4 bondjes en 1 kooktoestelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Kook opdracht, dat is altijd leuk voor de PuntenFuck
Verse pasta maken.... deeg kneden... uitrollen snije, drogen, koken??quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pasta maken kan ik zelfs. Geen hogere kookkunsten
Serveer gewoon gebroken spaghetti en ketchup. Trap niet in die italiaanse bullshit dat hun keuken zo bijzonder is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
wat een dombo's
de lekkerste pasta's zijn de simpelste pasta's
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verse pasta maken.... deeg kneden... uitrollen snije, drogen, koken??
Dapperquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Ik doe het wel eens. Is echt niet moeilijk
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Serveer gewoon gebroken spaghetti en ketchup. Trap niet in die italiaanse bullshit dat hun keuken zo bijzonder is.
Pasta Pesto met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
wat een dombo's
de lekkerste pasta's zijn de simpelste pasta's
deze man weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pasta Pesto met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes
Oh, ik merk dat jij door italiaanse indoctrinatiemangel bent gehaald.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
whuzz geen nederlandse pasta
godschennis !!
Geloof jij die zongedroogde Tomaatjes shit nog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pasta Pesto met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |