SPANNEND !!quote:
Ik kijk ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zal net iets na jouw jeugd zijn dan
Ik kijk naar 10.000 BC
Waar doet hij aan mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:55 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
Meedoen is belangrijker dan winnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als wat moet een sbe zich verkleden?quote:
Hij is zichzelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als wat moet een sbe zich verkleden?
Ik heb alleen maar een rode cape nodig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als wat moet een sbe zich verkleden?
Daar zijn nog wel een paar duizend ggz-consults voor nodig om uit te zoeken wat dat dan isquote:
Daar kan je ook verstoppertje mee spelen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een rode cape nodig.
ik vind dit een gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn nog wel een paar duizend ggz-consults voor nodig om uit te zoeken wat dat dan is
Ik vraag me nog steeds af of dat parkietje wel bestaat of dat dat 1 van zijn alter ego's isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind dit een gewaagde uitspraak
jij bent zeker niet bang voor zijn parkietje?
Nog zo'n gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat parkietje wel bestaat of dat dat 1 van zijn alter ego's is
jammer alleen dat je het er wel mee eens bent hequote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jammer alleen dat je het er wel mee eens bent he
Ja van harte @Souryquote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Weten jullie al dat Soury jarig is?
Ik ga geen topic van 2 jaar oud kicken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef maily het volgende:
ONZ / Kanarietopic het handige overzicht
@:Superbadeendje
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga geen topic van 2 jaar oud kicken.
ik weet niet hoor, maar je bent wel recalcitrantquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggen
Niets daarvan. Hij ziet met 1 oog niet, dat tast je diepte zicht aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar je bent wel recalcitrant![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets daarvan. Hij ziet met 1 oog niet, dat tast je diepte zicht aan.
Als hij nu trapt zit hij zomaar een meter mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren toch? @Superbadeendje ?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Hij zou er aan geholpen worden dezer dagen ...!?
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt jou helemaal niet wil je zeggen
Volgende week donderdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef chufi het volgende:
Hij zou er aan geholpen worden dezer dagen ...!?
Beter laat dan nooit, maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:11 schreef Soury het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitatie, ben weer een jaartje verder
Nou je hebt nog een paar uurtjes, dank je welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, maar alsnog gefeliciteerd!
Wacht maar totdat ik weer thuis ben, dan gaat hij wat meemaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik had hem al een paar keer gewaarschuwd, maar ja, eigenwijs he .....
Kun je het deze keer wel even allemaal filmen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik weer thuis ben, dan gaat hij wat meemaken.![]()
Dat is morgen dus.
Voor het eggies. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog fixen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, beter
Weer verlof of nu echt?
Oke dan. Klinkt fancyquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het Eagles. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog faxen.
Mooi zoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het eggies. Ik moet nog wel terug om de chunt er uit laten halen en ze moeten mijn oog nog fixen.
Oh man, ze hebben hem er toch afgehaaldquote:
Ik had hem uigeschakeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, ze hebben hem er toch afgehaald
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar uurtjes, dank je wel
Je mag wel een weekendje stage bij mij komen lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Daarom is het wel warm in huis...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij was zo blij met de zon
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag wel een weekendje stage bij mij komen lopen.Ik pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Godver, daar ging mijn koffie.quote:
Love this onequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Let the sunshine in
Ja is weer niet bestquote:
Bij de Europese dames? Misschien de belgjes, al vind ik die ook matig.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef pullup het volgende:
Dt was niet spannend met de hockey meisjes blijkbaar @:marcb1974 Is er nog een land dat wel in de buurt komt qua niveau?
ja dit was wel een walk-overquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de Europese dames? Misschien de belgjes, al vind ik die ook matig.
Dus nee.
Bij de dames is het niveauverschil echt heel groot tussen NL en de rest.quote:
aannamesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
WTF iemand steekt hier een dure sierpot 100 knaller aan schrik me het lazarus
Was het wel mooi?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
WTF iemand steekt hier een dure sierpot 100 knaller aan schrik me het lazarus
Nou ja, staat er nog iets tegenover je minihartaanvalquote:
Mijn hart doet nog gewoon normaal... maar sinds er hier een paar jaar terug iemand echt van het balkon is geknald met een automatisch wapen is het elke keer toch weer de vraag of het echt is of nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, staat er nog iets tegenover je minihartaanval
Altijd fijn dan die herinneringquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn hart doet nog gewoon normaal... maar sinds er hier een paar jaar terug iemand echt van het balkon is geknald met een automatisch wapen is het elke keer toch weer de vraag of het echt is of niet
Ja ... die zal wel blijven.. Hoewel het eilenlijk best wel rustig is de laatste jarenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd fijn dan die herinnering
Gilouquote:
Was je verjaardag een beetje feestelijk?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
Het is even warm en iedereen loop te zeiken over het weer. Gaat nergens anders meer over, poepoe...
Ja hoor rustig, alleen familie. Ik heb niet echt iets met verjaardagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
Was je verjaardag een beetje feestelijk?
Weet ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor rustig, alleen familie. Ik heb niet echt iets met verjaardagen.
Zo is dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:52 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar een klein beetje feest op je verjaardag is toch wel fijn.
Die heeft een ontploft hoofd.quote:
Die heeft op een hoogspanningslijn gezetenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft een ontploft hoofd.
Morge.
Van harte Saraaaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
T begint net 😜🥳🥳🥳🥳💐🌸🎉🎉
Saraaaaa
SaraSestraquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
T begint net 😜🥳🥳🥳🥳💐🌸🎉🎉
Saraaaaa
SaraSestraquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
T begint net 😜🥳🥳🥳🥳💐🌸🎉🎉
Saraaaaa
Déjà vu 🤔quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:55 schreef maily het volgende:
[..]
SaraSestra![]()
Van harte gevijftigciteerd![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag.
[ afbeelding ]
Het is te bewolkt.
Gaar die baby alligator ook mee naar heaven?quote:
Het is hier echt bewolkt. Scheelt even een graad of 7 geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag.
[ afbeelding ]
Het is te bewolkt.
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaar die baby alligator ook mee naar heaven?
Ja het was hier eigenlijk ook niet perse heet maar wel zompigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier echt bewolkt. Scheelt even een graad of 7 geloof ik.
Plakkerigheid is nu wel + 153% ofzo
Dus een baby alligator in heaven?quote:
In de hemel zijn die lief en eten alleen broccoliquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus een baby alligator in heaven?
Is het dan wel heaven?
Heb jij dat gecontroleerd?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
In de hemel zijn die lief en eten alleen broccoli
Durf ik nietquote:
Alleen ff doodgaan, doet iedereen een keertje.quote:
Dat is makkelijk ja, maar het terugkomen he....quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen ff doodgaan, doet iedereen een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |