Het is zo'n lieverdje, volgende week is ze alweer 3 maanden, ik geniet volop van haarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aaa wat een schatje en wat is ze al groot Deisyy wat gaat dat snel he
Dat had ik niet eens gezienquote:
Stond wel op 1 trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eer dat je nu in 40+ komt posten.
Lekker he zo kleindochter.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n lieverdje, volgende week is ze alweer 3 maanden, ik geniet volop van haar
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eer dat je nu in 40+ komt posten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterAwwwwww wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he zo kleindochter.
Hoe ging het oppassen laatst?
Opa's en Oma's zijn the bestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passen
Pottsville, NSW (150km afstand van Brisbane, maar dat wordt daar als 'dichtbij' gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat telt zeker![]()
Waar heb je precies gewoond?
Het toeval wil: ik heb familie die vlakbij Brisbane woont
Verbeeld je nou niet dat dat met jou te maken heeftquote:
Ik kom hier door Heer Vers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verbeeld je nou niet dat dat met jou te maken heeft
Puzziequote:
quote:
Oma`s aan de top.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, en kleindochters en kleinzoons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |