Ik vindt het geen probleem om etnisch te profileren. Volledig op basis van statistieken. Dus mocht je volgende keer hulp nodig hebben, geef een gil. Ik doe het graag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef ZarB het volgende:
Die man is bad news. Ik wil niet etnisch profileren maar doe het toch.
Zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk eerder in Duitsland inderdaad.
Zou wel van hetzelfde soort zijn als die vader van Ryan...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk is die idioot alweer naar Syrië gegaan.
Daar kan hij trots vertellen wat hij met haar heeft gedaan en zal hij er nog lof voor krijgen ook, hier zou hij de cel in gaan.
Lafbek. Hopelijk pakken ze hem ooit nog.
Dat ze door hem om het leven is gebracht, is nu vrijwel zeker.
Nee, niet echt.quote:
Ik vond het ook wel vreemd dat haar naam nergens genoemd wordt, zelfs niet bij de post die die politie verspreid. Misschien heeft het met haar situatie te maken en zoveel mogelijk anonimiteit? Al is dat niet heel aannemelijk als haar gezicht goed te zien is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Niemand weet wie de vrouw is, ze mag zelfs geen naam hebben. Ze weten niet eens of ze in de auto is gestapt, en dat met het hele land vol camera' s.
En dan die overdreven privacy regeltjes ook altijd, zelfs als ze vermoeden dat ze niet meer leeft.
Over de open grenzen zonder enige controle zal ik het maar niet hebben...
Alles kan, maar gezien de grote zorgen van de politie lijkt het me niet onredelijk om te veronderstellen dat deze mevrouw niet uit vrije wil verdwenen is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:26 schreef Gia het volgende:
Maarrr, kan het niet zo zijn dat ze haar 'ex' partner tegenkwam, een 'goed gesprek' hadden en ze samen op vakantie zijn naar Syrië?
Misschien met net zoveel vrije wil als ze haar hoofddoekje draagt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alles kan, maar gezien de grote zorgen van de politie lijkt het me niet onredelijk om te veronderstellen dat deze mevrouw niet uit vrije wil verdwenen is.
Misschien doet de familie vanwege mogelijke schande ook liever alsof ze niet meer bestaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Opvallend is dat haar familie geen oproepen plaatst, dat doen instanties.
Een user zei al dat er een “blijf van mijn lijf” huis in de buurt zat…
En onze instanties hebben dus weer gefaald, of mevrouw voelde zich veilig genoeg. Ik ben benieuwd of we er überhaupt nog wat over gaan horen.
Logischerwijs doen ze een check en krijg je onderzoeken, maken of hebben ze DNA en vingerafdrukken en gebitgegevens, indien ze iemand kwijtraken, zoals nu.
Maar het was toch zo onveilig in Syrie? Hoe kan dat nou.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, dan zal er wel voldoende aanleiding zijn om te denken dat ie haar gedood heeft en daar het lichaam gedumpt heeft he. RIP. Hopelijk kunnen ze die klootzak nog pakken en zit ie niet allang weer in Syrie.
Treurig, maar de inmiddels te verwachten uitkomst helaas. Dan heeft ie haar dus waarschijnlijk meegenomen en ietsje verderop (meteen?) gedood?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
-- Lichaam van vermiste Syrische vrouw (24) gevonden bij bos in Almere [AD]
-- In de zaak van de 24-jarige vermiste Syrische vrouw uit Almere die sinds vorige week donderdag wordt vermist, is een lichaam gevonden. Dat meldt de politie zojuist. Zij zegt sterke vermoedens te hebben dat het om de vrouw gaat. Naar de 34-jarige man wordt nog steeds gezocht.
De politie kreeg om 12.00 uur vanmiddag een melding van een oplettende omstander. Daarop werd opgeschaald en is de politie gaan zoeken in de bosjes aldaar. De politie laat weten een sterk vermoeden te hebben dat het om een misdrijf gaat. rtl.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |