Daar komt ie niet ver mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:09 schreef Kim-Holland het volgende:
De man rijdt normaal gesproken in een grijze Peugeot, type 307SW
Helder. Het was met alleen de foto’s nogal verwarrend.quote:Ze is vermoedelijk rond 10.00 uur in een auto gestapt bij een man, die op de rechter foto te zien is. De vrouw zelf staat op de linker foto.
No shit Sherlockquote:Ze is vermoedelijk rond 10.00 uur in een auto gestapt bij een man, die op de rechter foto te zien is. De vrouw zelf staat op de linker foto.
Sluit de combinatie neef + echtgenoot ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:44 schreef Momo het volgende:
En is die man, een broer, een neef, een kennis, een echtgenoot van haar? Of een onbekende...
Ze is wel zelf bij hem in de auto gestapt. (Volgens de politie).quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Het is volgens politiewoordvoerder Wim Hoonhout vrij uitzonderlijk dat al zo snel foto's worden gedeeld. "Dat geeft aan dat we echt sterke aanwijzingen hebben dat er sprake is van een misdrijf. Het kan dan gaan om wederrechtelijke vrijheidsberoving tot het ergste scenario, een levensdelict", legt Hoonhout uit.
"In deze fase van het onderzoek plaatsen we alleen de foto's, maar ik sluit niet uit dat in een volgend stadium ook de naam volgt."
Bron: Omroep Flevoland
welke kinderen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:38 schreef woxxel2 het volgende:
Zijn de kinderen in de opvang achter gebleven?
waar las je dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik las dat ze een aantal kinderen heeft.
Ik ben aan het zoeken naar de linkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:44 schreef maily het volgende:
[..]
waar las je dat?
staat namelijk niet in de OP
Goed mogelijk dat dit het geval is..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:29 schreef woxxel2 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DNGSujJou66/?igsh=ZGczcGdkNDI5c3Yy
In de reacties hebben ze een update geplaatst waar dat in staat
Bedankt voor deze waardevolle update!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Op feesboek een reactie van iemand die het blijkbaar al ongeloofwaardig vindt dat iemand om 10uur naar de Appie gaat. Die ligt vast zelf tot 13u in haar bed te stinken.![]()
Verder niks kunnen vinden waar die informatie nu vandaan komt dat ze met haar 5 kinderen gevlucht is en ook niet op nieuwssites of politie zelf. Ook de uitzending van HvN bekeken, ook daar geen andere info dan dat er nu bekend is.
Graag gedaan Seb!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle update!
Ik vind t ook veel kinderen voor die leeftijd. Maar doe man ziet er ouder uit. Er wordt gezegd dat het haar man is. T kan dat een paar kinderen van hem zijn. Als het al waar is dat er kinderen zijn. Want ik lees het ook verder nergens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Goed mogelijk dat dit het geval is..
Waarom weet zo'n ´femicide´ account het eerder dan de politie? Van wie hebben ze dit vernomen?
5 kinderen met 24 jaar is mogelijk maar een beetje ongeloofwaardig. Vind ik.
Zou best kunnen met een tweeling erbij. Op haar 16e de eerste, 18e de tweede, een tweeling op haar 21 e en er nog één op haar 23e. Zoiets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom weet zo'n ´femicide´ account het eerder dan de politie? Van wie hebben ze dit vernomen?
Niks ongeloofwaardig, als ze al jong uitgehuwelijkt is heb je al snel 5 kinderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Euhm, als er een kind uit is wordt er echt niet de tijd dat het weer mag afgewacht. Ik heb vroeger in de Bijlmer gewoon en heb het bij buurvrouwen vaak zat gezien. Wel zat lol gehad daar, die vrouwen zijn thuis echt wel de baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou best kunnen met een tweeling erbij. Op haar 16e de eerste, 18e de tweede, een tweeling op haar 21 e en er nog één op haar 23e. Zoiets.
Je zo jong al constant laten bezwangeren getuigt ook echt van de baas zijn thuis jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, als er een kind uit is wordt er echt niet de tijd dat het weer mag afgewacht. Ik heb vroeger in de Bijlmer gewoon en heb het bij buurvrouwen vaak zat gezien. Wel zat lol gehad daar, die vrouwen zijn thuis echt wel de baas.
Zeg dan niks als je niks van andere culturen begrijpt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je zo jong al constant laten bezwangeren getuigt ook echt van de baas zijn thuis ja
Ach, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik hier niet was. De vriendelijke, niet opbouwende postsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je niks van andere culturen begrijpt.
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:52 schreef Momo het volgende:
Als ze gevaar loopt vanwege haar echtgenoot dan is er in dit geval niet echt sprake van de baas thuis denk ik.
Kan prima dat we andere ervaringen hebben, zal misschien ook verschillen iets een andere achtergrond van gezin. Mijn ervaring door te spelen met leeftijdgenootjes vroeger in moslimgezinnen is dat de moeders wel echt streng zijn en echt de baas zijn over hun dochters ten minste. Maar als de man thuis kwam, was het alsof de koning binnen kwam en draaide alles om hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.
Ik ga wel mee met de meute. Onmogelijk dat ze al 5 kinderen heeft. Op die leeftijd?
Het spijt me dat ik het zelf een beetje ongeloofwaardig vind. Maar het kan, dat staat er ook bij, nietwaar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.
Ik ga wel mee met de meute. Onmogelijk dat ze al 5 kinderen heeft. Op die leeftijd?
Kan ook per land verschillen. De mijne waren voornamelijk Pakistaans.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan prima dat we andere ervaringen hebben, zal misschien ook verschillen iets een andere achtergrond van gezin. Mijn ervaring door te spelen met leeftijdgenootjes vroeger in moslimgezinnen is dat de moeders wel echt streng zijn en echt de baas zijn over hun dochters ten minste. Maar als de man thuis kwam, was het alsof de koning binnen kwam en draaide alles om hem.
Sneu hè voor die meiden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:07 schreef Momo het volgende:
Een van die vriendinnetjes vroeger was van Syrische afkomst en die moest toen ze 18 werd trouwen met een veel oudere gast die haar ouders hadden geregeld. Ze lijkt trouwens veel op de dame uit de OP qua uiterlijk. Contact daarna helemaal verbroken, ze reageerde nergens meer op (of mocht dat niet dus). Maar zou niet onmogelijk zijn om 5 kinderen te hebben als dat bij deze dame misschien nog een paar jaar eerder was. Neem aan dat die vriendin van vroeger ook meteen aan de kinderen ging na trouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |