Ja egwel!!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, en kleindochters en kleinzoons
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja egwel!!![]()
Dit zijn de cadeautjes die ik koester.. iedere keer weer genieten
Niet toegestaan!quote:
Ja het is echt bijzonderquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwacht
Ik zag het bij mijn vader ook. Helemaal trots en zacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zei het net ook, ik vind opa zijn veel leuker dan ik had verwacht
quote:
En er zat ook een veel sterkere tropical-smaak aan, de Solero van nu is een wannabe-Soleroquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Solero ijsjes in de vriezer, maak er net één open en ben een beetje teleurgesteld, want volgens mij waren ze voorheen veel groter
Of jij was kleiner.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Solero ijsjes in de vriezer, maak er net één open en ben een beetje teleurgesteld, want volgens mij waren ze voorheen veel groter
O kijk extra knuffel tijd. Geniet er lekker van Deissy, ze zijn zo snel grootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passen
Ik vind de smaak nog wel heel lekker, maar het jaren geleden dat ik er eentje op had. Ze hebben de Solero dus net als de chips ook al verpestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En er zat ook een veel sterkere tropical-smaak aan, de Solero van nu is een wannabe-Solero
Chips is echt helemaal vernaggeld qua smaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de smaak nog wel heel lekker, maar het jaren geleden dat ik er eentje op had. Ze hebben de Solero dus net als de chips ook al verpest
quote:
Wat had je nu weer?quote:
Hoe is het met je eend je oog al goed?quote:
Wat ga je eten?quote:
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je eend je oog al goed?
O nog steeds onzekerheid? Of weet je wel meer nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.
Vino's recept, babi ketjapquote:
Die is echt lekker.quote:
Spannend eend! Hopelijk gaat alles goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope volgende week weer naar het ziekenhuis.
Deze man weetquote:
Wat bracht jou daar?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Pottsville, NSW (150km afstand van Brisbane, maar dat wordt daar als 'dichtbij' gezien)
Stage voor school, toentertijdquote:
Ik hoop het ook, ze gaan hun fout herstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spannend eend! Hopelijk gaat alles goed
Dat zou wel fijn zijn voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ze gaan hun fout herstellen.
En toen ben je daar maar gebleven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stage voor school, toentertijd
Echt wel.quote:
Hun fout?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.quote:
wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.
Een foutje bedankt.quote:
Je gaat er echt aan wennen. Maar beter fixen ze het gewoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een foutje bedankt.
Het is natuurlijk wel kut, ik kan afstanden en snelheid niet goed inschatten. Dat is in het verkeer nog wel lastig.
Nee, ben toch maar weer teruggekomen, het geld was opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen ben je daar maar gebleven?
Is goeiquote:
Hebben ze in het ziekenhuis een fout gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het goed komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O lekker danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.
Tsja, jij hebt de baan als aanvoerder van de konijnlijke garde maar wat graag aangenomenquote:
Gaat het wel goed met jou? Zeg net een foto, en damnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt de baan als aanvoerder van de konijnlijke garde maar wat graag aangenomen
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou? Zeg net een foto, en damn![]()
![]()
![]()
Ja, er staat een spoiler,quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ik kan ook nooit wat bestellen, het valt dan gelijk dood hier.quote:
Lange bestelling danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit wat bestellen, het valt dan gelijk dood hier.
Ga je er wat aan doen?quote:
Niet lang, ga zo mijn bed inquote:
Even uitgebreid beddengoed kopen.quote:
Uitgebreid beddengoed nog welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even uitgebreid beddengoed kopen.
Zo op zijn tijd mag dat wel eens een keer.quote:
Ik heb nooit meer dan drie setjes meer dan genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd mag dat wel eens een keer.
Ik heb ook 3 setjes en jouw hoezen zijn idd duur.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan drie setjes meer dan genoeg
Ik heb alleen een groot dekbed 260x240 die hoezen zijn stikkes duur
Mijn bed is niet zo groot 180x200 alleen het dekbed is grootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, kussenhoezen vergeten.
[..]
Ik heb ook 3 setjes en jouw hoezen zijn idd duur.
Wat moet je met zo'n groot bed eigenlijk? Als ik zou blijven slapen moet ik naar je zwaaien ofzo.
Ik heb 160 breed, dat is breed genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn bed is niet zo groot 180x200 alleen het dekbed is groot
Je kan het laatste stukje nog zien, met wat vuurwerk zeg maar.quote:
Het is maar wat je gewend bentquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 160 breed, dat is breed genoeg.
En met hoeveel je erin ligtquote:
Alleenquote:
Dan heb je ruimte zat ja.quote:
Ja genoeg ruimte. 140 is ook genoeg als je allen bent toch. Maar ik lig er in ga de binnenkant van mijn oogleden maar eens kijken. Slaap lekker voor straks en sweet dreamsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je ruimte zat ja.
Ik ook, alleen heb ik maar 140.
Trustequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja genoeg ruimte. 140 is ook genoeg als je allen bent toch. Maar ik lig er in ga de binnenkant van mijn oogleden maar eens kijken. Slaap lekker voor straks en sweet dreams
Ja ik kijk dan liever de hele film een keertjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het laatste stukje nog zien, met wat vuurwerk zeg maar.
Alleen ......
Je weet waar hij over gaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik kijk dan liever de hele film een keertjeHeb hem nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |