstand van Brisbane, maar dat wordt daar als 'dichtbij' gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat telt zeker![]()
Waar heb je precies gewoond?
Het toeval wil: ik heb familie die vlakbij Brisbane woont
Verbeeld je nou niet dat dat met jou te maken heeftquote:
Ik kom hier door Heer Vers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verbeeld je nou niet dat dat met jou te maken heeft
Puzziequote:
Oma`s aan de top.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, en kleindochters en kleinzoons
Ja egwel!!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, en kleindochters en kleinzoons
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja egwel!!![]()
Dit zijn de cadeautjes die ik koester.. iedere keer weer genieten
Niet toegestaan!quote:
Ja het is echt bijzonderquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwacht
Ik zag het bij mijn vader ook. Helemaal trots en zacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwacht
quote:
En er zat ook een veel sterkere tropical-smaak aan, de Solero van nu is een wannabe-Soleroquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Solero ijsjes in de vriezer, maak er net één open en ben een beetje teleurgesteld, want volgens mij waren ze voorheen veel groter
Of jij was kleiner.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Solero ijsjes in de vriezer, maak er net één open en ben een beetje teleurgesteld, want volgens mij waren ze voorheen veel groter
O kijk extra knuffel tijd. Geniet er lekker van Deissy, ze zijn zo snel grootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passen
Ik vind de smaak nog wel heel lekker, maar het jaren geleden dat ik er eentje op had. Ze hebben de Solero dus net als de chips ook al verpestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En er zat ook een veel sterkere tropical-smaak aan, de Solero van nu is een wannabe-Solero
Chips is echt helemaal vernaggeld qua smaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de smaak nog wel heel lekker, maar het jaren geleden dat ik er eentje op had. Ze hebben de Solero dus net als de chips ook al verpest
Wat had je nu weer?quote:
Hoe is het met je eend je oog al goed?quote:
Wat ga je eten?quote:
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je eend je oog al goed?
O nog steeds onzekerheid? Of weet je wel meer nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.
Vino's recept, babi ketjapquote:
Die is echt lekker.quote:
Spannend eend! Hopelijk gaat alles goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.
Deze man weetquote:
Wat bracht jou daar?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Pottsville, NSW (150km afstand van Brisbane, maar dat wordt daar als 'dichtbij' gezien)
Stage voor school, toentertijdquote:
Ik hoop het ook, ze gaan hun fout herstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spannend eend! Hopelijk gaat alles goed
Dat zou wel fijn zijn voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ze gaan hun fout herstellen.
En toen ben je daar maar gebleven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stage voor school, toentertijd
Echt wel.quote:
Hun fout?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.quote:
wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.
Een foutje bedankt.quote:
Je gaat er echt aan wennen. Maar beter fixen ze het gewoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een foutje bedankt.
Het is natuurlijk wel kut, ik kan afstanden en snelheid niet goed inschatten. Dat is in het verkeer nog wel lastig.
Nee, ben toch maar weer teruggekomen, het geld was opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen ben je daar maar gebleven?
Is goeiquote:
Hebben ze in het ziekenhuis een fout gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het goed komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O lekker danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.
Tsja, jij hebt de baan als aanvoerder van de konijnlijke garde maar wat graag aangenomenquote:
Gaat het wel goed met jou? Zeg net een foto, en damnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt de baan als aanvoerder van de konijnlijke garde maar wat graag aangenomen
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou? Zeg net een foto, en damn![]()
![]()
![]()
Ja, er staat een spoiler,quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik kan ook nooit wat bestellen, het valt dan gelijk dood hier.quote:
Lange bestelling danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit wat bestellen, het valt dan gelijk dood hier.
Niet lang, ga zo mijn bed inquote:
Even uitgebreid beddengoed kopen.quote:
Uitgebreid beddengoed nog welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even uitgebreid beddengoed kopen.
Zo op zijn tijd mag dat wel eens een keer.quote:
Ik heb nooit meer dan drie setjes meer dan genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd mag dat wel eens een keer.
Verdorie gemistquote:
Ik heb ook 3 setjes en jouw hoezen zijn idd duur.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan drie setjes meer dan genoeg
Ik heb alleen een groot dekbed 260x240 die hoezen zijn stikkes duur
Mijn bed is niet zo groot 180x200 alleen het dekbed is grootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, kussenhoezen vergeten.
[..]
Ik heb ook 3 setjes en jouw hoezen zijn idd duur.
Wat moet je met zo'n groot bed eigenlijk? Als ik zou blijven slapen moet ik naar je zwaaien ofzo.
Ik heb 160 breed, dat is breed genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn bed is niet zo groot 180x200 alleen het dekbed is groot
Je kan het laatste stukje nog zien, met wat vuurwerk zeg maar.quote:
Het is maar wat je gewend bentquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 160 breed, dat is breed genoeg.
Alleenquote:
Dan heb je ruimte zat ja.quote:
Ja genoeg ruimte. 140 is ook genoeg als je allen bent toch. Maar ik lig er in ga de binnenkant van mijn oogleden maar eens kijken. Slaap lekker voor straks en sweet dreamsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je ruimte zat ja.
Ik ook, alleen heb ik maar 140.
Trustequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja genoeg ruimte. 140 is ook genoeg als je allen bent toch. Maar ik lig er in ga de binnenkant van mijn oogleden maar eens kijken. Slaap lekker voor straks en sweet dreams
Ja ik kijk dan liever de hele film een keertjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het laatste stukje nog zien, met wat vuurwerk zeg maar.
Alleen ......
Je weet waar hij over gaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik kijk dan liever de hele film een keertjeHeb hem nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |