Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
IK GA HUILEN HOORquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel even blijven opletten @:whuzz , anders moet je straks ook in de tent slapen.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die eredivisie commercial door Jan ingesproken?
ontbijt, allemaal 1 ei, 1 plak kaas, 1 plak cervelaat, 1 croissant en 'n bolletje en wat kleinverpakking hagelslagquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Spelen ze natuurlijk eerst nog een poenspel voor boodschappen want ze hebben alle gratis troep al opgevreten
Jan spreekt best veel programma's in en reclamequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo wil nix meer terughebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ontbijt, allemaal 1 ei, 1 plak kaas, 1 plak cervelaat, 1 croissant en 'n bolletje en wat kleinverpakking hagelslag
Zou mij niet verbazen deze inwoner binnen Broek en Waterlandquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Samen met Geert, Roma, en Demiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Marlene maar in de Tent zetten.. dat wist iedereen al
Jup.. alle neukers kalt stellenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Samen met Geert, Roma, en Demi
En dan lig ik naast dat.... en knikt richting Florisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh Jorim mist nu al zijn vrindje
Hoop dat ze laatste eindigenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Floris heeft de finale al cadeau gekregen van zijn bondje
Op het moment supreme gaan ze waarschijnlijk weer tegenspruttelen, zo'n kans hebben ze maar één keerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Floris heeft de finale al cadeau gekregen van zijn bondje
Tja, mensen zeggen dat nou eenmaal vaak. Is wel vervelend, maar het is wat het is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef Soury het volgende:
Mensen die overal "het is wat het is" op zeggen, zo vermoeiend. Zeg gewoon dat iets kut is
Ik dacht Demi.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
joe is de grootste stoker van de loods??
ik dacht dat Roma dat was
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Vossen: Demi, Roma, Geert, Floris
Gieren: Joe, Julia, Peter, Jorim
Slangen: Erik, El Che, Anne, Fatima
Haaien: Marco, Kim, Tom, Serena
ZS: Marlene, Fabio ,Joey, Alexander
Klopt dit nou?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi .. Voor de OP
[ afbeelding ]
En de Zwarte Schapen
[ afbeelding ]
Ging er een met zijn blote reet op zitten, kan een ander er weer met zijn/haar buik opquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
OMG dat beeld van Serena op dat ijs. Klik het weg KLIK HET WEG!
Zonde best een mooie meid, ze was al flink maar nu is ze obese.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Ik moet terugkijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... het aloude IJsblok ontdooien met je lichaam spelletje ..
[ afbeelding ]
voor jou hebben we romaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Dit spel is ook al in EJVJL gepeeld, ze moeten het ingevroren object pakkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet terugkijken
Ben erg benieuwd naar de context hiervan
Dat doen ze in elke RLS minimaal één keerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit spel is ook al in EJVJL gepeeld, ze moeten het ingevroren object pakken
Daar waren ze allemaal aan het ijs aan t likkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit spel is ook al in EJVJL gepeeld, ze moeten het ingevroren object pakken
Peter zit er al met zijn blote reet op... lekker likken daarnaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:25 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Daar waren ze allemaal aan het ijs aan t likken
Ok, naast boomstammetje is sloomstammetje een stuk slanker jaquote:
Een beloofde plek voor de finale maakte hem blind voor dit scenario. Die drie gaan elkaar idd niet naar huis sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:07 schreef woxxel2 het volgende:
Ze kiezen Floris uit t bondje voor de finale, maar hij kan er ook op rekenen dat hij er uit vliegt als ze laatste worden
En Marlene was aan het dansenquote:
Floris zou ongetwijfeld hebben gekeken. Demi kan je niet vertrouwen en daarmee ook Geert. Ik hoop dat de haaien dit even doorpakken en 3 keer op een rij de 250 pakken. Dat zou mooi zijn. Ik gun het Serena meer dan Floris, zij is er immers uitgegaan door problemen met haar rug.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een beloofde plek voor de finale maakte hem blind voor dit scenario. Die drie gaan elkaar idd niet naar huis sturen.
Daarnaast is het natuurlijk ook de vraag of ze zich aan hun woord gaan houden als ze wel de finale halen.
Nu is het nog steeds 3 tegen 1 met die drie achterbakse types, alleen weet Floris dat nog niet.
Ben benieuwd of Floris nog een babbeltje gaat hebben met Geert over zijn vriendin (ex)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik gun Floris helemaal niks, nou ja eigenlijk dat hele bondje niet, Roma Demi en vieze Geert ook niet.
Gelijk in wat? De rosé gate?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Zoals ik al eerder zei; Marlene heeft wel gelijk
Ze was Boos wat Demi en Roma haar hadden geflikt. Dus alles zou niet goed zijn geweest voor Marlene.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 01:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelijk in wat? De rosé gate?
Demi wilde rosé en Marlene witte wijn en daar was niets mis mee. Demi vraagt of Marlene helemaal geen rosé lust en Marlene reageert alsof ze gedwongen wordt rosé te drinken. Wat niet het geval was.
Het was gewoon een (belangstellende) vraag!
Marlene had gewoon kunnen antwoorden: "nee, ik houd niet van rosé. Doe mij maar wit."
In plaats daarvan begint ze te briesen en te schelden om een reden die er niet is.
Ik vind het haar niet misstaan. Ik hou wel van wat vollere vrouwen. Die magere planken vind ik weer niet mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde best een mooie meid, ze was al flink maar nu is ze obese.
Nee, dat was in reactie op Dotteke, die zei dat Marlene Demi en Roma "kutwijven" noemde. Daar heeft ze groot gelijk inquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 01:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelijk in wat? De rosé gate?
Demi wilde rosé en Marlene witte wijn en daar was niets mis mee. Demi vraagt of Marlene helemaal geen rosé lust en Marlene reageert alsof ze gedwongen wordt rosé te drinken. Wat niet het geval was.
Het was gewoon een (belangstellende) vraag!
Marlene had gewoon kunnen antwoorden: "nee, ik houd niet van rosé. Doe mij maar wit."
In plaats daarvan begint ze te briesen en te schelden om een reden die er niet is.
De meeste mannen houden van "wat vollere vrouwen". Maar dit is niet "wat vol". Dit is gewoon obees. (BMI > 30)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ik vind het haar niet misstaan. Ik hou wel van wat vollere vrouwen. Die magere planken vind ik weer niet mooi.
Zijn ze door de spelletjes heen? Je moet het maar blijven verzinnen zolangquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... het aloude IJsblok ontdooien met je lichaam spelletje ..
[ afbeelding ]
Als ik naar een paar afl van de alleskunner heb gekeken zie ik zoveel spelletjes voor nog 10 jaar DBG, maar Febo is blijkbaar niet creatiefquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze door de spelletjes heen? Je moet het maar blijven verzinnen zolang
O ja die hebben ook veel spelletjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik naar een paar afl van de alleskunner heb gekeken zie ik zoveel spelletjes voor nog 10 jaar DBG, maar Febo is blijkbaar niet creatief
Maar dat ze ze op dat moment 'kutwijven' noemde was een reactie op het Rosé/witte wijn verhaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat was in reactie op Dotteke, die zei dat Marlene Demi en Roma "kutwijven" noemde. Daar heeft ze groot gelijk in
Niet alleen daarom. Nooit is iets goed voor Marlene.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ze was Boos wat Demi en Roma haar hadden geflikt. Dus alles zou niet goed zijn geweest voor Marlene.
De toon van Demi was overduidelijk: zij wilde dat Marlène ging voor rosé. Niks geen 'slechts een vraag'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat ze ze op dat moment 'kutwijven' noemde was een reactie op het Rosé/witte wijn verhaal.
Marlene dacht dat ze geen witte wijn zou gaan krijgen.
Demi vraagt gewoon: Lust jij ook helemaal geen Rosé?
Marlene: Ik drink wit. En de manier waarop ze dat zei, kwam op mij over alsof ze dacht dat haar gevraagd werd te kiezen voor Rosé.
Vervolgens zei ze ook: Ik wil gewoon witte wijn, denk maar niet dat ik voor hun aan de kanten ga, stelletje kutwijven.
Leek mij duidelijk dat ze dacht dat haar Rosé werd opgedrongen, wat niet zo was.
ben ook geen fan van Demi, maar dat was volgens mij toch echt niet de situatie, er werd gevraagd of ze rosé lust en dan bam 'Nee, ik drink/wil wit'quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De toon van Demi was overduidelijk: zij wilde dat Marlène ging voor rosé. Niks geen 'slechts een vraag'.
ik ben het met Cirillico eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben ook geen fan van Demi, maar dat was volgens mij toch echt niet de situatie, er werd gevraagd of ze rosé lust en dan bam 'Nee, ik drink/wil wit'
Marlene is duidelijk geen Mary, eerder een zeur 1ste klas
Ik weet ook niet hoe dat gaat dan met zo'n feestje. Er was wit en er was rose, dus wat is het probleem? Of worden de flessen verdeeld onder de bondjes? Het was geregeld door de FEBO dus neem wat je wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben het met Cirillico eens
het was geen open vraag
meer van drink maar rose
Dat is wat Marlene erin hoorde en jij, schijnbaar, ook. Ik niet. Voor mij was het gewoon een informerende vraag: Lust jij dan helemaal geen rosé? Want de meeste mensen die witte wijn drinken, lusten of drinken ook wel rosé, als er geen witte wijn is, bijvoorbeeld. Dus, het is een gewone vraag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De toon van Demi was overduidelijk: zij wilde dat Marlène ging voor rosé. Niks geen 'slechts een vraag'.
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar als je zelf van rosé houdt, dan is het toch interessant om te weten of een andere wijndrinker wel of niet rosé lust! Zeker met het oog op de boodschappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat gaat dan met zo'n feestje. Er was wit en er was rose, dus wat is het probleem? Of worden de flessen verdeeld onder de bondjes? Het was geregeld door de FEBO dus neem wat je wil.
Het kwam op mij over dat er een keus gemaakt moest worden. Wit of rosé.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als je zelf van rosé houdt, dan is het toch interessant om te weten of een andere wijndrinker wel of niet rosé lust! Zeker met het oog op de boodschappen.
Die gaat nog problemen krijgen binnen haar nieuwe bondje!!
Zowel Joey als Alexander zijn van 'bestel maar raak!' En Marlene wil ook haar dingen hebben.
Op mij niet. Daarom begrepen Demi en Roma ook niets van de heftigheid van de reaktie. Demi zei ook steeds: Ik stel alleen een vraag! Marlene hoefde geen rose te drinken, er was wit, ze kreeg wit, maar Demi wilde graag weten of ze dat dan ook helemaal niet lust.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kwam op mij over dat er een keus gemaakt moest worden. Wit of rosé.
Demi hoeft helemaal niet te weten of Marlene wit of rosé drinkt, die zitten niet in één bondje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Op mij niet. Daarom begrepen Demi en Roma ook niets van de heftigheid van de reaktie. Demi zei ook steeds: Ik stel alleen een vraag! Marlene hoefde geen rose te drinken, er was wit, ze kreeg wit, maar Demi wilde graag weten of ze dat dan ook helemaal niet lust.
Overigens in latere beelden heeft ze wat anders in haar glas zitten, donkerder. Bier? Of toch rosé?
Op dat moment zaten ze nog wel in 1 bondje. En het was moeilijk doen van twee kanten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi hoeft helemaal niet te weten of Marlene wit of rosé drinkt, die zitten niet in één bondje.Het zal allemaal wel.
Ik denk dat dat het juiste antwoord is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op dat moment zaten ze nog wel in 1 bondje. En het was moeilijk doen van twee kanten.
Niet op de vossenkamer als Floris er is of slaapt denk ik. Die zullen het wel in de douche doen of zoals eerder (lekker fris voor de overige bondgenoten) in de nacht op de gezamenlijke bank midden in de woonkamerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef sjaakspark het volgende:
Is er nu de afspraak gemaakt dat Demi en Geert geen sex mogen hebben?
Ik zal wel een ouwe zeur worden, maar ik vind het best wel ordinair om dit open en bloot voor een camera te doen, waar heel Nederland van mee kan genieten. Zoals Juul die op Peter zat met een deken half om zich heen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Niet op de vossenkamer als Floris er is of slaapt denk ik. Die zullen het wel in de douche doen of zoals eerder (lekker fris voor de overige bondgenoten) in de nacht op de gezamenlijke bank midden in de woonkamer
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe zeur worden, maar ik vind het best wel ordinair om dit open en bloot voor een camera te doen, waar heel Nederland van mee kan genieten. Zoals Juul die op Peter zat met een deken half om zich heen.
Vind het best wel sneu voor hun ouders, eigenlijk. Die krijgen heel wat gezeik over zich heen.
Ja erg leuk..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:25 schreef Gia het volgende:
Vooruitblik op instagram is wel de moeite waard om te bekijken.
Laten we het houden op dat de één meer mensenkennis heeft dan de ander. No offence.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben ook geen fan van Demi, maar dat was volgens mij toch echt niet de situatie, er werd gevraagd of ze rosé lust en dan bam 'Nee, ik drink/wil wit'
Marlene is duidelijk geen Mary, eerder een zeur 1ste klas
De flessen worden verdeeld onder de bondjes. Daarom dat iemand uit een ander bondje (Joe) vroeg wat ze graag dronken. Want je kreeg één fles (voor zover ik kon zien).quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat gaat dan met zo'n feestje. Er was wit en er was rose, dus wat is het probleem? Of worden de flessen verdeeld onder de bondjes? Het was geregeld door de FEBO dus neem wat je wil.
Dat is wat Demi erin gooide en jij, schijnbaar, ook. Ik niet. Voor mij was het duidelijk een dwingende mening.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is wat Marlene erin hoorde en jij, schijnbaar, ook. Ik niet. Voor mij was het gewoon een informerende vraag: Lust jij dan helemaal geen rosé?
Hoe de fuck kom jij daarbij? Gebaseerd op eigen persoonlijke ervaringen? Want ik, als witte droge wijn drinker, lust absoluut geen rosé.quote:Want de meeste mensen die witte wijn drinken, lusten of drinken ook wel rosé, als er geen witte wijn is, bijvoorbeeld. Dus, het is een gewone vraag.
Wat is hier de toegevoegde waarde van? Ik kan net zo goed zeggen dat Demi en Roma van witte wijn af moeten blijven. Jouw reactie toont in hoeverre jij totaal niet onpartijdig en objectief bent. Godskolere.quote:Want dan moet ze ook van de rosé afblijven als er een keer geen witte wijn meer is en nog wel rosé.
Tsja, dan moet jij beter opletten. Of je begrijpend waarnemen opkrikken. 😂 Want er moest een keuze gemaakt worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Op mij niet. Daarom begrepen Demi en Roma ook niets van de heftigheid van de reaktie. Demi zei ook steeds: Ik stel alleen een vraag! Marlene hoefde geen rose te drinken, er was wit, ze kreeg wit, maar Demi wilde graag weten of ze dat dan ook helemaal niet lust.
Overigens in latere beelden heeft ze wat anders in haar glas zitten, donkerder. Bier? Of toch rosé?
Dan ben je geen ouwe zeur hoor. Het is gewoon extreem tokkie om dat op die manier te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe zeur worden, maar ik vind het best wel ordinair om dit open en bloot voor een camera te doen, waar heel Nederland van mee kan genieten. Zoals Juul die op Peter zat met een deken half om zich heen.
Vind het best wel sneu voor hun ouders, eigenlijk. Die krijgen heel wat gezeik over zich heen.
Gut de terugkomst van Floris Serana Jorim en Fatima heeft de FEBO in vakantie tijd geen centje pijn gedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Lineaire kijkcijfers gisteravond 517.000 kijkers maar liefst
Ik hoef het niet te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan ben je geen ouwe zeur hoor. Het is gewoon extreem tokkie om dat op die manier te doen.
Voor de camera, alhoewel ik dat nog wel acceptabel vind. Kijkers kunnen immers wegzappen als ze dat allemaal niet willen zien. En 10% van de jonge vrouwen heeft tegenwoordig een OF, dus dat lijkt de nieuwe norm.
Maar dat men gewoon gaat liggen vozen of seksen waar andere mensen bij zijn zonder dat daar afstemming over is, da's echt next level tokkie.
ik ben bang dat Romaaaa ook weer gaat huilen vanavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. snel, een avondje ijsblok ontdooien..
Ach, ik zeg altijd maar zo; een dag niet gejankt is een dag geen natte wangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat Romaaaa ook weer gaat huilen vanavond
che is er ook nogquote:
Roma, Demi en Geert mogen straks afkoelen op de ijsblokquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
che is er ook nog
die past wel in een hokkie
Ach... hij mist zijn lief...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
Owjee, die nieuwe gayboy heeft al heimwee
Sylvia had willen komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Waar zit ik naar te kijken joh? Is dit Knoop in je Loods ofzo?
Soapen met Downies?
Vast verveling (nu al)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Welkom in DebieloLand![]()
[ afbeelding ]
Die Peter is echt overal voor te porrenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om Serenaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh het is al de wanhoop voor aandacht
en dan die schuddende sauna erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Serena wel met de echte waarheid...
Roma je bent nu algemeen bekend als neukslet en je carriere als juffie is voorbij.
Naja... dat hopen we dan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Roma je bent nu algemeen bekend als neukslet en je carriere als juffie is voorbij.
Welnee. Waait wel weer over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Mazzel dat het ronde ding niet er vandoor roldequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan die schuddende sauna erbij
Die komt alleen nog aan de bak bij de BSOquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma voor de klas weer...
Die heeft haar carrière opgeblazen
Nee hoor. Dat wordt gewoon een OF kanaaltje met juf-cosplay openen.quote:
zou wel de grootste grap zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mazzel dat het ronde ding niet er vandoor rolde
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die komt alleen nog aan de bak bij de BSOals afwasser
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon een OF kanaaltje met juf-cosplay openen.
Mijn dunk van het onderwijs in Nederland is niet hoog. Ik hoop voor de kinderen een opgeblazen carrière, maar ze komt wel weer voor de klas terechtquote:
ik zou het mooi vinden als Demi tegen Marlene zou moeten en dan dik verliestquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De kans dat die Zwarte Schapen deze maand nog uit de tent kopen schat ik Nul in..
Ze heet Marlenequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het mooi vinden als Demi tegen Marlene zou moeten en dan dik verliest
Ik geloof dat alle sukkels mooi in één tent zitten , dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het mooi vinden als Demi tegen Marlene zou moeten en dan dik verliest
4 bondjes en 1 kooktoestelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Kook opdracht, dat is altijd leuk voor de PuntenFuck
Verse pasta maken.... deeg kneden... uitrollen snije, drogen, koken??quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pasta maken kan ik zelfs. Geen hogere kookkunsten
Serveer gewoon gebroken spaghetti en ketchup. Trap niet in die italiaanse bullshit dat hun keuken zo bijzonder is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
wat een dombo's
de lekkerste pasta's zijn de simpelste pasta's
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verse pasta maken.... deeg kneden... uitrollen snije, drogen, koken??
Dapperquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Ik doe het wel eens. Is echt niet moeilijk
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Serveer gewoon gebroken spaghetti en ketchup. Trap niet in die italiaanse bullshit dat hun keuken zo bijzonder is.
Pasta Pesto met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
wat een dombo's
de lekkerste pasta's zijn de simpelste pasta's
deze man weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pasta Pesto met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes
Oh, ik merk dat jij door italiaanse indoctrinatiemangel bent gehaald.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
whuzz geen nederlandse pasta
godschennis !!
Geloof jij die zongedroogde Tomaatjes shit nog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pasta Pesto met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes
Ik maak ze zelf wel eens in de oven lekker met olijfolie, knoflook en wat rozemarijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof jij die zongedroogde Tomaatjes shit nog?
Aha.. ja snap ik die tomaten de hele dag in de tuin leggen duurt te langquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf wel eens in de oven lekker met olijfolie, knoflook en wat rozemarijn
En hier schijnt de zon nooit langer dan 1 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. ja snap ik die tomaten de hele dag in de tuin leggen duurt te lang
Peter doet het op gevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
Julia: HEB JE WEL OP DE TIMER GEWACHT!?
En nu blijkt het te lang te zijn
Hij is gewend door te gaan tot Julia zegt dat ze bijna komtquote:
Ze verdienen toch niets, als ZS kan je beter gewoon elke dag in je tent blijven liggen tot er een Uitdaging komt..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo onduidelijk wanneer de ZS wel en niet meedoen met een jureerbare opdracht... Vorige cyclus ook al, dan weer wel, dan weer niet..
nope hij wil weten of Joe gek op hem isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... El_Geil on the move bij Anna?
Ohw jammer , ik hoopte al op een vers koppelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope hij wil weten of Joe gek op hem is
De lepel van Alexanderquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
mijn god wat zit er in dat water daar
Belladonna......... oh wacht daar worden je ogen helderderder van. Gebruikte dat vroegerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
mijn god wat zit er in dat water daar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
Erik heeft dit uiteraard al eens gedaan.
Nieuwe opdracht: Elk team krijgt 50 dwergen, een stapel hout en touw. Bouw een katapult en lanceer je dwergen over de schutting. Buiten de schutting lopen 10 witte lama's en 1 zwarte. Bondje dat het eerst de zwarte lama met een dwerg raakt, heeft gewonnen.
Erik: Ik heb dit al eens gedaan
Erik weet álles.. snap dat nouquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
Nieuwe opdracht: Elk team krijgt 50 dwergen, een stapel hout en touw. Bouw een katapult en lanceer je dwergen over de schutting. Buiten de schutting lopen 10 witte lama's en 1 zwarte. Bondje dat het eerst de zwarte lama met een dwerg raakt, heeft gewonnen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
Je had me al bij "moet dat"quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Moet dat onder een spoiler?![]()
[ afbeelding ]
Die had gewoon de grootste massa om de kou te absorberenquote:
lekker teamquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
Anne en Jorim: NEE ERIK IS FOUTTTTT!!!!
"Antwoord is GOED"
En ze is lekker fanatiek, zet zich goedin voor een opdracht. DDie kun je wel hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die had gewoon de grootste massa om de kou te absorberen
Ja, is stiekem wel een leuk mens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ze is lekker fanatiek, zet zich goedin voor een opdracht. DDie kun je wel hebben.
Ik mag haar wel, daar zou ik wel een borrel mee drinken.quote:
tis jammer voor Floquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Team Floris gaat vast nog Pole Position innemen de komende weken... desnoods met geweld
Ik gun het ze alle vier niet, daarom zullen ze wel elke week een plek opschuiven.. De Laatsten Zullen De Eeersten zijn... Kent U die uitdrukking..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer voor Flo
maar gun het Demi Geert en Roma niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |