Zo lelijk is ie toch ook weer niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou? Zeg net een foto, en damn![]()
![]()
![]()
Ja, er staat een spoiler,quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ik kan ook nooit wat bestellen, het valt dan gelijk dood hier.quote:
Lange bestelling danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit wat bestellen, het valt dan gelijk dood hier.
Ga je er wat aan doen?quote:
Niet lang, ga zo mijn bed inquote:
Even uitgebreid beddengoed kopen.quote:
Uitgebreid beddengoed nog welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even uitgebreid beddengoed kopen.
Zo op zijn tijd mag dat wel eens een keer.quote:
Ik heb nooit meer dan drie setjes meer dan genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd mag dat wel eens een keer.
Ik heb ook 3 setjes en jouw hoezen zijn idd duur.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan drie setjes meer dan genoeg
Ik heb alleen een groot dekbed 260x240 die hoezen zijn stikkes duur
Mijn bed is niet zo groot 180x200 alleen het dekbed is grootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, kussenhoezen vergeten.
[..]
Ik heb ook 3 setjes en jouw hoezen zijn idd duur.
Wat moet je met zo'n groot bed eigenlijk? Als ik zou blijven slapen moet ik naar je zwaaien ofzo.
Ik heb 160 breed, dat is breed genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn bed is niet zo groot 180x200 alleen het dekbed is groot
Je kan het laatste stukje nog zien, met wat vuurwerk zeg maar.quote:
Het is maar wat je gewend bentquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 160 breed, dat is breed genoeg.
En met hoeveel je erin ligtquote:
Alleenquote:
Dan heb je ruimte zat ja.quote:
Ja genoeg ruimte. 140 is ook genoeg als je allen bent toch. Maar ik lig er in ga de binnenkant van mijn oogleden maar eens kijken. Slaap lekker voor straks en sweet dreamsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je ruimte zat ja.
Ik ook, alleen heb ik maar 140.
Trustequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja genoeg ruimte. 140 is ook genoeg als je allen bent toch. Maar ik lig er in ga de binnenkant van mijn oogleden maar eens kijken. Slaap lekker voor straks en sweet dreams
Ja ik kijk dan liever de hele film een keertjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het laatste stukje nog zien, met wat vuurwerk zeg maar.
Alleen ......
Je weet waar hij over gaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik kijk dan liever de hele film een keertjeHeb hem nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |