Wijn en vis bij elkaar toveren?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jezus kon wijn en vis bij elkaar toveren, super handig op feestjes en partijen.
Kan zijn dat hij al een status had en dus recht op bijstand maar dat er nog geen woning gevonden was en hij daarom nog in het AZC zat. Van het leefgeld als asielzoeker(80¤) per week kun je idd geen auto rijden.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij zo'n AZC. Krijgen vluchtelingen een uitkering ofzo of leefgeld? Omdat die kerel een auto had/heeft en kon tanken?
Arme, arme vrouw. Zo jong en dan zo'n leven achter de rug. En haar kindjes, nog een baby... Ik word hier gewoon verdrietig van.
Is dit Bradley?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wijn bij de vis toveren?
[ afbeelding ]
Dit lijkt me eerder iemand die een big mac kan toveren.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wijn bij de vis toveren?
[ afbeelding ]
Veel meer hoef je van dit stuk stront op pootjes ook niet te verwachten.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit lijkt me eerder iemand die een big mac kan toveren.
Dat wordt door de meeste mensen die zich christelijk noemen dan ook niet letterlijk genomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net zo ongeloofwaardig dat Jezus water in wijn veranderde.
Wat zou er niet waar aan zijn dan?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Beste mensen. Niet alles geloven wat je leest.²
Vadsige dikzak zal daar vast een heerlijk leven leiden met aanzien.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:31 schreef Momo het volgende:
Zou die gast gewoon niet weer in Syrië zitten, misschien dat hij een nieuwe tienerbruid krijgt aangeboden?
Dat moet je vrij breed zien, chocolade natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 september 2025 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wijn en vis bij elkaar toveren?
[ afbeelding ]
En hij kon weg uit afgesloten ruimtes, handig bij verstoppertje.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jezus kon wijn en vis bij elkaar toveren, super handig op feestjes en partijen.
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:31 schreef Momo het volgende:
Zou die gast gewoon niet weer in Syrië zitten, misschien dat hij een nieuwe tienerbruid krijgt aangeboden?
quote:De politie heeft woensdag de auto van de verdachte in de zaak rond de dood van een Syrische vrouw gevonden.
De auto stond geparkeerd op een parkeerplaats in Amersfoort. Het slachtoffer verdween op 7 augustus. Haar lichaam werd een week later gevonden.
De auto, een grijze Peugeot 307, stond geparkeerd bij de Dynamo en is van de verdachte, bevestigt de politie aan NU.nl. De auto is in beslaggenomen.
Een tip na een uitzending van Opsporing Verzocht heeft tot de vondst van de auto geleid. "Een scherpe kijker heeft ons getipt", zegt de woordvoerder. "Het is belangrijk dat het publiek meehelpt. We moeten elkaar helpen." Hij benadrukt dat het onderzoek wordt vervolgd door forensische opsporing. "Ook in de omgeving van de auto wordt onderzoek gedaan."
De 24-jarige Boushra verdween op 7 augustus. Ze was voor het laatst gezien bij een Albert Heijn in Almere. Een week later vond de politie haar lichaam in een bosgebied in de buurt van de supermarkt.
Haar ex-partner, Omar A., is verdachte in de zaak. De 34-jarige man, met wie Boushra vijf kinderen heeft, is voortvluchtig. Hij spreekt Arabisch en gebruikt mogelijk een valse naam. Het Openbaar Ministerie loofde eerder een beloning van 10.000 euro uit voor de tip die leidt naar de verblijfplaats van de verachte.
Politie ook aanwezig op A1
Na een uitzending dinsdagavond heeft de politie vijftien tot twintig tips binnengekregen. In het programma werden de laatst bekende beelden getoond van Boushra.
Ook de verdachte werd in beeld gebracht. Hij werd op 7 augustus gefilmd toen hij in Zeist een asielopvanglocatie verliet, waar hij onderdak had. Hij reed in een grijze auto. Tips zijn volgens de politiewoordvoerder nog steeds welkom. "Het is nog niet duidelijk of ook de andere tips relevant zijn."
De politie is woensdagmiddag ook aanwezig op A1 tussen Laren en Bussum, ter hoogte van Crailo, schrijft de politie op X. Op beelden is te zien hoe agenten met stokken in de middenberm staan. Eén rijstrook is afgesloten.
De politiewoordvoerder laat weten dat dat onderzoek al gepland stond. "Dat kan nog wel wat uren duren."
Nou iets zegt mij dat hij niet levend gevonden gaat worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoop zo dat hij gevonden wordt. Wat de politie agente zo mooi zei gister in Opsporing Verzocht, we willen gerechtigheid voor Boushra.
Daar zat ik na het schrijven van mijn post ook over te denken. Als ze met stokken langs de weg zoeken tussen het grasquote:Op woensdag 3 september 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou iets zegt mij dat hij niet levend gevonden gaat worden.
Beter dat dan dat hij niet gevonden gaat wordenquote:Op woensdag 3 september 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou iets zegt mij dat hij niet levend gevonden gaat worden.
En dat die auto daar al een tijdje staat en hij nog nergens gesignaleerd is.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar zat ik na het schrijven van mijn post ook over te denken. Als ze met stokken langs de weg zoeken tussen het gras
Schijnbaar was de oudste, als de geruchtenmolen klopt, 8 op het moment dat ze verdween?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks ongeloofwaardig, als ze al jong uitgehuwelijkt is heb je al snel 5 kinderen.
Met wat het COA qua “incidenten” allemaal onder het tapijt veegt…. Misschien stellen ze de privacy van hun “cliënt” wel boven opsporing.. denk niet dat de overige Europese opvang instanties anders zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gezichtsherkenning is een bitch tegenwoordig.
Als de politie op zoek naar iemand is, en gezichtsherkenning willen gebruiken doen ze het toch, desnoods via een anonieme tip van de inlichtingsdiensten.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Met wat het COA qua “incidenten” allemaal onder het tapijt veegt…. Misschien stellen ze de privacy van hun “cliënt” wel boven opsporing.. denk niet dat de overige Europese opvang instanties anders zijn
Inderdaad. Dat is het vaste patroon lijkt het: je familielid om zeep helpen en dan vluchten naar het land waar je niet meer veilig beweerde te zijn. Deze weggooier zit allang weer in Syrië, zonder schuldgevoel of stress.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me eerder gewoon overgestapt in een andere auto en vertrokken naar het buitenland.
Wel wat vreemd dat de verdachte om 09:30u al bij de Albert Heijn was en daarna rond 10:00u terugkwam om zijn vrouw op te halen.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is het vaste patroon lijkt het: je familielid om zeep helpen en dan vluchten naar het land waar je niet meer veilig beweerde te zijn. Deze weggooier zit allang weer in Syrië, zonder schuldgevoel of stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |