Ah, dan zal de hel beter zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In de hemel zijn die lief en eten alleen broccoli
Daar eet de broccoli de alligatorsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan zal de hel beter zijn
Klinkt stukken beterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar eet de broccoli de alligators
over 3 dagenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is makkelijk ja, maar het terugkomen he....
https://www.hln.be/dieren(...)oef-staken~a11e6712/quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:37 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwed4h3b5s2k
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/dieren(...)oef-staken~a11e6712/
[..]
Zoals het heurtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Awwwquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:37 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwed4h3b5s2k
[..]
Door mij dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals het heurt![]()
Ik verniel ook iedere man die naar mijn vriendin zwaait![]()
Disclaimer: natuurlijk is dit een grapje. Ik laat ze vernielen door andere
Ben je uit je arrest ja?quote:
Het voelt warm maar is 27 graden hier dus best lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Hello houden jullie het nog vol met deze warmte
Ik ben al een week dootquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Hello houden jullie het nog vol met deze warmte
O hier voelt het warm en klam het is 34 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het voelt warm maar is 27 graden hier dus best lekker
O jee jou geest is nu aan het typenquote:
Nou nee, wij bevinden ons allemaal in dezelfde dimensie, alleen moeten jullie daar nog achter komenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jou geest is nu aan het typen
Woei?quote:
Mogen jullie ook meedoen aan Sail?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het voelt warm maar is 27 graden hier dus best lekker
quote:
Goedendag heren van het goede leven.quote:
Beetje link en druk op het water met die kleine kwetsbare bootjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen jullie ook meedoen aan Sail?
Je kan zo'n tallship toch wel hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje link en druk op het water met die kleine kwetsbare bootjes
De eerste sail was ik er ooit nog doorheen geskifft op het IJMaar dat waren wel andere tijden
Hoe is het met u?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Goedendag heren van het goede leven.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan zo'n tallship toch wel hebben?
Zie je, je snapt het welquote:
Zoals meestal, met vallen en opstaan. En met u?quote:
Goedemiddag Heer Versquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals meestal, met vallen en opstaan. En met u?
Heer MT6quote:
Welkom in 40+quote:
Ik krijg niet eens dat kaartje gedownload, maar heb 6 maanden vlakbij Brisbane gewoond, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom in 40+
Kun je op deze kaart aanwijzen waar je woont?
[ afbeelding ]
Dat telt zekerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens dat kaartje gedownload, maar heb 6 maanden vlakbij Brisbane gewoond, telt dat ook?
Oeh, jij staat nog opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals meestal, met vallen en opstaan. En met u?
Wat een verschil zeg, hier 33quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:26 schreef Deisyy het volgende:
23 graden hier, lekker weertje om buiten te zitten
ja het is weer een heel verschil, gisteren ook al, toen werd het op de stranden aan de kust niet warmer dan 22-23 graden en de hele dag mistig. Maar hier schijnt de zonquote:
Ja ik zag de foto's van de mist boven zee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja het is weer een heel verschil, gisteren ook al, toen werd het op de stranden aan de kust niet warmer dan 22-23 graden en de hele dag mistig. Maar hier schijnt de zon
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's van de mist boven zee.
Het is hier naar weer, weinig zon, maar toch was het vanmiddag 34 graden, heel vies broeierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij mag niet meer raden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt weer een ban in DTS?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterAaa wat een schatje en wat is ze al groot Deisyy wat gaat dat snel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterDie cocktail ernaast ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is zo'n lieverdje, volgende week is ze alweer 3 maanden, ik geniet volop van haarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aaa wat een schatje en wat is ze al groot Deisyy wat gaat dat snel he
Dat had ik niet eens gezienquote:
Stond wel op 1 trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eer dat je nu in 40+ komt posten.
Lekker he zo kleindochter.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n lieverdje, volgende week is ze alweer 3 maanden, ik geniet volop van haar
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een eer dat je nu in 40+ komt posten.
[..]
Bij mijn dochter is het ook zo warm, ze had in de tuin een badje gemaakt voor haar dochterAwwwwww wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he zo kleindochter.
Hoe ging het oppassen laatst?
Opa's en Oma's zijn the bestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was zo leuk, ze is zo vrolijk en reageert al helemaal op ons, het was een mooie dag. Het was papa en mama ook goed bevallen, want ze vroegen meteen of we in september een nachtje op willen passen
Pottsville, NSW (150km afstand van Brisbane, maar dat wordt daar als 'dichtbij' gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat telt zeker![]()
Waar heb je precies gewoond?
Het toeval wil: ik heb familie die vlakbij Brisbane woont
Verbeeld je nou niet dat dat met jou te maken heeftquote:
Ik kom hier door Heer Vers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verbeeld je nou niet dat dat met jou te maken heeft
Puzziequote:
quote:
Oma`s aan de top.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, en kleindochters en kleinzoons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |