Dan ben je niet de slimste thuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat haar naam niet wordt genoemd. Kan daar ook geen reden voor bedenken
Dit zijn niet eens stomme vragen. Waarom reageer je zo fel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat je een gefrustreerde vrijgezel bent zonder te zeggen dat je een gefrustreerde vrijgezel bent.
Sneuneus.
Dit is wel een stomme vraag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dit zijn niet eens stomme vragen. Waarom reageer je zo fel?
Weet je wat mij frustreert? Die hele achterlijke islam cultuur en de vrouwen die daar het slachtoffer van worden en zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit is wel een stomme vraag.
De reden dat ik zo fel reageer is omdat ook dit topic weer grossiert in het gebrek aan denkniveau van de gemiddelde Nederlander. Dat frustreet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit is wel een stomme vraag.
De reden dat ik zo fel reageer is omdat ook dit topic weer grossiert in het gebrek aan denkniveau van de gemiddelde Nederlander. Dat frustreet.
Ja vind ik ook irritant. Wat ga je eraan doen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Weet je wat mij frustreert? Die hele achterlijke islam cultuur en de vrouwen die daar het slachtoffer van worden en zijn.
Meneer heeft recht op privacyquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed idee wel ja om zijn hoofd te blurren.
Ohja gelukkig doen alleen moslims dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Weet je wat mij frustreert? Die hele achterlijke islam cultuur en de vrouwen die daar het slachtoffer van worden en zijn.
Gevalletje luiheid bij het AD: dat doen ze omdat het te lastig voor ze is om de foto weg te halen als blijkt dat hij helemaal de dader niet is o.i.d. In plaats van dat ze linken naar het politiebericht die dat wél goed bijhouden, plaatsen ze maar een geblurde foto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed idee wel ja om zijn hoofd te blurren.
Niet om de boel te bagatelliseren, maar in het verleden hebben ook Nederlandse mannen hun vrouw vermoord. Het gebeurt overal. Misschien met hele andere redenen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
In de zin van dat er gestoorde gekken zijn? Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet om de boel te bagatelliseren, maar in het verleden hebben ook Nederlandse mannen hun vrouw vermoord. Het gebeurt overal. Misschien met hele andere redenen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.
Wat maakt het uit, eigenlijk, het erft over en er is een correlatie met mensen uit bepaalde gebieden. En er is ook een correlatie met islam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
In (zwaar) christelijke kringen krijgen vrouwen ook te maken met onderdrukking en wie weet wat zich nog misschien binnendeurs afspeelt. Ik denk dat het niet ligt aan de religie, wel aan de mannen die de religie zo verdraaien zodat ze hun dominante lusten op een vrouw kunnen botvieren.
Werk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
In Syrie is dit normaal. Omar zou daar komende maandag even in het zonnetje gezet worden tijdens een koffie momentje met de mannen op het werk.
Want?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat je een gefrustreerde vrijgezel bent zonder te zeggen dat je een gefrustreerde vrijgezel bent.
Sneuneus.
Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef Alloch87 het volgende:quote:Hoe vaak komt eergerelateerd geweld voor?
De politie registreerde in 2022 594 complexe zaken waarbij mogelijk sprake was van eergerelateerd geweld. Er waren zeven dodelijke slachtoffers te betreuren. De politie vermoedt dat het aantal incidenten nog hoger is, omdat een groot aantal zaken niet wordt gemeld. Dit vanwege de angst om deze gevoelige problematiek bij de politie openbaar te maken.
Ik denk dat ze wachten tot hij zich vrijwillig meldt bij een politiebureau.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:00 schreef woxxel2 het volgende:
Zou deze man nog wel actief gezocht worden of wachten ze tot ze hem 's tegen gaan komen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:02 schreef Kim-Holland het volgende:
OM looft beloning uit voor gouden tip over verdachte in moordzaak Syrische vrouw (24) in Almere
Almere- Het Openbaar Ministerie hoopt met een beloning van 10.000 euro voor de gouden tip achter de verblijfplaats van Omar Almahad te komen. De 34-jarige man wordt verdacht van betrokkenheid bij de moord op de Syrische Bouchra in Almere.
Dat niet gelukkig. Maar deze meneer Omar was duidelijk niet geschikt om in Nederland te wonen met zijn denkbeelden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ohja gelukkig doen alleen moslims dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |