Ja egwel!!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, en kleindochters en kleinzoons
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja egwel!!![]()
Dit zijn de cadeautjes die ik koester.. iedere keer weer genieten
Niet toegestaan!quote:
Ja het is echt bijzonderquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwacht
Ik zag het bij mijn vader ook. Helemaal trots en zacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwacht
quote:
En er zat ook een veel sterkere tropical-smaak aan, de Solero van nu is een wannabe-Soleroquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Solero ijsjes in de vriezer, maak er net één open en ben een beetje teleurgesteld, want volgens mij waren ze voorheen veel groter
Of jij was kleiner.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Solero ijsjes in de vriezer, maak er net één open en ben een beetje teleurgesteld, want volgens mij waren ze voorheen veel groter
O kijk extra knuffel tijd. Geniet er lekker van Deissy, ze zijn zo snel grootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passen
Ik vind de smaak nog wel heel lekker, maar het jaren geleden dat ik er eentje op had. Ze hebben de Solero dus net als de chips ook al verpestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En er zat ook een veel sterkere tropical-smaak aan, de Solero van nu is een wannabe-Solero
Chips is echt helemaal vernaggeld qua smaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de smaak nog wel heel lekker, maar het jaren geleden dat ik er eentje op had. Ze hebben de Solero dus net als de chips ook al verpest
quote:
Wat had je nu weer?quote:
Hoe is het met je eend je oog al goed?quote:
Wat ga je eten?quote:
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je eend je oog al goed?
O nog steeds onzekerheid? Of weet je wel meer nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.
Vino's recept, babi ketjapquote:
Die is echt lekker.quote:
Spannend eend! Hopelijk gaat alles goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |