Ik dacht al? Waar blijft die term....quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:02 schreef woxxel2 het volgende:
Het staat alleen op insta : stop femicide nu Nederland.
Gevlucht voor haar man met 5 kinderen.
Dat is eigenlijk ook de enige plek waar ik het las, dus misschien klopt t niet
https://www.instagram.com/p/DNGSujJou66/?igsh=ZGczcGdkNDI5c3Yy
Netjes he en dat voor een admi. En zo goed beargumenteerd ook 🤓quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik hier niet was. De vriendelijke, niet opbouwende posts
Het is mijn indruk dat Iranezen die hier naartoe vluchten dat doen omdat ze juist weinig op hebben met het conservatisme dat er oa in het thuisland is. Anders is dat bij een deel van de Syriers, van het gezin dat naast m'n ouders woont is heeft de vrouw iig echt helemaal niets te zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger was mijn ervaring vooral met Syrische en Turkse achtergrond. Recent met Iraanse achtergrond, maar die lijken een stuk progressiever.
Varken omschreef het signalement ook, ik zou in Syrië gaan zoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Jonge vrouw uit Almere nog altijd vermist, politie maakt naam verdachte bekend.
De politie heeft zondag de identiteit vrijgegeven van de man die verdacht wordt van betrokkenheid bij een vermissing in Almere. In die stad werd donderdagochtend een 24-jarige vrouw uit Syrië voor het laatst gezien.
Het gaat om de 34-jarige Omar A. [Alhamad, bron: Omroep Flevoland]
Signalement: stevig, kort, donker haar, licht tot licht getinte huidskleur. Hij heeft, net als de vrouw, de Syrische nationaliteit.
[ afbeelding ]
Mogelijk slachtoffer
De vrouw wordt nader beschreven als slank. Zij droeg op 7 augustus een zwarte djellaba met witte strepen aan de zijkant en witte danwel lichtkleurige sneakers. Ook van haar werd nieuw beeldmateriaal verspreid, net als van de auto waarin zij mogelijk is meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom posten ze niet gewoon de hele naam? Omar Alhamad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Jonge vrouw uit Almere nog altijd vermist, politie maakt naam verdachte bekend.
De politie heeft zondag de identiteit vrijgegeven van de man die verdacht wordt van betrokkenheid bij een vermissing in Almere. In die stad werd donderdagochtend een 24-jarige vrouw uit Syrië voor het laatst gezien.
Het gaat om de 34-jarige Omar A. [Alhamad, bron: Omroep Flevoland]
Signalement: stevig, kort, donker haar, licht tot licht getinte huidskleur. Hij heeft, net als de vrouw, de Syrische nationaliteit.
[ afbeelding ]
Mogelijk slachtoffer
De vrouw wordt nader beschreven als slank. Zij droeg op 7 augustus een zwarte djellaba met witte strepen aan de zijkant en witte danwel lichtkleurige sneakers. Ook van haar werd nieuw beeldmateriaal verspreid, net als van de auto waarin zij mogelijk is meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Verdachte: Omar Alhamad (34), stevig, kort, donker haar, licht tot lichtgetinte huidskleur, Syrisch
Nee. Varkens zijn lievquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Varken omschreef het signalement ook, ik zou in Syrië gaan zoeken.
Geen idee. Iets met privacy? DPG AD en Stentor bv heeft zijn gezicht voor het gemak geblurd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom posten ze niet gewoon de hele naam? Omar Alhamad.
Zelfs op politie.nl posten ze de volledige naam.
https://www.politie.nl/ur(...)toffer-misdrijf.html
[..]
In ieder geval iemand zonder werk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:44 schreef Momo het volgende:
En is die man, een broer, een neef, een kennis, een echtgenoot van haar? Of een onbekende...
Here we go again...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:02 schreef woxxel2 het volgende:
Gevlucht voor haar man met 5 kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ze in een opvang zat getuigt van het feit dat ze dat zelf niet meer zag zitten waarschijnlijk. Dat vergt ontzettend veel moed.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:00 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Naar de foto kijkend zie ik een prima broedkip voor de religie van de vrede.
Kan toch best? Vijf kinderen op je 24e is niet heel gangbaar, maar heel goed mogelijk en ken ook gewoon gevallen waar dat gebeurd is. Beetje jammer, zo'n post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.
Ik ga wel mee met de meute. Onmogelijk dat ze al 5 kinderen heeft. Op die leeftijd?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar ik haalde iets aan uit ervaring. Het spijt mij ik zal het nooit meer doen.
Ik ga wel mee met de meute. Onmogelijk dat ze al 5 kinderen heeft. Op die leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |