abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218484686
Als ze zo alleen over straat liep doet mij vermoeden dat ze zich veilig waande. Wie weet heeft die kerel wel gelogen dat hij elders was maar in werkelijkheid was hij daar aan het wachten om toe te slaan ;(
pi_218492540
Nog updates?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218492586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog updates?
Nee, niet echt.

De politie heeft meerdere tips gekregen in de zoektocht naar een 24-jarige vrouw uit Almere die sinds donderdag wordt vermist. Maar die hebben nog niet geleid tot het vinden van de vrouw of de verdachte. [omroep Flevoland]

Kort interview met Shirin Musa van Femmes for Freedom
https://www.hartvannederl(...)-steeds-niet-terecht
pi_218494278
Ja hij dacht dus duidelijk dat ze zijn bezit is, hij heeft veel geld betaald voor haar.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 14:19:02 #130
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_218494380
Hij heeft haar waarschijnlijk uit haar lijden verlost door haar uit Almere te halen
Ik ben inmiddels overleden
pi_218499365
Opvallend is dat haar familie geen oproepen plaatst, dat doen instanties.
Een user zei al dat er een “blijf van mijn lijf” huis in de buurt zat…

En onze instanties hebben dus weer gefaald, of mevrouw voelde zich veilig genoeg. Ik ben benieuwd of we er überhaupt nog wat over gaan horen.

Logischerwijs doen ze een check en krijg je onderzoeken, maken of hebben ze DNA en vingerafdrukken en gebitgegevens, indien ze iemand kwijtraken, zoals nu.
pi_218499592
Niemand weet wie de vrouw is, ze mag zelfs geen naam hebben. Ze weten niet eens of ze in de auto is gestapt, en dat met het hele land vol camera' s.
En dan die overdreven privacy regeltjes ook altijd, zelfs als ze vermoeden dat ze niet meer leeft.
Over de open grenzen zonder enige controle zal ik het maar niet hebben...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2025 06:51:18 ]
pi_218501086
quote:
18s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 06:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Niemand weet wie de vrouw is, ze mag zelfs geen naam hebben. Ze weten niet eens of ze in de auto is gestapt, en dat met het hele land vol camera' s.
En dan die overdreven privacy regeltjes ook altijd, zelfs als ze vermoeden dat ze niet meer leeft.
Over de open grenzen zonder enige controle zal ik het maar niet hebben...
Ik vond het ook wel vreemd dat haar naam nergens genoemd wordt, zelfs niet bij de post die die politie verspreid. Misschien heeft het met haar situatie te maken en zoveel mogelijk anonimiteit? Al is dat niet heel aannemelijk als haar gezicht goed te zien is.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:26:36 #134
3542 Gia
User under construction
pi_218502008
Ik heb de indruk dat het alleen vanuit instanties is dat ze als vermist beschouwd wordt. En ja, de politie doet dit niet lichtvaardig.

Maarrr, kan het niet zo zijn dat ze haar 'ex' partner tegenkwam, een 'goed gesprek' hadden en ze samen op vakantie zijn naar Syrië?
Uiteraard is dat dan dom van haar, maar mensen mogen domme fouten maken en vertrekken met onbekende bestemming wanneer ze willen.

Ik denk eerder dat hij haar heeft meegenomen naar Syrië, dan dat hij haar vermoord heeft.
pi_218502022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:26 schreef Gia het volgende:

Maarrr, kan het niet zo zijn dat ze haar 'ex' partner tegenkwam, een 'goed gesprek' hadden en ze samen op vakantie zijn naar Syrië?

Alles kan, maar gezien de grote zorgen van de politie lijkt het me niet onredelijk om te veronderstellen dat deze mevrouw niet uit vrije wil verdwenen is.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:36:36 #136
3542 Gia
User under construction
pi_218502074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Alles kan, maar gezien de grote zorgen van de politie lijkt het me niet onredelijk om te veronderstellen dat deze mevrouw niet uit vrije wil verdwenen is.
Misschien met net zoveel vrije wil als ze haar hoofddoekje draagt.
Want er is geen dwang in de islam, toch?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:53:59 #137
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218502805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Opvallend is dat haar familie geen oproepen plaatst, dat doen instanties.
Een user zei al dat er een “blijf van mijn lijf” huis in de buurt zat…

En onze instanties hebben dus weer gefaald, of mevrouw voelde zich veilig genoeg. Ik ben benieuwd of we er überhaupt nog wat over gaan horen.

Logischerwijs doen ze een check en krijg je onderzoeken, maken of hebben ze DNA en vingerafdrukken en gebitgegevens, indien ze iemand kwijtraken, zoals nu.
Misschien doet de familie vanwege mogelijke schande ook liever alsof ze niet meer bestaat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_218503685
Uitgebreid politieonderzoek in Almere: groot gebied rond bos afgezet.

Ben aan het zoeken naar een leesbare bron. Het zou gaan om deze zaak.
Wel is er een premium artikel van AD en Stentor.

Groot politieonderzoek in Almere: politie heeft nieuws over vermiste Syrische vrouw (24)
De politie Midden-Nederland houdt om 17.30 uur een persmoment op het Homeruspad in Almere. Onderwerp is de vermiste Syrische vrouw uit Almere.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2025 17:13:54 ]
pi_218503711
Nou, dan zal er wel voldoende aanleiding zijn om te denken dat ie haar gedood heeft en daar het lichaam gedumpt heeft he. RIP. Hopelijk kunnen ze die klootzak nog pakken en zit ie niet allang weer in Syrie.
pi_218503754
pi_218503757
quote:
Ojee. Waar is dit?
pi_218503773
Is er al een protest tegen femicide?
pi_218503776
Politieonderzoek bij parkeerplaats Almere in zaak vermiste vrouw.

De politie is donderdag aan het einde van de middag bezig met een groot onderzoek rond parkeerplaats De Kiem in Almere, bevestigt een woordvoerder van de politie na berichtgeving door Omroep Flevoland.

Het onderzoek heeft te maken met de sinds vorige week vermiste Syrische vrouw die in Almere woont. Meer dan dat kan de woordvoerder nog niet over het onderzoek zeggen. Rond 17.30 uur is er op het nabijgelegen Homeruspad een persmoment waarop meer informatie wordt gedeeld.
Korte video van omgeving https://www.hartvannederl(...)-zaak-vermiste-vrouw

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2025 17:21:53 ]
pi_218503815
Laat mij raden? De dader, een syrische vluchteling, zit weer in Syrië?

De hypocriete Groenlinks vrouwen houden nu hun mond dicht over femicide? Want dit is eerwraak.

Mocht de dader überhaupt voor de rechter komen dan houdt de rechter rekening met de achtergrond van de dader?

Gooi aub de grenzen dicht voor dit soort menselijk afval met hún achterlijke cultuur.
pi_218503992
-- Lichaam van vermiste Syrische vrouw (24) gevonden bij bos in Almere [AD]

-- In de zaak van de 24-jarige vermiste Syrische vrouw uit Almere die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een lichaam gevonden. Dat meldt de politie zojuist. Zij zegt sterke vermoedens te hebben dat het om de vrouw gaat. Naar de 34-jarige man wordt nog steeds gezocht.

De politie kreeg om 12.00 uur vanmiddag een melding van een oplettende omstander. Daarop werd opgeschaald en is de politie gaan zoeken in de bosjes aldaar. De politie laat weten een sterk vermoeden te hebben dat het om een misdrijf gaat. rtl.nl

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2025 17:47:20 ]
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:48:41 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218504045
quote:
15s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, dan zal er wel voldoende aanleiding zijn om te denken dat ie haar gedood heeft en daar het lichaam gedumpt heeft he. RIP. Hopelijk kunnen ze die klootzak nog pakken en zit ie niet allang weer in Syrie.
Maar het was toch zo onveilig in Syrie? Hoe kan dat nou.
pi_218504053
quote:
Ach wat triest weer
pi_218504058
quote:
9s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
-- Lichaam van vermiste Syrische vrouw (24) gevonden bij bos in Almere [AD]

-- In de zaak van de 24-jarige vermiste Syrische vrouw uit Almere die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een lichaam gevonden. Dat meldt de politie zojuist. Zij zegt sterke vermoedens te hebben dat het om de vrouw gaat. Naar de 34-jarige man wordt nog steeds gezocht.

De politie kreeg om 12.00 uur vanmiddag een melding van een oplettende omstander. Daarop werd opgeschaald en is de politie gaan zoeken in de bosjes aldaar. De politie laat weten een sterk vermoeden te hebben dat het om een misdrijf gaat. rtl.nl
Treurig, maar de inmiddels te verwachten uitkomst helaas. Dan heeft ie haar dus waarschijnlijk meegenomen en ietsje verderop (meteen?) gedood?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:54:29 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218504078
Triest, hopelijk pakken ze die pisvlek van een man ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')