Wat bracht jou daar?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Pottsville, NSW (150km afstand van Brisbane, maar dat wordt daar als 'dichtbij' gezien)
Stage voor school, toentertijdquote:
Ik hoop het ook, ze gaan hun fout herstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spannend eend! Hopelijk gaat alles goed
Dat zou wel fijn zijn voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ze gaan hun fout herstellen.
En toen ben je daar maar gebleven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stage voor school, toentertijd
Echt wel.quote:
Hun fout?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.quote:
wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.
Een foutje bedankt.quote:
Je gaat er echt aan wennen. Maar beter fixen ze het gewoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een foutje bedankt.
Het is natuurlijk wel kut, ik kan afstanden en snelheid niet goed inschatten. Dat is in het verkeer nog wel lastig.
Nee, ben toch maar weer teruggekomen, het geld was opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen ben je daar maar gebleven?
Is goeiquote:
Hebben ze in het ziekenhuis een fout gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het goed komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O lekker danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vergeten een aantal kabeltjes aan te sluiten en nu zie ik door mijn linker oog niets meer.
Tsja, jij hebt de baan als aanvoerder van de konijnlijke garde maar wat graag aangenomenquote:
Gaat het wel goed met jou? Zeg net een foto, en damnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt de baan als aanvoerder van de konijnlijke garde maar wat graag aangenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |