abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218668776
Stond die auto al die tijd langs de snelweg of een parkeerplaats?
pi_218668843
Ik snap t even niet.
Ik lees dat ze in Turkije getrouwd zijn toen ze 15 of 16 was.
Zij is naar Nederland vertrokken en hij kwam daarna.

Hoezo zat hij in een azc? En hoe heeft hij een auto
pi_218668846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:11 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap t even niet.

Ja, dat gedeelte snap ik ook niet.

Maar ook: hij heeft het leven van zijn vrouw zuur gemaakt, je komt niet voor niks in een blijf van mijn lijf huis. Waarom kreeg hij hier nog steeds onderdak?

[ Bericht 11% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-09-2025 15:23:42 ]
pi_218668913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:58 schreef woxxel2 het volgende:
Stond die auto al die tijd langs de snelweg of een parkeerplaats?
Gevonden op "de Dynamo" te Amersfoort - dat is een vrij nieuw stukje weg aan Google Maps te zien waar voornamelijk wat bedrijfjes zitten. Het is ook een doodlopende weg, dus in die zin wel opvallend dat de auto daar nu pas gevonden wordt. Recent daar pas neergezet wellicht?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218668957
Ze hadden ook wel eerder mogen zeggen dat hij uit zeist kwam.

Mensen uit amersfoort kijken natuurlijk niet uit naar die man of auto als alleen over Almere gesproken wordt.
pi_218669100
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, dat gedeelte snap ik ook niet.

Maar ook: hij heeft het leven van zijn vrouw zuur gemaakt, je komt niet voor niks in een blijf van mijn lijf huis. Waarom kreeg hij hier nog steeds onderdak?
Omdat elke lamlul dat krijgt. Plus dat hij waarschijnlijk nog nooit is veroordeeld voor wat hij zijn vrouw aan deed dus dan gebeurt er ook niets.

Dat is zo'n beetje het probleem voor de meeste vrouwen in een blijf van mijn lijf huis. Instanties kunnen niets doen tegen de man want er is nog niets gebeurd dus men staat erbij en kijkt ernaar. En dan gebeurd er wel wat en wast iedereen hun handen in onschuld. Daders paradijs hier.
pi_218669121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Omdat elke lamlul dat krijgt. Plus dat hij waarschijnlijk nog nooit is veroordeeld voor wat hij zijn vrouw aan deed dus dan gebeurt er ook niets.

Dat is zo'n beetje het probleem voor de meeste vrouwen in een blijf van mijn lijf huis. Instanties kunnen niets doen tegen de man want er is nog niets gebeurd dus men staat erbij en kijkt ernaar. En dan gebeurd er wel wat en wast iedereen hun handen in onschuld. Daders paradijs hier.
Blijkbaar is zij dus vanuit een azc gevlucht naar een blijf van m'n lijf. T verhaal wordt steeds gekker
pi_218669132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:32 schreef woxxel2 het volgende:
Ze hadden ook wel eerder mogen zeggen dat hij uit zeist kwam.

Mensen uit amersfoort kijken natuurlijk niet uit naar die man of auto als alleen over Almere gesproken wordt.
Waarschijnlijk is dat pas sinds deze week bekend, zo gaat dat in een fatsoenlijk land.
pi_218669136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:54 schreef Nober het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verdachte van dood Boushra verbleef in azc Zeist en is gefilmd bij tankstation Amersfoort
[..]

Ik denk dat Anniko de man heeft opgegeten.
pi_218669145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is dat pas sinds deze week bekend, zo gaat dat in een fatsoenlijk land.
Nee dat was meteen al bekend want ze waren de dag van vermissing al bij t azc gaan kijken en daar was hij niet
pi_218669303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat is het vaste patroon lijkt het: je familielid om zeep helpen en dan vluchten naar het land waar je niet meer veilig beweerde te zijn. Deze weggooier zit allang weer in Syrië, zonder schuldgevoel of stress.
Ik heb er niet een of ander onderzoek naar gedaan ofzo dus ik kan er ook naast zitten, maar het is mijn indruk dat mannen uit dit soort culturen in vergelijking met Nederlandse plegers van familiedrama's minder vaak zelfmoord plegen na hun daad. De vader en broers van Ryan bijvoorbeeld zijn ook gevlucht en/of wassen hun handen in onschuld.
pi_218669452
Ik denk dat er overigens wel beelden moeten zijn van het parkeren van de auto in dat straatje met bedrijven in Amersfoort.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 september 2025 @ 17:05:40 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218669598
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:51 schreef woxxel2 het volgende:

[..]
Blijkbaar is zij dus vanuit een azc gevlucht naar een blijf van m'n lijf. T verhaal wordt steeds gekker
Dat is op zich niet heel gek, want als ze in een ander AZC was geplaatst, dan was het risico te groot dat iemand anders daar uit de Syrische gemeenschap door had geklept dat ze daar zat.

Ik heb ooit een bizar dossier gehad waarbij een Somalische vrouw vluchtte voor haar man, in een ander AZC terechtkwam en dat dat via de andere Somaliërs binnen een dag doorgegeven was, want 's nachts klom die vent door een raam naar binnen en ontvoerde hun baby van 6 weken oud. Dat was een jongetje. Ernaast lag een meisje van 2 maar dat hoefde hij niet.

Die arme vrouw zat dus doodziek met ontstoken borsten doordat die niet meer geleegd werden, een peuter, zonder baby en met haar gezicht en armen in puin geslagen (had geprobeerd de ontvoering te voorkomen) en toen we met de politie probeerden uit te puzzelen hoe of wat bleek dat een hoop andere Somaliërs het wel prima vonden want weglopende vrouwen dat was toch wat, dat had die man maar goed afgestraft.

Nu waren er natuurlijk Somaliërs die dit ook erg vonden, maar die durfden door de groepsdruk echt niks. Die groepsdruk kan echt moordend (letterlijk...) zijn met een hoop mensen op een kluitje onder stress met alleen hun achtergrond als gedeeld iets. Zodra een gemeenschap onder druk staat, gaat de veiligheid van de vrouwen als eerste naar de ratsmodee.

Dus ja, ik snap wel dat ze naar een blijf-van-mijn-lijfhuis is gebracht.
pi_218669962
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is op zich niet heel gek, want als ze in een ander AZC was geplaatst, dan was het risico te groot dat iemand anders daar uit de Syrische gemeenschap door had geklept dat ze daar zat.

Ik heb ooit een bizar dossier gehad waarbij een Somalische vrouw vluchtte voor haar man, in een ander AZC terechtkwam en dat dat via de andere Somaliërs binnen een dag doorgegeven was, want 's nachts klom die vent door een raam naar binnen en ontvoerde hun baby van 6 weken oud. Dat was een jongetje. Ernaast lag een meisje van 2 maar dat hoefde hij niet.

Die arme vrouw zat dus doodziek met ontstoken borsten doordat die niet meer geleegd werden, een peuter, zonder baby en met haar gezicht en armen in puin geslagen (had geprobeerd de ontvoering te voorkomen) en toen we met de politie probeerden uit te puzzelen hoe of wat bleek dat een hoop andere Somaliërs het wel prima vonden want weglopende vrouwen dat was toch wat, dat had die man maar goed afgestraft.

Nu waren er natuurlijk Somaliërs die dit ook erg vonden, maar die durfden door de groepsdruk echt niks. Die groepsdruk kan echt moordend (letterlijk...) zijn met een hoop mensen op een kluitje onder stress met alleen hun achtergrond als gedeeld iets. Zodra een gemeenschap onder druk staat, gaat de veiligheid van de vrouwen als eerste naar de ratsmodee.

Dus ja, ik snap wel dat ze naar een blijf-van-mijn-lijfhuis is gebracht.
Ja ik snap dat ze naar een blijf van m'n lijf is gebracht. Maar dat een man in een azc ongestraft z'n vrouw in elkaar slaan kan, dat snap ik dan weer niet. Want dat hij zo geweldadig was, was al bekend. Zelfs tot moord in staat was al snel bekend.
De oplossing van een azc is dus, vrouw moet zich verstoppen?
pi_218669976
Het hele man slaat vrouw of kind gedoe snap ik niet.
Als je je buurvrouw een klap geeft staat de straat vol politie, bij wijze van.
En is t in je eigen gezin, gebeurd ernietss.
Civiele zaak os t dan.
  woensdag 3 september 2025 @ 18:19:13 #291
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218670231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:11 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap t even niet.

Iedereen kan in Nederland asiel aanvragen. Ook een Turk.
En dan krijgje dus gratis een dak boven je hoofd.

Die auto verbaasde me ook. Maar geen idee hoe dat zit. Of een asielzoeker dus een auto op zn naam kan zetten en verzekeren, geen idee.
  woensdag 3 september 2025 @ 18:27:32 #292
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218670307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Schijnbaar was de oudste, als de geruchtenmolen klopt, 8 op het moment dat ze verdween? :{ Toen was ze 23 toch? :{ Dan was ze nog jonger dan ik dacht :{
En al die Arabieren en moslims maar wijzen naar Nederlanders als zijnde pedofielen.
Mja, uitgehuwelijkt dus dan mag het en is het helemaal prima. Ofzo.
  woensdag 3 september 2025 @ 18:29:41 #293
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218670333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat is het vaste patroon lijkt het: je familielid om zeep helpen en dan vluchten naar het land waar je niet meer veilig beweerde te zijn. Deze weggooier zit allang weer in Syrië, zonder schuldgevoel of stress.
Of bij familie in bijv. Duitsland.

Ik verbaas me altijd hoeveel asielzoekers reizen. Die hebben kennissen, vrienden en familie door heel het land en Europa. Allemaal op basis van asielverdragen.
  woensdag 3 september 2025 @ 18:30:31 #294
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218670343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat er overigens wel beelden moeten zijn van het parkeren van de auto in dat straatje met bedrijven in Amersfoort.
Dat zal er ongetwijfeld geweest zijn. Alleen worden camerabeelden vaak na een x-aantal dagen automatisch gewist en overschreven.
  woensdag 3 september 2025 @ 18:50:48 #295
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218670501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:46 schreef woxxel2 het volgende:
Het hele man slaat vrouw of kind gedoe snap ik niet.
Als je je buurvrouw een klap geeft staat de straat vol politie, bij wijze van.
En is t in je eigen gezin, gebeurd ernietss.
Civiele zaak os t dan.
In Armenië stond ik ooit met de halve straat buiten omdat er een idioot in zijn auto een vrouw op de passagiersstoel aan het mishandelen was voor een stoplicht. Nu bellen ze daar niet snel de politie want die is daar niet je beste vriend dus dat er al mensen hadden gebeld geeft al aan dat het er echt heftig aan toeging.

Komt de politie eraan, maant iedereen naar binnen te gaan en gaat op die vent af. Horen we later van een buurman hoe het afgelopen was: hij was de melder dus de politie was even komen vertellen dat er geen probleem was geconstateerd. Die man sloeg namelijk niet een vrouw, hij sloeg zijn vrouw.

Dus ja, het idee dat huiselijk geweld iets is dat niet onder de verantwoordelijkheid van de handhaving valt is nogal wijd verbreid.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 september 2025 @ 19:34:12 #296
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218670796
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In Armenië stond ik ooit met de halve straat buiten omdat er een idioot in zijn auto een vrouw op de passagiersstoel aan het mishandelen was voor een stoplicht. Nu bellen ze daar niet snel de politie want die is daar niet je beste vriend dus dat er al mensen hadden gebeld geeft al aan dat het er echt heftig aan toeging.

Komt de politie eraan, maant iedereen naar binnen te gaan en gaat op die vent af. Horen we later van een buurman hoe het afgelopen was: hij was de melder dus de politie was even komen vertellen dat er geen probleem was geconstateerd. Die man sloeg namelijk niet een vrouw, hij sloeg zijn vrouw.

Dus ja, het idee dat huiselijk geweld iets is dat niet onder de verantwoordelijkheid van de handhaving valt is nogal wijd verbreid.
...wat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218670830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja die controle is echt een wassen neus.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218670888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
...wat.
Beeldjes van anderen mag je niet vernielen, maar een beeldje dat je zelf op de rommelmarkt hebt gekocht mag je best kapotstampen. Ik denk dat ze daar zo een beetje redeneren.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 september 2025 @ 19:45:27 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218670913
quote:
9s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Beeldjes van anderen mag je niet vernielen, maar een beeldje dat je zelf op de rommelmarkt hebt gekocht mag je best kapotstampen. Ik denk dat ze daar zo een beetje redeneren.
Zo lijkt het wel ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218672033
quote:
13s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:
"Boushra trouwde als tiener van 15 of 16 met Omar in Turkije."

:N :N :N :N :N
Dat mag ook nog wel een staartje krijgen, hoe dat heeft kunnen gebeuren...

quote:
The legal age of marriage in Turkey is 18 and children can marry at the age of 17 with the consent of their parents or legal guardians.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2025 21:40:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')