Niets daarvan. Hij ziet met 1 oog niet, dat tast je diepte zicht aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar je bent wel recalcitrant![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets daarvan. Hij ziet met 1 oog niet, dat tast je diepte zicht aan.
Als hij nu trapt zit hij zomaar een meter mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren toch? @Superbadeendje ?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Hij zou er aan geholpen worden dezer dagen ...!?
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggen
Volgende week donderdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Hij zou er aan geholpen worden dezer dagen ...!?
Beter laat dan nooit, maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:11 schreef Soury het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitatie, ben weer een jaartje verder
Ik hoor een uitdagingquote:
Nou je hebt nog een paar uurtjes, dank je welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, maar alsnog gefeliciteerd!
Wacht maar totdat ik weer thuis ben, dan gaat hij wat meemaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik had hem al een paar keer gewaarschuwd, maar ja, eigenwijs he .....
Kun je het deze keer wel even allemaal filmen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik weer thuis ben, dan gaat hij wat meemaken.![]()
Dat is morgen dus.
Oeh, beterquote:
Voor het eggies. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog fixen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, beter
Weer verlof of nu echt?
Oke dan. Klinkt fancyquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het Eagles. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog faxen.
Mooi zoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het eggies. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog fixen.
Oh man, ze hebben hem er toch afgehaaldquote:
Ik had hem uigeschakeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, ze hebben hem er toch afgehaald
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar uurtjes, dank je wel
Sterkte manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |