Daar komt ie niet ver mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:09 schreef Kim-Holland het volgende:
De man rijdt normaal gesproken in een grijze Peugeot, type 307SW
Helder. Het was met alleen de foto’s nogal verwarrend.quote:Ze is vermoedelijk rond 10.00 uur in een auto gestapt bij een man, die op de rechter foto te zien is. De vrouw zelf staat op de linker foto.
No shit Sherlockquote:Ze is vermoedelijk rond 10.00 uur in een auto gestapt bij een man, die op de rechter foto te zien is. De vrouw zelf staat op de linker foto.
Sluit de combinatie neef + echtgenoot ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:44 schreef Momo het volgende:
En is die man, een broer, een neef, een kennis, een echtgenoot van haar? Of een onbekende...
Ze is wel zelf bij hem in de auto gestapt. (Volgens de politie).quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Het is volgens politiewoordvoerder Wim Hoonhout vrij uitzonderlijk dat al zo snel foto's worden gedeeld. "Dat geeft aan dat we echt sterke aanwijzingen hebben dat er sprake is van een misdrijf. Het kan dan gaan om wederrechtelijke vrijheidsberoving tot het ergste scenario, een levensdelict", legt Hoonhout uit.
"In deze fase van het onderzoek plaatsen we alleen de foto's, maar ik sluit niet uit dat in een volgend stadium ook de naam volgt."
Bron: Omroep Flevoland
welke kinderen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:38 schreef woxxel2 het volgende:
Zijn de kinderen in de opvang achter gebleven?
waar las je dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik las dat ze een aantal kinderen heeft.
Ik ben aan het zoeken naar de linkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:44 schreef maily het volgende:
[..]
waar las je dat?
staat namelijk niet in de OP
Goed mogelijk dat dit het geval is..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:29 schreef woxxel2 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DNGSujJou66/?igsh=ZGczcGdkNDI5c3Yy
In de reacties hebben ze een update geplaatst waar dat in staat
Bedankt voor deze waardevolle update!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Op feesboek een reactie van iemand die het blijkbaar al ongeloofwaardig vindt dat iemand om 10uur naar de Appie gaat. Die ligt vast zelf tot 13u in haar bed te stinken.![]()
Verder niks kunnen vinden waar die informatie nu vandaan komt dat ze met haar 5 kinderen gevlucht is en ook niet op nieuwssites of politie zelf. Ook de uitzending van HvN bekeken, ook daar geen andere info dan dat er nu bekend is.
Graag gedaan Seb!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle update!
Ik vind t ook veel kinderen voor die leeftijd. Maar doe man ziet er ouder uit. Er wordt gezegd dat het haar man is. T kan dat een paar kinderen van hem zijn. Als het al waar is dat er kinderen zijn. Want ik lees het ook verder nergens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Goed mogelijk dat dit het geval is..
Waarom weet zo'n ´femicide´ account het eerder dan de politie? Van wie hebben ze dit vernomen?
5 kinderen met 24 jaar is mogelijk maar een beetje ongeloofwaardig. Vind ik.
Zou best kunnen met een tweeling erbij. Op haar 16e de eerste, 18e de tweede, een tweeling op haar 21 e en er nog één op haar 23e. Zoiets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom weet zo'n ´femicide´ account het eerder dan de politie? Van wie hebben ze dit vernomen?
Niks ongeloofwaardig, als ze al jong uitgehuwelijkt is heb je al snel 5 kinderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Euhm, als er een kind uit is wordt er echt niet de tijd dat het weer mag afgewacht. Ik heb vroeger in de Bijlmer gewoon en heb het bij buurvrouwen vaak zat gezien. Wel zat lol gehad daar, die vrouwen zijn thuis echt wel de baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou best kunnen met een tweeling erbij. Op haar 16e de eerste, 18e de tweede, een tweeling op haar 21 e en er nog één op haar 23e. Zoiets.
Je zo jong al constant laten bezwangeren getuigt ook echt van de baas zijn thuis jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als er een kind uit is wordt er echt niet de tijd dat het weer mag afgewacht. Ik heb vroeger in de Bijlmer gewoon en heb het bij buurvrouwen vaak zat gezien. Wel zat lol gehad daar, die vrouwen zijn thuis echt wel de baas.
Zeg dan niks als je niks van andere culturen begrijpt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je zo jong al constant laten bezwangeren getuigt ook echt van de baas zijn thuis ja
Ach, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik hier niet was. De vriendelijke, niet opbouwende postsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je niks van andere culturen begrijpt.
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:52 schreef Momo het volgende:
Als ze gevaar loopt vanwege haar echtgenoot dan is er in dit geval niet echt sprake van de baas thuis denk ik.
Kan prima dat we andere ervaringen hebben, zal misschien ook verschillen iets een andere achtergrond van gezin. Mijn ervaring door te spelen met leeftijdgenootjes vroeger in moslimgezinnen is dat de moeders wel echt streng zijn en echt de baas zijn over hun dochters ten minste. Maar als de man thuis kwam, was het alsof de koning binnen kwam en draaide alles om hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.
Ik ga wel mee met de meute. Onmogelijk dat ze al 5 kinderen heeft. Op die leeftijd?
Het spijt me dat ik het zelf een beetje ongeloofwaardig vind. Maar het kan, dat staat er ook bij, nietwaar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.
Ik ga wel mee met de meute. Onmogelijk dat ze al 5 kinderen heeft. Op die leeftijd?
Kan ook per land verschillen. De mijne waren voornamelijk Pakistaans.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan prima dat we andere ervaringen hebben, zal misschien ook verschillen iets een andere achtergrond van gezin. Mijn ervaring door te spelen met leeftijdgenootjes vroeger in moslimgezinnen is dat de moeders wel echt streng zijn en echt de baas zijn over hun dochters ten minste. Maar als de man thuis kwam, was het alsof de koning binnen kwam en draaide alles om hem.
Sneu hè voor die meiden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:07 schreef Momo het volgende:
Een van die vriendinnetjes vroeger was van Syrische afkomst en die moest toen ze 18 werd trouwen met een veel oudere gast die haar ouders hadden geregeld. Ze lijkt trouwens veel op de dame uit de OP qua uiterlijk. Contact daarna helemaal verbroken, ze reageerde nergens meer op (of mocht dat niet dus). Maar zou niet onmogelijk zijn om 5 kinderen te hebben als dat bij deze dame misschien nog een paar jaar eerder was. Neem aan dat die vriendin van vroeger ook meteen aan de kinderen ging na trouwen.
Ja was gewoon een meid met VWO diploma uiteindelijk, die echt had kunnen breken met die oerconservatieve cultuur. En wou door naar tandarts opleiding. Maar denk dat het daar nooit van gekomen is... Ouders denk ik ook bewust iemand geregeld die veel ouder is en de macht heeft.quote:
Vroeger was mijn ervaring vooral met Syrische en Turkse achtergrond. Recent met Iraanse achtergrond, maar die lijken een stuk progressiever.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ook per land verschillen. De mijne waren voornamelijk Pakistaans.
Ik dacht al? Waar blijft die term....quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:02 schreef woxxel2 het volgende:
Het staat alleen op insta : stop femicide nu Nederland.
Gevlucht voor haar man met 5 kinderen.
Dat is eigenlijk ook de enige plek waar ik het las, dus misschien klopt t niet
https://www.instagram.com/p/DNGSujJou66/?igsh=ZGczcGdkNDI5c3Yy
Netjes he en dat voor een admi. En zo goed beargumenteerd ook 🤓quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik hier niet was. De vriendelijke, niet opbouwende posts
Het is mijn indruk dat Iranezen die hier naartoe vluchten dat doen omdat ze juist weinig op hebben met het conservatisme dat er oa in het thuisland is. Anders is dat bij een deel van de Syriers, van het gezin dat naast m'n ouders woont is heeft de vrouw iig echt helemaal niets te zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger was mijn ervaring vooral met Syrische en Turkse achtergrond. Recent met Iraanse achtergrond, maar die lijken een stuk progressiever.
Varken omschreef het signalement ook, ik zou in Syrië gaan zoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Jonge vrouw uit Almere nog altijd vermist, politie maakt naam verdachte bekend.
De politie heeft zondag de identiteit vrijgegeven van de man die verdacht wordt van betrokkenheid bij een vermissing in Almere. In die stad werd donderdagochtend een 24-jarige vrouw uit Syrië voor het laatst gezien.
Het gaat om de 34-jarige Omar A. [Alhamad, bron: Omroep Flevoland]
Signalement: stevig, kort, donker haar, licht tot licht getinte huidskleur. Hij heeft, net als de vrouw, de Syrische nationaliteit.
[ afbeelding ]
Mogelijk slachtoffer
De vrouw wordt nader beschreven als slank. Zij droeg op 7 augustus een zwarte djellaba met witte strepen aan de zijkant en witte danwel lichtkleurige sneakers. Ook van haar werd nieuw beeldmateriaal verspreid, net als van de auto waarin zij mogelijk is meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom posten ze niet gewoon de hele naam? Omar Alhamad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Jonge vrouw uit Almere nog altijd vermist, politie maakt naam verdachte bekend.
De politie heeft zondag de identiteit vrijgegeven van de man die verdacht wordt van betrokkenheid bij een vermissing in Almere. In die stad werd donderdagochtend een 24-jarige vrouw uit Syrië voor het laatst gezien.
Het gaat om de 34-jarige Omar A. [Alhamad, bron: Omroep Flevoland]
Signalement: stevig, kort, donker haar, licht tot licht getinte huidskleur. Hij heeft, net als de vrouw, de Syrische nationaliteit.
[ afbeelding ]
Mogelijk slachtoffer
De vrouw wordt nader beschreven als slank. Zij droeg op 7 augustus een zwarte djellaba met witte strepen aan de zijkant en witte danwel lichtkleurige sneakers. Ook van haar werd nieuw beeldmateriaal verspreid, net als van de auto waarin zij mogelijk is meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Verdachte: Omar Alhamad (34), stevig, kort, donker haar, licht tot lichtgetinte huidskleur, Syrisch
Nee. Varkens zijn lievquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Varken omschreef het signalement ook, ik zou in Syrië gaan zoeken.
Geen idee. Iets met privacy? DPG AD en Stentor bv heeft zijn gezicht voor het gemak geblurd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom posten ze niet gewoon de hele naam? Omar Alhamad.
Zelfs op politie.nl posten ze de volledige naam.
https://www.politie.nl/ur(...)toffer-misdrijf.html
[..]
In ieder geval iemand zonder werk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:44 schreef Momo het volgende:
En is die man, een broer, een neef, een kennis, een echtgenoot van haar? Of een onbekende...
Here we go again...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:02 schreef woxxel2 het volgende:
Gevlucht voor haar man met 5 kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ze in een opvang zat getuigt van het feit dat ze dat zelf niet meer zag zitten waarschijnlijk. Dat vergt ontzettend veel moed.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:00 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Naar de foto kijkend zie ik een prima broedkip voor de religie van de vrede.
Kan toch best? Vijf kinderen op je 24e is niet heel gangbaar, maar heel goed mogelijk en ken ook gewoon gevallen waar dat gebeurd is. Beetje jammer, zo'n post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
zeer zuinig met brandstofverbruikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
prima bakkies vooral de 1.9 td's
Dat het erop lijkt dat we wederom te maken hebben met een kerel die zijn ex als zijn bezit ziet.quote:
Ja, dat zoiezoquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat het erop lijkt dat we wederom te maken hebben met een kerel die zijn ex als zijn bezit ziet.
Nee, want ook voor hun is het strafbaar en als hij haar heeft vermoord en hij wordt gepakt wordt hij hier berecht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik zie aan de dode ogen van die vent en de kledingwijze van de dame al weer dat dit gewoon weer een gevalletje niet goed luisteren naar de man, broer, neef, vader is. En dan is de eer aangetast en moet je zo'n hoer natuurlijk gewoon ombrengen. Moeten we respect voor hebben toch?
Afschuwelijk slecht geschreven boek. Niet om aan te gluren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:42 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik stel voor dat we voor iedereen in Nederland het lezen van het boek "ik ga leven" van Lale Gül verplicht stellen. Geeft een mooi inkijkje in de complete achterlijkheid die nog welig tiert in het gros van dit soort allochtone contreien. Dan snap je ook precies waarom dit nog zo vaak gebeurt. Heb je een kut? Dan ben je alleen geschikt als broedkip/huisvrouw.
Aldus ons literair genie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Afschuwelijk slecht geschreven boek. Niet om aan te gluren.
Huh? Moet je zelf een bestseller auteur zijn om een ander boek kut te vinden?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Aldus ons literair genie.ook al vind je de schrijfstijl niet leuk. De boodschap in het boek is overduidelijk. We zitten met een compleet achterlijke parallele samenleving die nu niet verdwijnt en over 4 generaties in de toekomst ook nog niet.
Nee, maar als dat je enige bijdrage is mag je uitleggen wat je kut aan het boek vindt. De schrijfstijl? Dat kan. De inhoud? Dat kan ook. Maar alleen zeggen dat je een boek kut vindt is een weinig zinvolle bijdrage.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Huh? Moet je zelf een bestseller auteur zijn om een ander boek kut te vinden?
Het is inderdaad niet best qua schrijfstijl, maar ontzettend relevant en alleen maar relevanter aan het worden gezien wat ze allemaal over zich heen krijgt. Deze week nog drie bedreigers opgepakt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Afschuwelijk slecht geschreven boek. Niet om aan te gluren.
Je kan niet zo gemakkelijk iemand opsluiten. Dat is op zich terecht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:07 schreef woxxel2 het volgende:
Waarom worden die mannen eigenlijk niet meteen opgepakt op t moment dat een vrouw onder moet duiken.
Omdat er dan nog steeds niet echt iets gebeurd is. Vaak staat er tegen die tijd wel een melding op het woonadres van het stel met een waslijst van eraan hangende incidenten waardoor de politie weet dat ze er extra snel moeten zijn bij een noodoproep. Ook is de vrouw in principe dan veilig op haar nieuwe, geheime locatie dus dan lijkt de druk er even af.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:07 schreef woxxel2 het volgende:
Waarom worden die mannen eigenlijk niet meteen opgepakt op t moment dat een vrouw onder moet duiken.
Dan zal je eerst bewijs aan moeten leveren, denk ik. Als er sprake is geweest van mishandeling e.d.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:07 schreef woxxel2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HvN
De verdachte die wordt gezocht in verband met de vermissing van de 24-jarige jonge vrouw in Almere, is haar partner. Dat bevestigt Oranje Huis in Amsterdam aan Hart van Nederland.
Oranje Huis is onderdeel van Blijf Groep, een organisatie die slachtoffers van huiselijk geweld helpt. Oranje Huis in Amsterdam laat weten dat ze de vrouw kennen. Of ze ook in de opvang verbleef vóór de vermissing, kan de instantie niet bevestigen.
[ Bericht 40% gewijzigd door Kim-Holland op 11-08-2025 20:18:43 ]
Hij had een inreisverbod staat een paar post eerderquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer een stuk schorem hier binnen gehaald wat we beter daar hadden kunnen laten.
Rinse and repeat.
FOK Zoekteam Zipportal & @Nober gaan hier geen tijd insteken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach ach ach wat halen we toch een rotzooi binnen. Syriers 🤮🤮🤮
Ze hebben een locatie, auto, idioot en hoezo kunnen ze haar niet traceren? Ook niet via zijn bankgegevens?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De 24-jarige Syrische vrouw, die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een inwoner van Almere. Dat zegt woordvoerder Ellemijn Pinkse van politie Midden-Nederland.
De vrouw stapte vorige week donderdag rond 10.00 uur vermoedelijk in de auto van de 34-jarige Omar Alhamad. "Maar we weten eigenlijk ook niet zeker of ze in de auto is gestapt, dus elke informatie is welkom," zegt Ellemijn Pinkse van politie Midden-Nederland.
De politie wil op dit moment niet veel details geven over de identiteit van de vrouw, zoals haar naam of woonwijk.
"Het is mogelijk dat we later in het onderzoek meer informatie delen, maar om haar te beschermen doen we dat nu niet", aldus de woordvoerder.
Bron; Omroep Flevoland
Het zou me niet eens meer verbazen als later blijkt dat dat inderdaad gewoon door is blijven tikken ondanks alle commotie. Tegenwoordig moet je nergens meer van opkijken. Markeer deze post voor later, ik heb het vandaag hier getypt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Die idioot is nu onderweg naar huis in de veronderstelling dat die in Syrië straks 5x kindertoeslag en 5x kinderen kindgebonden budget kan opstrijken.
Een inreisverbod omzeilen is toch niet zo moeilijk?quote:Opmerkelijk is dat een man met dezelfde naam en hetzelfde geboortejaar als Alhamad op 12 maart 2024 een inreisverbod van twee jaar voor Nederland kreeg opgelegd van de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid. Volgens de officiële bekendmaking in de Staatscourant verliet hij toen de Europese Unie.
Politie hoopt op camerabeelden
Of de man desondanks erin was geslaagd Nederland opnieuw binnen te komen is een belangrijke vraag - en dan ook hoe hem dat lukte.
Het lijkt mij niet dat toeslagen hier het grootste probleem is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben een locatie, auto, idioot en hoezo kunnen ze haar niet traceren? Ook niet via zijn bankgegevens?
Zij en die idioot hebben toch mobiele telefoons en we hebben rond Almere een compleet camera systeem.
De politie weet ondertussen toch waar ze vandaan komen uit Syrië dus ze hadden hem toch kunnen opvangen in de afgelopen dagen?
Die idioot is nu onderweg naar huis in de veronderstelling dat die in Syrië straks 5x kindertoeslag en 5x kinderen kindgebonden budget kan opstrijken.
Nederland moet per direct de kids uit de familie halen. En de toeslagen en uitkeringen stopzetten.
Mij ook niet, waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat toeslagen hier het grootste probleem is.
Ik vind het wat bijzonder om hierover te speculeren terwijl het leven van iemand op het spel staat. That’s all.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mij ook niet, waar zeg ik dat dan?
De ANPR cameras zullen vast ook wel aanslaan op het kenteken van zijn auto, maar het is niet zeker of hij die auto gebruikt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben een locatie, auto, idioot en hoezo kunnen ze haar niet traceren? Ook niet via zijn bankgegevens?
Zij en die idioot hebben toch mobiele telefoons en we hebben rond Almere een compleet camera systeem.
De politie weet ondertussen toch waar ze vandaan komen uit Syrië dus ze hadden hem toch kunnen opvangen in de afgelopen dagen?
Nederland moet per direct de kids uit de familie halen. En de toeslagen en uitkeringen stopzetten.
Misschien was hij gewapend?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo jammer dat ze het niet op een lopen heeft kunnen zetten bij de AH. Die idioot ziet er niet uit alsof hij conditie heeft.
Ja, dit lijkt wel een Ryan-achtige situatie waarbij er straks een lichaam ergens in een kanaal oid wordt gevonden en de dader terug naar een ver buitenland is gegaan. Arme vrouw.quote:Volgens ingewijden tegen De Telegraaf is hij het land mogelijk allang ontvlucht, en houdt de politie er rekening mee dat de vrouw gedood is.
Het is echt net of een dergelijke, lastig te handhaven maatregel geen indruk maakt op iemand die maling heeft aan verboden en straffen he....quote:Of de man desondanks erin was geslaagd Nederland opnieuw binnen te komen is een belangrijke vraag - en dan ook hoe hem dat lukte.
Of ontvoerd naar Syrië.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk is die idioot alweer naar Syrië gegaan.
Daar kan hij trots vertellen wat hij met haar heeft gedaan en zal hij er nog lof voor krijgen ook, hier zou hij de cel in gaan.
Lafbek. Hopelijk pakken ze hem ooit nog.
Dat ze door hem om het leven is gebracht, is nu vrijwel zeker.
La Illah illah Allah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Daar kan hij trots vertellen wat hij met haar heeft gedaan en zal hij er nog lof voor krijgen ook, hier zou hij de cel in gaan.
Lijkt me teveel moeite. Een autoreis naar Syrië is echt een hele lange reis. Plus dat ik ergens gelezen had dat je bij Turkije niet met de auto de grens over kan naar Syrië (geen idee of dat inmiddels is opgeheven). Hij zal wel de grens over zijn, misschien ondergedoken in het buitenland. Deze lui zitten kris kras verspreid door Europa en ze dekken elkaar allemaal.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lijkt me teveel moeite. Een autoreis naar Syrië is echt een hele lange reis. Plus dat ik ergens gelezen had dat je bij Turkije niet met de auto de grens over kan naar Syrië (geen idee of dat inmiddels is opgeheven). Hij zal wel de grens over zijn, misschien ondergedoken in het buitenland. Deze lui zitten kris kras verspreid door Europa en ze dekken elkaar allemaal.
Ik vindt het geen probleem om etnisch te profileren. Volledig op basis van statistieken. Dus mocht je volgende keer hulp nodig hebben, geef een gil. Ik doe het graag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef ZarB het volgende:
Die man is bad news. Ik wil niet etnisch profileren maar doe het toch.
Zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk eerder in Duitsland inderdaad.
Zou wel van hetzelfde soort zijn als die vader van Ryan...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, niet echt.quote:
Ik vond het ook wel vreemd dat haar naam nergens genoemd wordt, zelfs niet bij de post die die politie verspreid. Misschien heeft het met haar situatie te maken en zoveel mogelijk anonimiteit? Al is dat niet heel aannemelijk als haar gezicht goed te zien is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Niemand weet wie de vrouw is, ze mag zelfs geen naam hebben. Ze weten niet eens of ze in de auto is gestapt, en dat met het hele land vol camera' s.
En dan die overdreven privacy regeltjes ook altijd, zelfs als ze vermoeden dat ze niet meer leeft.
Over de open grenzen zonder enige controle zal ik het maar niet hebben...
Alles kan, maar gezien de grote zorgen van de politie lijkt het me niet onredelijk om te veronderstellen dat deze mevrouw niet uit vrije wil verdwenen is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:26 schreef Gia het volgende:
Maarrr, kan het niet zo zijn dat ze haar 'ex' partner tegenkwam, een 'goed gesprek' hadden en ze samen op vakantie zijn naar Syrië?
Misschien met net zoveel vrije wil als ze haar hoofddoekje draagt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alles kan, maar gezien de grote zorgen van de politie lijkt het me niet onredelijk om te veronderstellen dat deze mevrouw niet uit vrije wil verdwenen is.
Misschien doet de familie vanwege mogelijke schande ook liever alsof ze niet meer bestaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Opvallend is dat haar familie geen oproepen plaatst, dat doen instanties.
Een user zei al dat er een “blijf van mijn lijf” huis in de buurt zat…
En onze instanties hebben dus weer gefaald, of mevrouw voelde zich veilig genoeg. Ik ben benieuwd of we er überhaupt nog wat over gaan horen.
Logischerwijs doen ze een check en krijg je onderzoeken, maken of hebben ze DNA en vingerafdrukken en gebitgegevens, indien ze iemand kwijtraken, zoals nu.
Maar het was toch zo onveilig in Syrie? Hoe kan dat nou.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, dan zal er wel voldoende aanleiding zijn om te denken dat ie haar gedood heeft en daar het lichaam gedumpt heeft he. RIP. Hopelijk kunnen ze die klootzak nog pakken en zit ie niet allang weer in Syrie.
Treurig, maar de inmiddels te verwachten uitkomst helaas. Dan heeft ie haar dus waarschijnlijk meegenomen en ietsje verderop (meteen?) gedood?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
-- Lichaam van vermiste Syrische vrouw (24) gevonden bij bos in Almere [AD]
-- In de zaak van de 24-jarige vermiste Syrische vrouw uit Almere die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een lichaam gevonden. Dat meldt de politie zojuist. Zij zegt sterke vermoedens te hebben dat het om de vrouw gaat. Naar de 34-jarige man wordt nog steeds gezocht.
De politie kreeg om 12.00 uur vanmiddag een melding van een oplettende omstander. Daarop werd opgeschaald en is de politie gaan zoeken in de bosjes aldaar. De politie laat weten een sterk vermoeden te hebben dat het om een misdrijf gaat. rtl.nl
Meteen om het leven gebracht is nog niet bekend. Zelf denk ik van wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Treurig, maar de inmiddels te verwachten uitkomst helaas. Dan heeft ie haar dus waarschijnlijk meegenomen en ietsje verderop (meteen?) gedood?
De oven in.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:54 schreef Momo het volgende:
Triest, hopelijk pakken ze die pisvlek van een man ....
GVDquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
-- In de zaak van de 24-jarige vermiste Syrische vrouw uit Almere die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een lichaam gevonden. Dat meldt de politie zojuist. Zij zegt sterke vermoedens te hebben dat het om de vrouw gaat. Naar de 34-jarige man wordt nog steeds gezocht.
De politie kreeg om 12.00 uur vanmiddag een melding van een oplettende omstander. Daarop werd opgeschaald en is de politie gaan zoeken in de bosjes aldaar. De politie laat weten een sterk vermoeden te hebben dat het om een misdrijf gaat. rtl.nl
Nu is het daar voor hem toch veiliger dan hier en dat is op zijn zachtst gezegd inderdaad verdacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar het was toch zo onveilig in Syrie? Hoe kan dat nou.
Hopelijk bij haar familie ...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:01 schreef Momo het volgende:
Wat zal er gebeuren met haar 5 kinderen en waar zijn die uberhaupt nu?
Triest weer. Klootzak. Arme vrouw.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
De vraag is, zou hij zo'n lange autoreis aandurven. Stel dat ze al vrij snel gevonden was/is en Nederland vaardigt een internationaal opsporingsbevel uit dan denk ik dat het risico te groot is om zo ver te reizen. Of hij moet onderweg de kentekens vervangen ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Triest weer. Klootzak. Arme vrouw.
Hopelijk een opsporingsbevel voor Duitsland voor dit stuk afval.
Als hij in Syrië zit ondertussen, zal hij wel niet meer worden gevonden.
Het is de vader van dat Syrische meisje toch ook gelukt nadat ze was vermoord?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De vraag is, zou hij zo'n lange autoreis aandurven. Stel dat ze al vrij snel gevonden was/is en Nederland vaardigt een internationaal opsporingsbevel uit dan denk ik dat het risico te groot is om zo ver te reizen. Of hij moet onderweg de kentekens vervangen ofzo.
Ah geen idee? Denk ik dat ik dat verhaal gemist heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is de vader van dat Syrische meisje toch ook gelukt nadat ze was vermoord?
https://www.omropfryslan.(...)arige-ryan-uit-jourequote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah geen idee? Denk ik dat ik dat verhaal gemist heb.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
GVD![]()
![]()
Alle vooroordelen worden weer bevestigd .....
Tsja, in dezen is religie geen rode draad. Dus laten we het toch maar houden op: walgelijke kerel. Dat hij een pijnlijke dood mag sterven.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:49 schreef superniger het volgende:
Heel triest.
Walgelijke religie.
Ik denk niet dat ze het lichaam gezien hebben, maar geroken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ja, ben wel bekend met dat gebied. Nog een mazzel dat iemand het lichaam blijkbaar heeft zien liggen, want er zijn daar voldoende goede verstopplaatsen.
Tja, wat betreft de achtergrond verbaast het me niet op basis van mijn eigen ervaring met die wereld.
Er staat in het artikel van het AD dat een oplettende voorbijganger haar heeft gevonden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het lichaam gezien hebben, maar geroken.
Ja precies: hoewel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk bij haar familie ...
Hoewel ...
Dan kan hij hem naast diegene die hij al heeft hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:57 schreef Aberkullie het volgende:
Nou dan zal hij nu wel een inreisverbod krijgen
quote:Bij de datalek bij het laboratorium Clinical Diagnostics zijn ook de gegevens van vrouwen uit blijf-van-mijn-lijfhuizen gelekt, blijkt uit informatie van RTL Nieuws. Deze informatie is zeer gevoelig, gezien het mensen betreft die op een anonieme en ‘veilige’ plek leven na een geschiedenis met ernstig huiselijk geweld of bedreigingen.
Niet alleen de namen en burgerservicenummers van de gedupeerden liggen bij de cybercriminelen, ook het adres van hun opvanglocatie is bekend. De gegevens zouden tijdelijk op het dark web hebben gestaan. Dat werd offline gehaald nadat het Rijswijkse lab een som losgeld betaalde. De betreffende opvanglocaties bevestigen dat de vrouwen inderdaad op die adressen hebben gewoond.
Vind het ook raar dat haar naam niet wordt genoemd. Kan daar ook geen reden voor bedenkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Vreemd dat ze geen naam heeft.
Haar naam is Bouchra naam gaat rond op Twitter (X)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat haar naam niet wordt genoemd. Kan daar ook geen reden voor bedenken
Jeetje, heb je er ooit aan gedacht om rechercheur bij de politie te worden. Talentje hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb de indruk dat het alleen vanuit instanties is dat ze als vermist beschouwd wordt. En ja, de politie doet dit niet lichtvaardig.
Maarrr, kan het niet zo zijn dat ze haar 'ex' partner tegenkwam, een 'goed gesprek' hadden en ze samen op vakantie zijn naar Syrië?
Uiteraard is dat dan dom van haar, maar mensen mogen domme fouten maken en vertrekken met onbekende bestemming wanneer ze willen.
Ik denk eerder dat hij haar heeft meegenomen naar Syrië, dan dat hij haar vermoord heeft.
Cultuur wel. En die is ook op veel vlakken achterlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, in dezen is religie geen rode draad. Dus laten we het toch maar houden op: walgelijke kerel. Dat hij een pijnlijke dood mag sterven.
Gadverdamme, wat erg. Normaal is het al een inbreuk als je gegevens op straat liggen maar nu is het ronduit gevaarlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef kitano het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ensbelang~a0b39a0fb/
[..]
Als je nu probeert grappig te doen in een topic waar net bekend is geworden dat een vrouw is overleden door een misdrijf heb je ook wel een talentje hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het niet zijn ex partner? Dus zij is waarschijnlijk gevlucht specifiek voor hem, en eventueel nog andere familie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:26 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe die man zo vrij kon rondlopen.
Ze zat al in een blijf van m'n lijf huis. Dat zal om mishandeling zijn geweest. Hij krijgt dan alleen maar een inrijverbod.
Dat ze al meteen dachten aan een misdrijf betekent dat ze al wisten waar hij toe in staat was.
Hij gaat nu gewoon door naar de volgende.
Ik hoop dat ie s gepakt gaat worden voor belastingontduiken of zo, dan zal ie pas echt z'n straf krijgen
quote:De politie heeft donderdag een lichaam gevonden in Almere. Zij heeft "sterke vermoedens" dat het om het lichaam van een Syrische vrouw gaat die sinds een week wordt vermist.
Het lichaam werd aangetroffen in het bos in de buurt van parkeerplaats De Kiem. De politie voerde daar sinds donderdagmiddag een onderzoek uit na een tip van een voorbijganger. De politie gaat het lichaam identificeren, maar verwacht niet dat donderdagavond nog duidelijk wordt of het om de vermiste vrouw gaat.
De 24-jarige vrouw uit Almere werd vorige week donderdag voor het laatst gezien bij een supermarkt in Almere. De Kiem ligt ongeveer 1,5 kilometer van die supermarkt af.
De politie vreesde vorige week al dat de 24-jarige vrouw slachtoffer was geworden van een ernstig misdrijf. Daarom deelde de politie de identiteit van de vrouw en die van een 34-jarige Syriër die wordt verdacht van betrokkenheid bij het misdrijf. Het slachtoffer stapte vermoedelijk bij hem in de auto. De 34-jarige man is nog niet gevonden.
Ik had ergens gelezen dat hij hier illegaal was, kweet niet meer waar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een pareltjes worden er toch dit land binnen gelaten.![]()
Is dit nou die geweldige multiculturele samenleving waar we hier in Nederland aan moeten gaan wennen? Godver.
Ik ben zelf kritisch genoeg aangaande de religie en het importeren van mensen die een cultuur hebben die onverenigbaar is met onze rechtsstaat. Dit is alleen niet het onderwerp om dat erbij te betrekken vind ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cultuur wel. En die is ook op veel vlakken achterlijk.
Je hebt toch niks te verbergen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef kitano het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ensbelang~a0b39a0fb/
[..]
Bizar dat je het nog even gaat bevestigen, schaar je achter de privacy dan wel AVG stelletje idioten.quote:De betreffende opvanglocaties bevestigen dat de vrouwen inderdaad op die adressen hebben gewoond.
Waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Haar naam is Bouchra naam gaat rond op Twitter (X)
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:20 schreef Hoppahop het volgende:
Is er al een protest tegen femicide?
Zeg dat je een gefrustreerde vrijgezel bent zonder te zeggen dat je een gefrustreerde vrijgezel bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef Hoppahop het volgende:
Laat mij raden? De dader, een syrische vluchteling, zit weer in Syrië?
De hypocriete Groenlinks vrouwen houden nu hun mond dicht over femicide? Want dit is eerwraak.
Mocht de dader überhaupt voor de rechter komen dan houdt de rechter rekening met de achtergrond van de dader?
Gooi aub de grenzen dicht voor dit soort menselijk afval met hún achterlijke cultuur.
Hoe moeten wij dat weten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dan heeft ie haar dus waarschijnlijk meegenomen en ietsje verderop (meteen?) gedood?
Dan ben je niet de slimste thuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat haar naam niet wordt genoemd. Kan daar ook geen reden voor bedenken
Dit zijn niet eens stomme vragen. Waarom reageer je zo fel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat je een gefrustreerde vrijgezel bent zonder te zeggen dat je een gefrustreerde vrijgezel bent.
Sneuneus.
Dit is wel een stomme vraag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dit zijn niet eens stomme vragen. Waarom reageer je zo fel?
Weet je wat mij frustreert? Die hele achterlijke islam cultuur en de vrouwen die daar het slachtoffer van worden en zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit is wel een stomme vraag.
De reden dat ik zo fel reageer is omdat ook dit topic weer grossiert in het gebrek aan denkniveau van de gemiddelde Nederlander. Dat frustreet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit is wel een stomme vraag.
De reden dat ik zo fel reageer is omdat ook dit topic weer grossiert in het gebrek aan denkniveau van de gemiddelde Nederlander. Dat frustreet.
Ja vind ik ook irritant. Wat ga je eraan doen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Weet je wat mij frustreert? Die hele achterlijke islam cultuur en de vrouwen die daar het slachtoffer van worden en zijn.
Meneer heeft recht op privacyquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed idee wel ja om zijn hoofd te blurren.
Ohja gelukkig doen alleen moslims dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Weet je wat mij frustreert? Die hele achterlijke islam cultuur en de vrouwen die daar het slachtoffer van worden en zijn.
Gevalletje luiheid bij het AD: dat doen ze omdat het te lastig voor ze is om de foto weg te halen als blijkt dat hij helemaal de dader niet is o.i.d. In plaats van dat ze linken naar het politiebericht die dat wél goed bijhouden, plaatsen ze maar een geblurde foto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed idee wel ja om zijn hoofd te blurren.
Waarom heb jij eigenlijk een naam. Wat is daar de toegevoegde waarde van?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dan ben je niet de slimste thuis.
Wat is de toegevoegde waarde van het delen van een naam?
Niet om de boel te bagatelliseren, maar in het verleden hebben ook Nederlandse mannen hun vrouw vermoord. Het gebeurt overal. Misschien met hele andere redenen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
In de zin van dat er gestoorde gekken zijn? Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet om de boel te bagatelliseren, maar in het verleden hebben ook Nederlandse mannen hun vrouw vermoord. Het gebeurt overal. Misschien met hele andere redenen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.
Wat maakt het uit, eigenlijk, het erft over en er is een correlatie met mensen uit bepaalde gebieden. En er is ook een correlatie met islam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
In (zwaar) christelijke kringen krijgen vrouwen ook te maken met onderdrukking en wie weet wat zich nog misschien binnendeurs afspeelt. Ik denk dat het niet ligt aan de religie, wel aan de mannen die de religie zo verdraaien zodat ze hun dominante lusten op een vrouw kunnen botvieren.
Werk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
In Syrie is dit normaal. Omar zou daar komende maandag even in het zonnetje gezet worden tijdens een koffie momentje met de mannen op het werk.
Want?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat je een gefrustreerde vrijgezel bent zonder te zeggen dat je een gefrustreerde vrijgezel bent.
Sneuneus.
quote:Hoe vaak komt eergerelateerd geweld voor?
De politie registreerde in 2022 594 complexe zaken waarbij mogelijk sprake was van eergerelateerd geweld. Er waren zeven dodelijke slachtoffers te betreuren. De politie vermoedt dat het aantal incidenten nog hoger is, omdat een groot aantal zaken niet wordt gemeld. Dit vanwege de angst om deze gevoelige problematiek bij de politie openbaar te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |