Ik maak ze zelf wel eens in de oven lekker met olijfolie, knoflook en wat rozemarijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof jij die zongedroogde Tomaatjes shit nog?
Aha.. ja snap ik die tomaten de hele dag in de tuin leggen duurt te langquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf wel eens in de oven lekker met olijfolie, knoflook en wat rozemarijn
En hier schijnt de zon nooit langer dan 1 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. ja snap ik die tomaten de hele dag in de tuin leggen duurt te lang
Peter doet het op gevoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
Julia: HEB JE WEL OP DE TIMER GEWACHT!?
En nu blijkt het te lang te zijn
Hij is gewend door te gaan tot Julia zegt dat ze bijna komtquote:
Ze verdienen toch niets, als ZS kan je beter gewoon elke dag in je tent blijven liggen tot er een Uitdaging komt..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo onduidelijk wanneer de ZS wel en niet meedoen met een jureerbare opdracht... Vorige cyclus ook al, dan weer wel, dan weer niet..
nope hij wil weten of Joe gek op hem isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... El_Geil on the move bij Anna?
Ohw jammer , ik hoopte al op een vers koppelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope hij wil weten of Joe gek op hem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |