Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
IK GA HUILEN HOORquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel even blijven opletten @:whuzz , anders moet je straks ook in de tent slapen.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die eredivisie commercial door Jan ingesproken?
ontbijt, allemaal 1 ei, 1 plak kaas, 1 plak cervelaat, 1 croissant en 'n bolletje en wat kleinverpakking hagelslagquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Spelen ze natuurlijk eerst nog een poenspel voor boodschappen want ze hebben alle gratis troep al opgevreten
Jan spreekt best veel programma's in en reclamequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo wil nix meer terughebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ontbijt, allemaal 1 ei, 1 plak kaas, 1 plak cervelaat, 1 croissant en 'n bolletje en wat kleinverpakking hagelslag
Zou mij niet verbazen deze inwoner binnen Broek en Waterlandquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Samen met Geert, Roma, en Demiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Marlene maar in de Tent zetten.. dat wist iedereen al
Jup.. alle neukers kalt stellenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Samen met Geert, Roma, en Demi
En dan lig ik naast dat.... en knikt richting Florisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh Jorim mist nu al zijn vrindje
Hoop dat ze laatste eindigenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Floris heeft de finale al cadeau gekregen van zijn bondje
Op het moment supreme gaan ze waarschijnlijk weer tegenspruttelen, zo'n kans hebben ze maar één keerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Floris heeft de finale al cadeau gekregen van zijn bondje
Tja, mensen zeggen dat nou eenmaal vaak. Is wel vervelend, maar het is wat het is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef Soury het volgende:
Mensen die overal "het is wat het is" op zeggen, zo vermoeiend. Zeg gewoon dat iets kut is
Ik dacht Demi.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
joe is de grootste stoker van de loods??
ik dacht dat Roma dat was
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Vossen: Demi, Roma, Geert, Floris
Gieren: Joe, Julia, Peter, Jorim
Slangen: Erik, El Che, Anne, Fatima
Haaien: Marco, Kim, Tom, Serena
ZS: Marlene, Fabio ,Joey, Alexander
Klopt dit nou?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi .. Voor de OP
[ afbeelding ]
En de Zwarte Schapen
[ afbeelding ]
Ging er een met zijn blote reet op zitten, kan een ander er weer met zijn/haar buik opquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
OMG dat beeld van Serena op dat ijs. Klik het weg KLIK HET WEG!
Zonde best een mooie meid, ze was al flink maar nu is ze obese.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Ik moet terugkijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... het aloude IJsblok ontdooien met je lichaam spelletje ..
[ afbeelding ]
voor jou hebben we romaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Dit spel is ook al in EJVJL gepeeld, ze moeten het ingevroren object pakkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet terugkijken
Ben erg benieuwd naar de context hiervan
Dat doen ze in elke RLS minimaal één keerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit spel is ook al in EJVJL gepeeld, ze moeten het ingevroren object pakken
Daar waren ze allemaal aan het ijs aan t likkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit spel is ook al in EJVJL gepeeld, ze moeten het ingevroren object pakken
Peter zit er al met zijn blote reet op... lekker likken daarnaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:25 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Daar waren ze allemaal aan het ijs aan t likken
Ok, naast boomstammetje is sloomstammetje een stuk slanker jaquote:
Een beloofde plek voor de finale maakte hem blind voor dit scenario. Die drie gaan elkaar idd niet naar huis sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:07 schreef woxxel2 het volgende:
Ze kiezen Floris uit t bondje voor de finale, maar hij kan er ook op rekenen dat hij er uit vliegt als ze laatste worden
En Marlene was aan het dansenquote:
Floris zou ongetwijfeld hebben gekeken. Demi kan je niet vertrouwen en daarmee ook Geert. Ik hoop dat de haaien dit even doorpakken en 3 keer op een rij de 250 pakken. Dat zou mooi zijn. Ik gun het Serena meer dan Floris, zij is er immers uitgegaan door problemen met haar rug.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een beloofde plek voor de finale maakte hem blind voor dit scenario. Die drie gaan elkaar idd niet naar huis sturen.
Daarnaast is het natuurlijk ook de vraag of ze zich aan hun woord gaan houden als ze wel de finale halen.
Nu is het nog steeds 3 tegen 1 met die drie achterbakse types, alleen weet Floris dat nog niet.
Ben benieuwd of Floris nog een babbeltje gaat hebben met Geert over zijn vriendin (ex)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik gun Floris helemaal niks, nou ja eigenlijk dat hele bondje niet, Roma Demi en vieze Geert ook niet.
Gelijk in wat? De rosé gate?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Zoals ik al eerder zei; Marlene heeft wel gelijk
Ze was Boos wat Demi en Roma haar hadden geflikt. Dus alles zou niet goed zijn geweest voor Marlene.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 01:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelijk in wat? De rosé gate?
Demi wilde rosé en Marlene witte wijn en daar was niets mis mee. Demi vraagt of Marlene helemaal geen rosé lust en Marlene reageert alsof ze gedwongen wordt rosé te drinken. Wat niet het geval was.
Het was gewoon een (belangstellende) vraag!
Marlene had gewoon kunnen antwoorden: "nee, ik houd niet van rosé. Doe mij maar wit."
In plaats daarvan begint ze te briesen en te schelden om een reden die er niet is.
Ik vind het haar niet misstaan. Ik hou wel van wat vollere vrouwen. Die magere planken vind ik weer niet mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde best een mooie meid, ze was al flink maar nu is ze obese.
Nee, dat was in reactie op Dotteke, die zei dat Marlene Demi en Roma "kutwijven" noemde. Daar heeft ze groot gelijk inquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 01:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelijk in wat? De rosé gate?
Demi wilde rosé en Marlene witte wijn en daar was niets mis mee. Demi vraagt of Marlene helemaal geen rosé lust en Marlene reageert alsof ze gedwongen wordt rosé te drinken. Wat niet het geval was.
Het was gewoon een (belangstellende) vraag!
Marlene had gewoon kunnen antwoorden: "nee, ik houd niet van rosé. Doe mij maar wit."
In plaats daarvan begint ze te briesen en te schelden om een reden die er niet is.
De meeste mannen houden van "wat vollere vrouwen". Maar dit is niet "wat vol". Dit is gewoon obees. (BMI > 30)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ik vind het haar niet misstaan. Ik hou wel van wat vollere vrouwen. Die magere planken vind ik weer niet mooi.
Zijn ze door de spelletjes heen? Je moet het maar blijven verzinnen zolangquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... het aloude IJsblok ontdooien met je lichaam spelletje ..
[ afbeelding ]
Als ik naar een paar afl van de alleskunner heb gekeken zie ik zoveel spelletjes voor nog 10 jaar DBG, maar Febo is blijkbaar niet creatiefquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze door de spelletjes heen? Je moet het maar blijven verzinnen zolang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |