De lepel van Alexanderquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
mijn god wat zit er in dat water daar
Belladonna......... oh wacht daar worden je ogen helderderder van. Gebruikte dat vroegerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
mijn god wat zit er in dat water daar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
Erik heeft dit uiteraard al eens gedaan.
Nieuwe opdracht: Elk team krijgt 50 dwergen, een stapel hout en touw. Bouw een katapult en lanceer je dwergen over de schutting. Buiten de schutting lopen 10 witte lama's en 1 zwarte. Bondje dat het eerst de zwarte lama met een dwerg raakt, heeft gewonnen.
Erik: Ik heb dit al eens gedaan
Erik weet álles.. snap dat nouquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
Nieuwe opdracht: Elk team krijgt 50 dwergen, een stapel hout en touw. Bouw een katapult en lanceer je dwergen over de schutting. Buiten de schutting lopen 10 witte lama's en 1 zwarte. Bondje dat het eerst de zwarte lama met een dwerg raakt, heeft gewonnen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |